Ga naar inhoud

Hoop nieuwe gadgets vezameld


Dflector

Aanbevolen berichten

Vanmiddag ben ik mijn auto gaan ophalen en voelde me onderweg net een klein kind die het spannend vond om op schoolreisje te gaan hahaha :P

Na het verwijderen van de hulptape besloot ik em nog even af te spuiten vanwege al dat stof en plamuur pof die ie daar gevangen had, en koos daarna maar even een plaatsje uit voor een mini shootje:

 

GroteFoto-JUUINAZF.jpg

GroteFoto-BVQRMTX4.jpg

GroteFoto-O3MDC7HM.jpg

GroteFoto-6VCWDEI4.jpg

GroteFoto-RSPRFPUB.jpg

GroteFoto-38RF48ZU.jpg

GroteFoto-Y3LGXIRE.jpg

 

Eind dit jaar zal er nog een kofferbak mod komen en verder nog wat kleine detail dingetjes, voor volgend jaar staat er een andere voorbumper en aangepaste achterbumper in de planning.

 

Tot nu toe ben ik al aardig tevreden naar het verloop en ben benieuwd naar jullie reakties op mijn project 8-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 145
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...
Zeg kerel, weet jij trouwens welke velgen dat dat zijn op de middelste foto op pagina 2?

Hoi Marc, ik denk dat je de Y-spaak velgen op die grijze 3BG bedoelt toch? Het kunnen zoveel verschillende merken zijn die zo een model produceren maar het bekendste merk is toch vaak BBS. Naast de RS6 velgen is het Y-spaak model blijkbaar populair onder een passat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er staan weer een aantal kleine mods aan te komen binnekort:

- gepolijste aluminium dashboard ringen

- W8 look chrome interieur strips

- W8 interieurverlichtings unit

- Plasma tellerplaten

- Motor afdekkingskap v5 (http://www.passatplus.de/umbauten/motor ... 19487C.jpg)

- kentekenplaathouder zonder reclamebalk

 

Helaas zitten we nu alweer in het herfst en dan winter seizoen en zal het weer er niet beter op worden dus verruil ik mijn RS4 velgen eind deze maand tegen de originele 15" stalen velgen met een nieuwe setje winterbanden.

 

Iemand aanraders?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sander: subtiele en stijlvolle voorbumpers voor een passat 3b vinden valt niet mee, vaak zijn het dezelfde die de meeste mensen erop zetten zoals een RS look(13 in een dozijn bumper effect) en omdat ik toch iets aparts wil hebben en binnen de lijnen van mijn auto wil blijven zal het een custom-made bumper worden ofzo :wink: Dit geldt ook voor de achterbumper denk ik want die ik wil is (nog)niet voor een 3b beschikbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind de S2 voor en achterbumper wel netjes. En de originele bumperlijsten kunnen dan overgezet worden. Is leuk als je chrome hebt :)

Ja inderdaad das een hele mooie kit maar die jij nu bedoelt is voor een 3bg/station en ik heb een 3b sedan:(

Zelf zat ik te kijken naar zo een S3 voorbumper maar een geschikte achterbumper die erbij past heb ik tot nu toe nog niet kunnen vinden helaas...

Een R-style achterbumper zou perfect in het totaalplaatje passen maarja...die is dr nu nog niet voor een 3b sedan :|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
En wat dacht je anders van je voorbumper "Chinees" te maken en er een mooie voorspoiler onder te zetten?

Mwa...zijn er al zovelen die dat hebben, eerlijk gezegd zoek ik iets vernieuwends ofja iets gewaagder zeg maar.

Aftermarket bumpers die ervoor zorgen dat mijn passie juist net wat meer afwijkt van de kudde maar dan toch nog stijlvol en ge-upgraded uit ziet :P

Een passat straalt klasse uit en die kan je niet zomaar even stylen met tupperware :lol:

 

Tot nu toe zijn het de S3 look(srs-tec) en S-line look(dietrich) voorbumpers die me aanspreken maar achterbumpers...? :|

Link naar reactie
Delen op andere sites

S2 onderlip voor de achterbumper?

Die S2 onderlip is alleen voor een 3bg beschikaar want bij de 3b bestaat de achterbumper uit 1 geheel helaas :(

 

Ik heb nog wel een voorbumpertje liggen

maar daar maak je hier niet veel vrienden mee

Daar maak ik me echt niet druk om hoor, het gaat er toch om wat ik mooi vind op of aan mijn auto...toch? :roll:

Natuurlijk is elke mening welkom en zal worden gerespecteerd want daar is een forum voor :wink:o

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden