Ga naar inhoud
  • 0

Mening gevraagd welke velgen, ander vraagje??


Daniel_tdi

BBS Le Mans of RS6  

41 leden hebben gestemd

  1. 1. BBS Le Mans of RS6

    • BBS Le Mans 18 inch
      13
    • RS6 19 inch
      8
    • BBS Le Mans 19 inch
      12
    • RS6 18 inch
      10


Vraag

Ha mensen,

 

Zit al een tijdje te dubben welke velgen mooi zouden staan onder mijn passat.

 

Ik weet het maar ik vind de RS6 hele mooie wielen en de BBS Le Mans zijn toch mijn favorieten.

Nu weet ik dat mij Passat verlaagd is (kwam ik laatst achter zo te zien alleen met veren (geel) en hebben jullie misschien plaatjes van passat's met deze 2 wielen.

 

Dan nog de 2e vraag welke velg maat zou mooi staan, 18 of 19 inch.

 

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

inderdaad bbs le mans kiezen! (maar ja ik ben bevooroordeeld :P) En ook hier kan ik alleen maar weer zeggen, ga voor de breedset. 8,5j voor 9,5j achter. staat super! Ik wist ook niet dat het kon. dus ik rijd een gewone set niet dat dat verkeerd is.

 

Succes met je keuze. en als je ze in 19" wil zien moet je ff in mn album kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ziet er zeer strak uit hoor :) maar denk je dat het mooi zal staan onder mijn grijze passat?

Hoeveel mm is die van jou verlaagd? Ik kwam erachter dat mijn passat wel verlaagd is alleen weet ik niet hoeveel precies.

 

inderdaad bbs le mans kiezen! (maar ja ik ben bevooroordeeld :P) En ook hier kan ik alleen maar weer zeggen, ga voor de breedset. 8,5j voor 9,5j achter. staat super! Ik wist ook niet dat het kon. dus ik rijd een gewone set niet dat dat verkeerd is.

 

Succes met je keuze. en als je ze in 19" wil zien moet je ff in mn album kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

wil best mijn mening geven over een velg

 

maar daar hangen een aantal vragen voor je aan

ben je bereid duurdere banden te betalen?

moet er comfort overblijven

ben je bereid schroefset te kopen?

 

op je fotos te zien heb je ongeveer 40 mm verlaging, als je beetje comfort wilt behouden, redelijk bandenprijs wilt en nog geen schroefset zou ik 18 inch nemen

 

ik blijf de rs6 mooi en ook praktisch vinden

staan wat fotos op mijn site hiermee en verschillende verlagingen

 

ik hanteer meestal de volgende gedachten

2 cm (sportline) verlaging 17 inch

4 cm verlaging, 18 inch

6cm of meer verlaging (schroefset), 19 inch

 

besef je ook indien je nog lager gaat dan huidige verlaging je ook langzaam over schildpaddrempels moet, of met 2 wielen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ziet er zeer strak uit hoor maar denk je dat het mooi zal staan onder mijn grijze passat?

Hoeveel mm is die van jou verlaagd? Ik kwam erachter dat mijn passat wel verlaagd is alleen weet ik niet hoeveel precies.

 

Tuurlijk staat dat tof onder een grijze passat. Je kan de velg namelijk ook met een zwart hart en een chrome rand kopen. en dat staat zeker weten dik!

Mijn passat is met een schroefset 7cm verlaagd, redelijk ver dus.

Voor de rest zou ik naar de adviezen van Jee13 luisteren dan kan je nooit fout gaan.

 

:thumb: succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden