Ga naar inhoud
  • 0

Hoezo geen tikken van klepjes met nieuw paneel airco unit?


Nard

Vraag

18 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hi Nard, Geeft je mag de foto uiteraard gebruiken. Toen ik mijn auto kocht hoorde ik op den duur een soort getik. IK wist eerste instantie niet waar het exact vandaan kwam. Dacht zelfs eerst dat het de CD van de RNS was. Vervolgens naar de dealer geweest, deze gaf aan dat het aan de stelmotoren lag. Het zou een bekend probleem zijn. Ik vroeg meteen, is daar een soort coulance voor. Meneer gaf aan NEE, hoort zo. Ook na het vervangen zou het wederom terugkeren.

Zoals je al kon lezen had ik het nw model clima geplaatst, echter eerste instantie voor weergave in de Navi en uitstraling. Maar sindsdien bij toeval geen getik meer. Van alles getest, maar echt geen getik. Ook tijdens mijn lange rit naar Stuttgart.

Ik gaf dit aan bij Dre en kreeg van hem ook te horen dat hij hetzelfde had.

 

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

 

Gr Jim

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@ dragon76 : Je heb rond de knop de temperatuur ook weergegeven, cijfertjes die oplichten in 't geel (zoals de kleur van de controlelampjes)... dus je hebt niet echt de RNS nodig...

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Je Moet een ander paneeltje uiteraard kost je paar tientjes

Verder moet kabels aanpassen/trekken. Hiervoor kun je beste bij Dre langsgaan.

 

Kabels trekken hoefde niet bij mij, gewoon wat pinnen herzetten van plaats. en 1tje afknippen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Komt er binnenkort niet weer een nieuw paneeltje die lijkt op de oude? Deze zag ik bij foto's van de nieuwe CC. Misschien komen dan ook de kraakjes er weer gratis bij terug.....

 

111219154192_Volkswagen.jpg

Bron: http://www.autowereld.com/autonieuws/detail.asp?artikel=12376

 

Jazeker komt die er!

Is zelfs al een topic over viewtopic.php?f=110&t=41929&start=15#p492969

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden