Jasper Geplaatst 13 mei, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 13 mei, 2010 De diverse geposte lettertypen op pagina 5 en 9 zijn even samengevoegd in een zip file in de beginpost, scheelt zoeken. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
3V Geplaatst 13 mei, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 13 mei, 2010 Ow, was even langs me heen gegaan Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
comfortcruiser Geplaatst 13 mei, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 13 mei, 2010 I say nummer uno!! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast Anonymous Geplaatst 13 mei, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 13 mei, 2010 Aan de admin's: In plaats van zo'n auto te geven als prijs waarom niet gewoon een jaar lang gratis Full Member? Zou toch veel leuker zijn... Ik waardeer zo een Passat als model auto maar een pasje met Full Member privileges zou ik veel meer waarderen. Wat jullie? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
passatvw Geplaatst 14 mei, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 14 mei, 2010 nee Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ydwer Geplaatst 14 mei, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 14 mei, 2010 Waneer komt er een echte poll? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast Anonymous Geplaatst 14 mei, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 14 mei, 2010 Begrepen... jammer! Nee heb je en ja kun je krijgen... toch? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
3V Geplaatst 14 mei, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 14 mei, 2010 nee Das kort maar krachtig Het lastige wordt dan dat sommigen al full-member zijn. Je moet dan alternatieven gaan bedenken en dat komt de duidelijkheid weer niet ten goede. En misschien zijn er ook wel forumleden die helemaal niet persé full-member willen worden, en die zouden waarschijnlijk weer blij zijn met een model. Dus ik kan me die beslissing wel voorstellen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast Anonymous Geplaatst 14 mei, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 14 mei, 2010 It was worth a shot... Bedankt voor het uitleg. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
3V Geplaatst 14 mei, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 14 mei, 2010 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
passatvw Geplaatst 15 mei, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 15 mei, 2010 nee Das kort maar krachtig Nou idd, beetje kort, maar wel weer krachtig, laat ik het iets duidelijk maken, zien jullie die smiley er achter? Ik ben toch niet het bestuur? (niet voltallig iig) Het was meer als grapje bedoeld. Maar wat Arjan al zei, wat nu als er een fullmember de prijs wint? Anyway was niet zo bot/kort bedoeld. greetz, Richard Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ydwer Geplaatst 15 mei, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 15 mei, 2010 waneer komt er een poll? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast Anonymous Geplaatst 15 mei, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 15 mei, 2010 Nou idd, beetje kort, maar wel weer krachtig, laat ik het iets duidelijk maken, zien jullie die smiley er achter?Ik ben toch niet het bestuur? (niet voltallig iig) Het was meer als grapje bedoeld. Maar wat Arjan al zei, wat nu als er een fullmember de prijs wint? Anyway was niet zo bot/kort bedoeld. greetz, Richard Weten we ook wel hoor... don't worry. En als er nou een NIET full member wint? Maakt ie dan alsnog kans op dat pasje en een jaar gratis Full Member? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
passatvw Geplaatst 15 mei, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 15 mei, 2010 ja, en dan mag jij een donatie doe Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vdub Geplaatst 15 mei, 2010 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 15 mei, 2010 waneer komt er een poll? Staat toch in de beginpost? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast Anonymous Geplaatst 15 mei, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 15 mei, 2010 Keiharde antwoorden hahaha... Poll is aan het einde van de maand Mei. Begint spannend te worden. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Huib1961 Geplaatst 16 mei, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 16 mei, 2010 Ik blijf van mening dat er een afbeelding van een Passat op zou moeten of anders een typerend deel van een Passat. Hiermee vanmorgen dan ook nog even aan het stoeien geweest. Oja , wat lid worden betreft. Doe gewoon een donatie. 1 héél jaar lid kost net zoveel als 1 bus was voor de auto. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
3V Geplaatst 16 mei, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 16 mei, 2010 Deze vind ik wel heel stijlvol, met name de bovenste Onvoorstelbaar wat een creatief talent er allemaal rondzwerft op dit forum Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
The Master Geplaatst 16 mei, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 16 mei, 2010 Ja die bovenste is erg mooi. Maar ja je hebt altijd mensen die dan gaan klagen, je hebt meerdere types passat. Mogelijk eentje met alle types erop, van de eerste tot de 3C© Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast Anonymous Geplaatst 16 mei, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 16 mei, 2010 Dat zou best kunnen maar dan wordt het pasje niet echt stijlvol. Wordt moeilijk om alle passats te integreren dan. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast Anonymous Geplaatst 26 mei, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 26 mei, 2010 Sinds het einde van de wedstrijd nadert heb ik besloten al mijn pasjes bij elkaar te zetten. Waaronder een paar aanpassingen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vdub Geplaatst 26 mei, 2010 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 26 mei, 2010 Let even op, het is Volkswagen Passat Club Nederland Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast Anonymous Geplaatst 26 mei, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 26 mei, 2010 Dit is wat er staat in het begin post: "Volkswagen Passat Club (met of zonder de toevoeging Nederland)" Geschreven door... uzelf. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jeroen Geplaatst 26 mei, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 26 mei, 2010 Dit is wat er staat in het begin post: "Volkswagen Passat Club (met of zonder de toevoeging Nederland)" Geschreven door... uzelf. Hij is scherp Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Upseel Geplaatst 26 mei, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 26 mei, 2010 Op diverse pasjes van Ciugaro staat "Passat Club Nederland" , zonder "Volkswagen". Ik denk dat Vdub hiernaar verwijst. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten