nou ik kan je vertellen dat je gewoon over roest heen spuit en dat het erop blijft zitten heb het op een paar delen van een oude motor gespoten die roest hadden, heb overigens ook niet de moete genomen om dat boeltje toen echt te ontvetten ofzo, gewoon vlug even het ergste vuil enz eraf gewassen met dreft. Ik heb ook altijd die Duitse versie gehad omdat die bij mij in de buurt verkrijgbaar is, de Amerikaanse versie is een totaal ander spuitbusje dus ze zijn wel makkelijk te herkennen, Folia tec maakt het ondertussen trouwens ook al even.
Ik snap wel dat de meesten hier enkel dingen uit persoonlijke ervaring willen horen, maar als iemand dit of dat gehoord heeft, denk ik wel dat het een goed idee is dat ie het in de groep mag gooien, er moest maar eens wat bij zitten dat nog geen van ons getest heeft.
Ik vraag me trouwens af hoe het zit al je nou wat dipt, en er daarna gewone lak over doet in bijvoorbeeld een kleur die niet in Dip verkrijgbaar is, houdt het erop, tast het de Dip aan, is het daarna nog net zo makkelijk verwijderbaar?
als het weer wat beter is ga ik dit toch eens testen