Ga naar inhoud

Ook last van steenmarters?!?


The Master

Aanbevolen berichten

  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Als iemand het heeft over een kat kapot schieten dan gaan mijn stekels rechtop staan.

 

Begrijp me goed , ik ben geen lid van de Dierenpartij ,maar dat soort taal hou ik niet van.

 

Ik heb teveel leed gezien dat (huis) dieren die zich niet kunnen verdedigen werd aangedaan.

 

Zonder in details te treden.

 

Waarom zou je in hemelsnaam je Katalysator willen kapot schieten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat er op het mishandelen van een HUISDIER best een gevangenisstraf(dus strafblad) mag komen te staan.. zowel het verwaarlozen van een huisdier als het moedwillig schade toebrengen of doden van een huisdier.

 

Op jacht gaan en een fazant of haas schieten valt hier niet onder..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als iemand het heeft over een kat kapot schieten dan gaan mijn stekels rechtop staan.

 

Begrijp me goed , ik ben geen lid van de Dierenpartij ,maar dat soort taal hou ik niet van.

 

Ik heb teveel leed gezien dat (huis) dieren die zich niet kunnen verdedigen werd aangedaan.

 

Zonder in details te treden.

 

Nou idd...om ff offtopic te gaan: er zijn nog steeds mensen (nou ja, zo kun je ze niet eens meer noemen) die hun verantwoordelijkheid niet (meer willen) nemen als ze een huisdier nemen....

 

Wij hebben zelf 5 katten en die komen niet buiten, omdat er A: teveel vrachtverkeer is B: wij hebben ook nog 3 raskatten en C: niemand in de buurt hoeft "last" te hebben van onze katten. Dan maar wat meer werk in huis, daar kies je voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat er op het mishandelen van een HUISDIER best een gevangenisstraf(dus strafblad) mag komen te staan.. zowel het verwaarlozen van een huisdier als het moedwillig schade toebrengen of doden van een huisdier.

 

Op jacht gaan en een fazant of haas schieten valt hier niet onder..

 

Mijn idee...Je krijgt van een huisdier of het nu een hond of kat is, zoveel onvoorwaardelijke liefde...en dan verwaarlozen? :angry: Voor zulk soort gasten mogen ze voor mij de doodstraf weer invoeren..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 months later...

:lol: maar steenmarters zijn iig NIET grappig..

 

hebben ze onder je motorkap zitten knagen aangezien je daar een rubberlucht ruikt?

 

Heb bij mijn oude Mondeo eens een konijn tussen de V-snaar gehad... Ik weet dat Ford motoren niet heel mooi rustig lopen maar toen ik gekrijs hoorde dacht ik dat t einde van de motor dichtbij was... :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook steenmarters gehad op zolder, aan mijn auto's nooit wat gemerkt (blijkbaar een voordeel van een goede verlaging :lol: ), een paar huizen verder wilde wel de splinternieuwe rx8 nietmeer starten vanwege een opgevreten kabelboom 8-) , ze zijn nu weg door de buren langs en tegenover mij met elk een tweeloop. maar ik mis ze wel :( , nu telkens bij koud weer heb ik last van muizen die het bos achter m'n huis inruilen voor een vakantie in m'n huis :|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had ook last van een steenmarter,wel in de buick,heeft al 3 sets bougiekabels doorgebeten a 125 euro per set!!!

 

Lag vorige week op straat,doodgereden door een auto :cry: ,maar ik zag gisteren alweer een andere onder mijn buick zitten :angry:

 

Ze zijn zeker lastig en ergerlijk als ze erzijn,maar ik blijf het leuke beestjes vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden