Ga naar inhoud
  • 0

achterklep open


Ice^

Vraag

hey,

ik heb een passat 3c (2006) comfort

en ik heb nu gezien bij mijn nicht dat bij haar de skoda octavia na lang induwen van de kofferknop op de AB open springt (uit het slot en los

is dit te programeren bij de passat want als ik nu lang duw maakt hij enkel het slot los maar blijft de klep toe

als je verstaat wat ik bedoel

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Bij een Skoda octavia, Golf V en Golf VI kan je dit verkrijgen door sterker veren en nog een paar onderdelen te vervangen... Bij een sedan 3C zal dat ook nog gaan, maar bij een variant moet je motoren plaatsen. Voordeel : je kan de klep ook electrisch sluiten, wat die anderen dan weer niet kunnen...

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Je hebt nodig 2 motoren, slotplaat, drukknop, scharnieren, kabelboom(zelf te maken) en je moet handig zijn of het laten doen.

Dit is een link naar de motoren en slotplaat.

http://www.ebay.de/itm/VW-Passat-3C-Var ... 3cc0ccec5b

Aan stekkers, kabels, scharnieren en kleinmateriaal ben je ongeveer €150,00 kwijt bij de dealer.

Motoren en slotplaat is een kwestie van Ebay.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Je hebt nodig 2 motoren, slotplaat, drukknop, scharnieren, kabelboom(zelf te maken) en je moet handig zijn of het laten doen.

Dit is een link naar de motoren en slotplaat.

http://www.ebay.de/itm/VW-Passat-3C-Var ... 3cc0ccec5b

Aan stekkers, kabels, scharnieren en kleinmateriaal ben je ongeveer €150,00 kwijt bij de dealer.

Motoren en slotplaat is een kwestie van Ebay.

Mooie prijs voor deze set!!

Met name de slotplaat is lastig te vinden op een of andere manier.

De motoren kom je zat tegen, naar de slotplaat heb ik lang naar gezocht, voor een redelijke prijs dan.

Je zou zeggen dat het aanbod van motoren en slotplaten gelijk zou zijn, maar dat is niet mijn ervaring.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Je moet ook byte 2 veranderen in je comfortmodule... van alleen los naar ineens open (waarde 0A dacht ik)

 

Je meot eens proberen dat de klep omhoog gaat als je ze tot tegen het slot duwt (juist niet dicht dus). Als dat lukt gaat die waarschijnlijk opengaan met de huidige veren...

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Even een oud topic uppen :-)

 

Begrijp ik goed dat voor een 3C Sedan de achterklep helemaal omhoog zou moeten komen met de standaard veren zodra je de knop op de sleutel of in de deur gebruikt?

 

enig idee wat nieuwe veren zouden moeten kosten en of ik dit zelf zou kunnen vervangen?

 

onder het motto van bekleding loshalen in de kofferbak en een paar schroeven? of is het meer werk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden