Ga naar inhoud

Ontwerpwedstrijd Lidmaatschapspasje

Vdub

Aanbevolen berichten

• Reacties 155
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gast Anonymous

Aan de admin's:

In plaats van zo'n auto te geven als prijs waarom niet gewoon een jaar lang gratis Full Member? Zou toch veel leuker zijn...

Ik waardeer zo een Passat als model auto maar een pasje met Full Member privileges zou ik veel meer waarderen.

Wat jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee ;)

Das kort maar krachtig :P

Het lastige wordt dan dat sommigen al full-member zijn. Je moet dan alternatieven gaan bedenken en dat komt de duidelijkheid weer niet ten goede. En misschien zijn er ook wel forumleden die helemaal niet persé full-member willen worden, en die zouden waarschijnlijk weer blij zijn met een model. Dus ik kan me die beslissing wel voorstellen :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee ;)

Das kort maar krachtig :P

:wink:

Nou idd, beetje kort, maar wel weer krachtig, laat ik het iets duidelijk maken, zien jullie die smiley er achter?

Ik ben toch niet het bestuur? (niet voltallig iig) Het was meer als grapje bedoeld.

Maar wat Arjan al zei, wat nu als er een fullmember de prijs wint?

Anyway was niet zo bot/kort bedoeld.

greetz,

Richard

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Anonymous
Nou idd, beetje kort, maar wel weer krachtig, laat ik het iets duidelijk maken, zien jullie die smiley er achter?

Ik ben toch niet het bestuur? (niet voltallig iig) Het was meer als grapje bedoeld.

Maar wat Arjan al zei, wat nu als er een fullmember de prijs wint?

Anyway was niet zo bot/kort bedoeld.

greetz,

Richard

Weten we ook wel hoor... don't worry. En als er nou een NIET full member wint? Maakt ie dan alsnog kans op dat pasje en een jaar gratis Full Member? :mrgreen::P8-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik blijf van mening dat er een afbeelding van een Passat op zou moeten of anders een typerend deel van een Passat. Hiermee vanmorgen dan ook nog even aan het stoeien geweest.

ledenkaart4.png

ledenkaart5.png

ledenkaart6.png

Oja , wat lid worden betreft. Doe gewoon een donatie. 1 héél jaar lid kost net zoveel als 1 bus was voor de auto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weeks later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden