Ga naar inhoud

high line

Members+
  • Aantal items

    453
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over high line

  • Verjaardag 21-12-1987

Profile Information

  • Plaats
    belgie

high line's Achievements

0

Community reputatie

  1. hebben jullie dat al gedaan dan? zou wel show zijn zo allemaal passat's
  2. van Opwijk. het Brusselse. kort bij Aalst, Dendermonde... het is een eindje rijden wel (+-1u) want ben ook al een paar keer naar Hasselt gereden bij guyke grtz
  3. mijn interieur: Latte Macchiato half leer half alcantara. wat je wel enorm hebt met die alcantara is dat dit ENORM snel slijt! dan komen er van die bolletjes op maar die kan je weg doen met een scheermes of een tondeuse en dan kan je weer een tijdje verder maar schrik niet dit komt zeer snel terug en je kan niet blijven scheren natuurlijk. als je de kleur graag is in het echt ziet , mijn wagen staat op het tuning salon in mechelen 12 en 13 nov. of als je graag is rustig tot bij mij thuis komt kan dit ook hoor. zoals bm-er zegt is het best dat je naar die kleur eerst is gaat kijken. omdat dat op foto soms echt bedriegt, kijk maar naar de 3de foto van mij, daar lijkt het een pak lichter op. maar het ziet er eigenlijk uit zoals op de andere 3 foto's. grtz
  4. hoe krijg ik dit er uit ? alu inleg rond de schakelaar van de 4 richtingaanwijzers?
  5. de passat loopt idd nog. eens hij warm gestart geraakt draait de motor mooi. het enige wat mij opvalt is dat hij een beetje minder hevig staat. daarmee bedoel ik dat hij iets minder hard optrekt en als ik schakel en vol gas geef hij dood valt effe 1sec de culasse is niet de koppakking de pakking is het deel dat er tussen zit om niet te lekken enz. u culasse is het deel van u motor waar u in en uitlaat kleppen in zitten. die kleppen ofzo daar zou speling op zitten en roet door laten. ik ben er ook geen expert in maar dat zij hij mij. als ik hem koud start heeft hij geen enkel probleem en dan durft hij wel wat roken. warm start hij pas na 5sec ofzo, de motor draait goed rond maar hij wil niet lopen en hij rookt niet.
  6. ik heb mijn verhaal zo goed mogelijk proberen aan passen op mijn taal mijn excuses daarvoor. omdat ik motorcode BMA heb zegt men in de garage dat dit een zeer slechte motor is vol kinderziekten en fouten. de tandempomp was al stuk als ik hem kocht denk ik maar dat probleem is al van de baan. het gaat er nu over dat mijn wagen nog altijd zeer slecht start bij warme motor. ik krijg dat verhaal van die culasse dat stuk is en mijn pomp verstuivers en zo enzo... maar zou dit dan echt de oorzaak zijn? hij heeft me niets gezegd over een brandstoffilter in de tank dus denk niet dat die gecontroleerd is. hij zij wel dat in mijn tank het zwart van de roet was en in mijn leidingen en zo. als er nu iets niet goed leesbaar is wijs er mij gerust op grtz
  7. ben hem net gaan weg halen daar. hij staat nu veilig bij mij thuis terug. kzal het hier allemaal even duidelijk maken hé dat iedereen kan volgen. 8 augustus: ging mijn wagen binnen voor een groot onderhoud EN distributie riem. (zonder problemen aan de motor) ik wist zelf dat er iets lekte en dat moest hij ook uitzoeken van mij. 10 augustus: telefoon van de garage, de tandempomp is stuk (dat was de oorzaak van het lekken) dit klopt inderdaad de tandempomp was stuk. hij had geen tijd om dit nog te vervangen voor vag-fest (12, 13 14 aug) dus heb ik dit zelf gedaan, en het probleem was op ge lost. maar los daarvan kreeg ik in één keer meer problemen. ik ree met de wagen naar huis en had amper 10km gedaan en de wagen starte bijna niet meer als hij warm stond. maar koud geen enkel probleem. dan 0km met de wagen gedaan (stond gewoon op de oprit) en in één keer liet mijn gas klep het afweten (zie filmpje pagina3) heel raar, maar kom.... 16 augustus: is hij dus weer binnen gegaan en daar is de gasklep vernieuwt en heeft hij ge probeert het op de lossen met de pomp in de brandstof tank. maar dit leverde allemaal niets op. dus nu gisteren 26 aug telefoon: het is u culasse die stuk is meneer, er zou iets vanbinnen uit ge sleten zijn en daardoor kan er roet terug naar u brandstof tank en circuleert er roet in u hele leidingen en pompen en zo en zo... ik kan dit oplossen door een nieuwe culasse te steken en 4 nieuwe injectors en een nieuwe kabelboom. dit zou de oorzaak zijn van het slecht starten bij warme motor. en daarjuist zij hij mij ook dat hij mijn nieuwe gas klep niet heeft kunnen aan leren omdat hij door fout code's niet in dat programma kon???????????? hij zij passat 3c's met motorcode BMA daarmee heb je ALTIJD problemen verkoop die wagen want je gaat er u blauw aan betalen want dit zijn heel slechte motor blokken. ik rij dus met een 3c 2.0 136pk van 2006 met motorcode BMA ik weet niet wat ik ermee moet doen nu. verkopen of laten maken. in ieder geval als ik hem verkoop wil ik NOOIT geen passat meer. ik heb het gehad spijtig genoeg grtz
  8. vandaag telefoon gehad van de garage dat insloeg als een BOM!! culasse kapot 4 nieuwe verstuivers nieuwe kabelboom voor de culasse nieuwe gas klep steekt en nieuwe pomp in de mazout bak ook, totaal nu al weer 700euro kosten zit nu al aan 2000euro kosten voor het groot onderhoud de tandempomp en de gas klep en pomp in mazout bak. alles samen kan het mij nog is meer dan 5000€ (JAWEL JE LEEST HET GOED) 5000euro kosten boven op die 2000euro kosten!!! ik weet nimeer wat ik hiervan moet denken en ook nimeer wat ik ermee moet doen mijn auto is ZONDER die problemen binnen gegaan... buiten de tandempomp dan.
  9. hij is van 2006 het is gewoon een 2.0 TDI met 136pk en als motorcode BMA....
  10. wagen staat van dinsdag al terug in de garage, stukke zijn dinsdag bestelt en vandaag pas binnen gekomen. hij wil ze er op steken en het zijn de verkeerde NOG een week wachten!!!! en dan pas kan hij weer verder zoeken naar de oorzaak van het slecht starten. pffffffff
  11. ik heb een BMA blok... zijn daar veel problemen mee ?? grtz
  12. soms geen filmpjes van ? heb gedacht om mijn katalysator weg te doen enkel.
  13. ja snap het wel hoor maar hij heeft mijn toerental van mijn start motor uit ge meten en hij zij dat het die niet kon zijn. nu zijn mijn gasklep en pomp voor in de mazout tank al 3dagen besteld maar hij krijgt ze ni toe. hij heeft een passat staan te koop en nu gaat hij die stukken daar uit nemen om ze op de mijne te testen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden