Het schijnt overigens dat er met bepaalde kastjes die frequenties uitzenden betere ervaringen zijn met degene die wisselende frequenties uitsturen. Sommige sturen nl. altijd maar op één frequentie uit en daar schijnen die beestjes aan te wennen. Let hier dus even op bij aanschaf
Dat weet ik, maar ik had namelijk wel ongeveer dezelfde symptomen. Dit zou natuurlijk van alles kunnen zijn, maar ik denk dat er wat behoefte aan meer informatie is zoals, nog voldoende accu sap? Draait de startmotor goed, etc?
http://www.winparts.nl/ hier bijvoorbeeld. Zijn wel schappelijke prijzen als je 't mij vraagt
-edit-
Hmm, lijkt niet alsof ze DEPO voor de 3BG hebben, wel Wezel en Hella. Hella is heel duur, Wezel is erg goedkoop zo te zien, misschien is dat ook niet de handigste zet.
Mja, ik ken ze wel, lol.
Op zich inderdaad wel terecht en wat Jee zegt, gewoon proberen! Lijkt me een leuk oefen project mits je al nieuwe klaar hebt liggen, just in case...
Eventueel kan ik je wel meehelpen, lijkt me wel leuk eigenlijk
Ik zou sowieso niet 1 vervangen. Dan krijg je altijd wat verschil en een beetje lullige APK meester kan daar afkeur van maken.
En wat ze zeggen, goedkoop is duurkoop uiteindelijk... ik zou kijken of je 2e hands een set originele kan krijgen. Op zich moet dat voor een redelijke prijs wel te doen zijn denk ik.
En je moet naar een specifiek RDW kantoor toe. Je kan niet zomaar een export aanvragen bij alle RDW post agentschapjes. Daar ben ik ook nat mee gegaan. Was een hele dag zoet met mijn ouwe Passat voor de export klaar maken
Dat hangt er allemaal een beetje vanaf. Ik zat er echt ruim (lees 5000+ km) over heen, maar ik doe alleen maar snelweg, dus dat is een stukje minder gevoelig dan vooral in de stad rijden. Neemt niet weg dat het gewoon echt geen kwaad kan om je gebakje gewoon regelmatig te laten onderhouden.
Bepaalde types zijn gewoon wat gevoeliger voor onderhoud dan anderen. Bovendien zit er ook nog verschil tussen groot onderhoud en een kleine beurt.
Hmm, dat klinkt op zich wel positief. Vooralsnog werkt mijn Clima als een malle. Vrijwel direct koude lucht, dus ik laat voor de zomer nog even een check doen.
Ik heb besloten om hem voorlopig op de heenweg naar 't werk uit te zetten en de eco stand aan te zetten (dan hoeft ie toch alleen maar te verwarmen) en op de terug weg afhankelijk van het weer aan te zetten. Ben wel redelijk benieuwd of dit nog scheelt in verbruik. Tnx iig
Misschien een beetje topic-kaping, maar is dat niet erg slecht voor je Clima? Ik heb hem zelf eigenlijk altijd op Auto staan op 22 graden (ja, ik ben een koukleum ). Ik hoor wel eens dat je dan rare dingen en dure reparaties kan krijgen? Ter info, dit is mijn eerste auto met Clima, dus ik ben nog blanco en hou daarom het instructieboekje maar aan totdat iemand van hier het beter weet
Ik zou er niet aan beginnen. De binnenzijde van je lamp (d.w.z. de spiegelende oppervlaktes) zijn ontzettend gevoelig. Ik denk ook trouwens dat 't niet eens goed kan. Bij mijn Volvo kon 't wel erg makkelijk (zelf ik en 2 linkerhanden ging prima ). Ik zou gewoon nieuwe halen. Dan heb je er de eerstekomende 10 jaar ook geen omkijken naar