Ga naar inhoud

Hoop nieuwe gadgets vezameld


Dflector

Aanbevolen berichten

Tussen de buien door ben ik vandaag even bezig geweest met wat kleine mods.

Ten eerste heb ik de chrome sierstrips op maat gemaakt zodat ik ze, zoals in een w8 in de juiste interieurgleuven kon plakken(natuurlijk wel eerst even de ondergrond goed ontvet).

Ook al zijn het geen echte chrome strips het resultaat ziet er net echt uit en kost heel wat minder :wink:

GroteFoto-YO6H8IVQ.jpg

GroteFoto-YRY7VUNZ.jpg

GroteFoto-NWZQSPOW.jpg

GroteFoto-GO4UDUK4.jpg

GroteFoto-KAHWPPON.jpg

 

Vervolgens heb ik de kentekenplaathouder met reclamebalk vervangen door 1 zonder reclamebalk wat er in mijn ogen veel cleaner uitziet.

GroteFoto-QRFCADYE.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 145
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gisteren heb ik de aluminium dashboard ringen binnen gekregen

GroteFoto-8EMLYJBT.jpg

 

Nu ben ik nu aan het twijfelen welke indiglo tellerplaten ik ga bestellen:

 

Versie 1

GroteFoto-JWTH37DW.jpg

Versie 2

GroteFoto-RWKZFH6W.jpg

 

Mijn eerste keus is versie 1, die zien er net wat meer exclusiever uit en oogt wat moderner.

Versie 2 oogt meer sportiever en is een echte eye catcher alleen lijken ze me wat feller voor je ogen.

 

Aangezien je het gehele instrumentenpaneel moet demonteren en openmaken wil ik eerst even wat meer info hierover opzoeken. Heeft iemand ervaring hiermee of met beide en hoe ze ingebouwd moeten worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmiddag na het ophalen van de V5 afdekkap ben ik snel begonnen met het passend maken hiervan.

Gewapend met een handzaagje(bij gebrek aan een dremel :( ), een vijl en schuurpapier ging ik buiten aan de slag.

Na het grof uitzagen van een inkeping was het nu tijd voor het fijne afwerken totdat het....juist....hier weer lekker irritant begon te regenen :x

Ik heb em toen alvast gemonteerd voor de preview foto's en ga er morgen nog wel even mee verder.

 

GroteFoto-SAJC64RP.jpg

Voor

GroteFoto-VSUEA8BO.jpg

Na

GroteFoto-FF6YAMDL.jpg

GroteFoto-JODHT6NN.jpg

GroteFoto-BX3WC8CI.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe ga je hem bevestigen?

De 2 bevestigingspunten van de afdekkap passen gewoon want de gaten hiervoor zitten er al standaard 8-)

Dus 2 extra parkers bijbestellen, een inkeping maken en de afdekkap zit zoals het hoort :)

 

ga je die stofzuiger ook nog afdekken ? :wink::mrgreen:

Hahaha..lol :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe ga je hem bevestigen?

De 2 bevestigingspunten van de afdekkap passen gewoon want de gaten hiervoor zitten er al standaard 8-)

Dus 2 extra parkers bijbestellen, een inkeping maken en de afdekkap zit zoals het hoort :)

Oeh da's wel heel aanlokkelijk dan :mrgreen:

 

Waar heb je de spulletjes besteld? En quanta costa?

Link naar reactie
Delen op andere sites

netjes !!

 

ga je die stofzuiger ook nog afdekken ? :wink::mrgreen:

 

 

Ik ben A technisch en meer van de computer.

Maar als ik het goed zie is dit een (race)luchtfilter.

Wat voor voordeel heb je hierbij / wat is het effect ?

Je hoort vaak dat mensen het monteren maar wat is nou het nut / de fun er van ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar als ik het goed zie is dit een (race)luchtfilter.

Wat voor voordeel heb je hierbij / wat is het effect ?

Je hoort vaak dat mensen het monteren maar wat is nou het nut / de fun er van ?

 

Ten eerste heb ik de airbox gemonteerd vanwege het feit dat mijn motorkapverlenging de originele luchtinlaat bij de grill blokkeerd. Verse frisse maar vooral koude lucht wordt nu vanachter de voorbumper via een slang naar de airbox geleid, in principe bijna hetzelfde systeem als de originele alleen nu de wat meer ge-upgrade versie zeg maar :wink:

 

Ik heb hier al eens eerder een topic over geopend:

viewtopic.php?f=109&t=30375&hilit=airbox

 

En zoals ik al eerder op P2 hebt gezegd: "Al met al ziet dit er nu niet alleen sporty uit, hij reageert nu beter op het gaspedaal, trekt wat feller op en maakt ook nog eens een wat zwaarder geluid bij het optrekken 8-) "

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb idd de aftermarket aerotwins gekocht, eerlijk gezegd heb ik ze vlak voor het avond eten even snel gemonteerd en ben daarna niet meer weggeweest.

Zodra ik ze gebruikt heb zal ik dat hier wel even mededelen, indien ze niet naar mijn zin zijn kan ik alsnog de oem versie aanschaffen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden