Ga naar inhoud

mijn vw passat 3c highline on porsche's


high line

Aanbevolen berichten

  • 3 weeks later...

Niet leuk..zonde van de wagen...echt niet leuk om dit te zien. :(

nog een geluk vallen de letsels mee en hopelijk voor je passagier die er bij was ook.

 

EDIT: leest net dat je alleen zat....waarom is dan de andere airbag ook open gegaan deze staan toch in verbinding met de gordels.

of is de werking passat vs golf anders. :?:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet leuk..zonde van de wagen...echt niet leuk om dit te zien. :(

nog een geluk vallen de letsels mee en hopelijk voor je passagier die er bij was ook.

 

EDIT: leest net dat je alleen zat....waarom is dan de andere airbag ook open gegaan deze staan toch in verbinding met de gordels.

of is de werking passat vs golf anders. :?:

 

geen idee. 2 airbag's zijn af gegaan en alle gordels vast geslagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:shock: Echt zonde! :( Maar goed dat het al bij al bij 'blikschade' is gebleven. Spijtig van je mooie wagen, maar dan volgt er weer een nieuwe met een hoop gelegenheden voor hem te doen uitblinken zoals je vorige Passat eh! En de andere in fout, dat is altijd nog erger! Maar is die dan frontaal op je ingereden? :o Want het is er toch niet zachtjes tegenaan gegaan precies..
Link naar reactie
Delen op andere sites

jezus wat een ravage gelukkig dat het met jezelf meevalt.maar wat is er precies gebeurt.

 

succes met alles

 

met mij valt het wel mee, ben nu nog een week thuis van mijn werk, das wel minder maarja kan er ni aandoen hé.

 

ik ree op een voorrangsweg en van rechts is er een andere wagen met 3 jonge gasten uit komen (gevlogen) ik heb me nog willen weg smijten maar we zijn kop op kop gebotst ik kon die niet meer ontwijken...

en ja, nu zit ik 2 weken thuis en ben ik mijn auto kwijt.

 

maar ik ga vrijdag al naar een opvolger kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden