Ga naar inhoud

Nieuwe look van m'n Passat 3B


AutoKennerNL

Aanbevolen berichten

hallo beste Passie liefhebbers,

 

ik heb weer eens het een en ander aan m'n auto gewijzigd. Zo heb ik gisteren de gewone gril vervangen door een V6 Highline exemplaar. Staat wel erg chique moet ik zeggen zo, alhoewel het oude front ook wel erg mooi was. Het was een hels karwei om met die kou de gril te vervangen (kwam ook doordat het eigenlijk gemaakt is om niet te vervangen), maar het resultaat mag er wezen. De dag daarvoor heb ik ook de mistlampen vervangen. Het bleek dat er twee verschillende niet echt goede lampen inzaten, dus die er gauw uitgehaald en een setje Philips X-Treme power er in gezet (heb ik ook als H7 er in). Deze heb ik afgelopen donderdag avond getest met de hevige sneeuwval en ze geven een geweldige lichtzee :D

 

Daarnaast heb ik vandaag de originele ruitenwissers vervangen door een set gloednieuwe aerotwins (dus van een 3BG afkomstig). Dat was een redelijk makkelijk klusje.

 

Al met al ziet ie er weer net wat beter uit (alleen is ie niet gewassen op de foto's :embarassed: ). Verder wil ik de auto zoveel mogelijk origineel laten, want ik ben niet zo'n voorstander van het pimpen met non-originele onderdelen.

 

M'n plannen met de auto zijn voorlopig ff een aantal reparaties / vervanging van onderdelen. Komende week wordt eerst het stoelverstellingsmechanisme nagekeken, dit zit namelijk een beetje los en soms vergrendelt deze niet (vanochtend schoot ie zelfs los waardoor ik helemaal op de achterste stand zat! Daarnaast moeten de velgen echt een keer gestraald en gespoten worden want m'n rechtervoorband loopt heel langzaam leeg door vermoedelijk afgebladderde lak van de velg. Een grote onderhoudsbeurt is overigens ook geen overbodige luxe.

 

Als ik interessant nieuws heb dan meld ik het wel weer! :D

post-5334-1423823952,8053_thumb.jpg

post-5334-1423823953,3834_thumb.jpg

post-5334-1423823953,5553_thumb.jpg

post-5334-1423823953,7896_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad een Audi S-line logo.

Grille en de rest staat erg mooi maar dat logo zou ik eruit halen.

Je plakt toch ook niet zo'n zielig "M" stickertje van BMW achterop???

 

hmm de meningen verschillen. Ik vind het wel mooi staan. By the way, je rijdt op S8 velgen, dus wat zeur je haha :wink:

 

Ja je hebt gelijk, point taken! ;-) Niets meer aan veranderen, prachtige auto zo!!! Hahahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar had je die chromen grille op de kop getikt ? Ben al tijdje op zoek naar een betaalbare (echt) chromen grill voor m'n zwarte 3B maar of het is plastic tape of van dat gespoten plastic wat waarschijnlijk na 3 maanden loslaat. Dan liever een origineel onderdeel voor 2 tientjes meer.

 

Ik heb een originele VW gril, dus die is behoorlijk prijzig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar had je die chromen grille op de kop getikt ? Ben al tijdje op zoek naar een betaalbare (echt) chromen grill voor m'n zwarte 3B maar of het is plastic tape of van dat gespoten plastic wat waarschijnlijk na 3 maanden loslaat. Dan liever een origineel onderdeel voor 2 tientjes meer.

 

Ik heb een originele VW gril, dus die is behoorlijk prijzig.

 

Waar praten we dan over inc btw , 30 euro ? 120 euro ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

op ebay kom ik ze tegen voor 89 euro

 

http://cgi.ebay.de/Original-Chrom-Grill ... 5882b9e3e9

 

is dit geen optie? voor 42 euro

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/98-99-00 ... ccessories

 

Die van 89 euro heb ik. Daar heb ik de rest van de spullen ook vandaan. Maar je kunt de gril natuurlijk ook bij de lokale dealer halen, alleen daar ben ik te lui voor :lol:

 

De ruiterwisserarmen kun je trouwens zelf bijstellen met sleutelnummer 13. Dus je hebt geen last van hoger zittende ruitenwissers o.i.d. Alleen moet je ff uitkijken dat ze niet tegen elkaar komen en dat ze ook niet verder dan je ruit bewegen haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden