Ga naar inhoud

  • 0

Speakers achterportier


Fred6372

Vraag

Vraagje :

In de achterportieren van mijn Passat 2.3 V5 Comfortline (bj. 2002) zitten geen luidsprekers. Kan iemand van jullie mij zeggen of er dan wel luidsprekerbedrading in het portier aanwezig is en of ik de roosters die er nu in zitten eraf kan wippen zonder het hele portier te demonteren. Of moet ik de hele bekleding van het portier verwijderen.

Ik bezit mijn Passat pas 2 weken ( kijk bij : Wie ... en ik rij....) en ik heb een rechter en een linker hand, als je begrijpt wat ik bedoel. Twee rechterhanden waren makkelijker geweest.......

Wie geeft mij de gouden tip ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Antwoorden 160
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Top Posters For This Question

Posted Images

Aanbevolen berichten

  • 0

Nog eens dit oude topic omhoog.

 

Misschien wil ik ook wel 2 composets plaatsen, deze veelgeroemde Hertz dsk-165.

Wat heb ik los van de set nog meer nodig? Opvulringen , schroeven enzo?

Kan iemand een compleet plaatje geven ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

1 x set Herz Dsk-165

1 x set opvul ringen

8 x schroeven speaker op ring (check even of deze niet in de set van de speaker ringen zitten)

8 x schroeven ring op deur (check even of deze niet in de set van de speaker ringen zitten)

2 x 5 meter speaker kabel (lekker ruim gemeten)

4 x stekker t.b.v. aansluiting in de iso stekker achter op de radio.

 

Als extra kan het geen kwaad wat van die clips te halen bij de stealer die je deur paneel vast houden tegen de deur.

Deze kosten niet zo veel en je hebt altijd kans dat er een paar sneuvelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het merk/type maakt mij niet uit, als het maar goed klinkt. Ik vind de huidige originele speakers niet echt geweldig eigenlijk. Zo'n compo moet een goede verbetering geven toch ?

 

De prijsklasse moet wel ergens rond de 100E liggen eigenlijk, niet te gek allemaal .. is daar nog iets goeds voor te vinden?

 

update: heb ff een topic geopend voor mijn vraag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden