Ga naar inhoud

Ontwerpwedstrijd Lidmaatschapspasje


Vdub

Aanbevolen berichten

Zoals de meesten van jullie wellicht vernomen hadden zijn we tegenwoordig een officiële club met donerende en full-members. Nu is het de bedoeling dat die Full-members een mooi lidmaatschapspasje(bankpasformaat) krijgen waarmee zij korting gaan krijgen op vertoon van die pas.

 

Nu willen wij de leden de kans geven om de (voorzijde) pas te ontwerpen. Dus bij deze, pak je pen, papier, potlood, vingerverf, decoupeerzaag of slijptol en lasapparaat en bedenk iets moois en zet het hieronder neer.

 

Wat er minimaal op dient te staan:

 

Volkswagen Passat Club (met of zonder de toevoeging Nederland)

2010-2011

 

een regeltje voor

Naam:

Lid/pasnr.

 

We creatief en zet niet zomaar/alleen je eigen auto erop maar maak een 'bijzonder' ontwerp.

 

 

 

De winnende inzending staat zijn/haar ontwerp af aan de club en deze zal dan voor het 2010 jaar(april-april) gebruikt gaan worden. De winnaar krijgt een 1/18 model van de Passat 3BG Limousine:

1op18limo3bg.PNG

 

Overigens telt de stem van het bestuur het zwaarst als zometeen de POLL gehouden wordt, mocht iemand met zn eigen auto op de proppen komen ;)

 

Inzendingen als antwoord/reply onder/in het topic zetten.

 

 

 

Logo met juiste lettertype (vwpassat.nl): passatnwzip.zip

VW lettertypen uit diverse posts nog los bijgevoegd (Jasper).

 

INSCHRIJVINGEN SLUITEN OP 31 MEI, DAARNA 5 DAGEN POLL

vw_letters.zip

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 155
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik kom niet in een internetcafé omdat ze niet geloven dat ik 23 ben ;)

 

Omdat ik nu in Nederland ben en mijn ontwerp met cirkelzaag is gemaakt en opgeslagen is op mijn laptop en die staat in Duitsland. Ik heb nog geen tijd gehad om mijn ontwerp naar mijn tevredenheid af te maken en ik moet nog wat dingetjes bij schuren. Ik kom niet eerder thuis dan donderdagavond. Vandaar dat het pas vrijdag lukt, misschien donderdagnacht...

 

Hopelijk hebben jullie nog ff wat geduld :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil best een leuke poging wagen. Weer leuk om eens met Design iets te doen :D Echter, ik heb even twee vraagjes:

 

1. wat zijn de afmetingen? Ik ga voor het gemak maar gewoon even van credit card formaat uit (lijkt me logisch :P )

2. Hebben we toestemming om het VW logo te gebruiken...? Anders moet ik daar iets anders op verzinnen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden