Ga naar inhoud
  • 0

Variant verlagen.......


Van Wally

Vraag

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb nu diverse sets gemonteerd onder diverse Passat modellen. De H&R onder mn eigen bevalt heel goed maar is erg duur. De KW-sets die ik heb gemonteerd onder 3B/3BG's hebben een mooie verlaging en doen geen tot weinig afbreuk aan het comfort.

 

Onder 3C's voornamelijk Koni gemonteerd en een enkele KW.. over beide geen klachten, prijsniveau ligt rond de 500 euro.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik heb er nu al 35000km v-maxx onder zitten, ligt reteplat en ziet er uit als nieuw, ringen zitten niet vast of niets.

heb al v-maxx onder de toledo gehad, onder golf II ...

ik had met een kw var1 steeds "miserie" onder de ibiza

Tis maar wat je wil uitgeven...

wegligging zal mss beter zijn met een KW maar ik mag niet klagen ... Het voordeel bij v-maxx is dat het comfortabel is,nadeel is dat hij iets meer doorveert dan een KW ofzo)

 

(ps: eergisteren een v-maxx van een golf II die 3j gereden heeft zonder in te vetten of de ringen te verstellen... ALLES losgekregen met wat vet en kruipolie, niet echt brol denk ik dan zo!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb onder de vorige passat 3b een Koni schroefset gehad en heb daar ruim 4 jaar met veel plezier mee gereden. Enige nadeel was dat ik hem achter niet in hoogte kon verstellen. De nieuwe passat gaat uiteraard ook weer verlaagd worden en ik denk dat het dan een KW of H&R set wordt.

Het is idd natuurlijk ook wat je wil uitgeven.

 

Gr Jerry

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden