Ga naar inhoud

VisionRoy - Foto's


VisionRoy

Aanbevolen berichten

Vandaag weer even wat nieuwe foto's gemaakt met de embleemloze grill en de letters zijn van de kofferklep.

Gisteren van 8 tot 12 uur s'avonds gepoetst, staat nu dus volledig in de meguiars. Ook heb ik gisteren stickers van Meguiars op mn zijruitjes geplakt.

Volgende week komen de nieuwe foto's van de auto met booskijkers en de dakspoiler.

 

Grtz,

 

Roy

 

dsc01443large1ez.jpg

dsc01445large0xt.jpg

dsc01446large6jn.jpg

dsc01447large0ub.jpg

dsc01449large5ky.jpg

dsc01450large9qh.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 86
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

een beetje verlagen misschien nog een optie?

 

Nope, ik vind hem zo prima. Hij is nu al een heel eind stugger geworden met die 18" wielen, als ik hem ook nog ga verlagen dan blijft er geen comfort meer over. En daarbij komt ook nog dat ik hem niet overdreven hoog vind staan. Het staat nu een beetje rally'achtig hehe, en die antenne en mn dakspoiler die verhogen het rally gehalte ook weer :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben ik soms de enige die een gril met embleem gewoon mooier vind ?

 

Nee niet de enige :wink:

 

En dat is het mooie van "smaak" 8)

 

Stel dat iedereen hetzelfde mooi vind, dan hebben we straks allemaal dezelfde passat, en dan was het niet meer leuk. :lol:

 

Ik kan in ieder geval wel zeggen dat ik sinds de grill behoorlijk bekijks heb van de andere passat-rijders in de regio haha. Die moeten toch wel even 2 x kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Ziet er mooi uit, hoewel niet mijn smaak. Zie ik dat nu goed, heb je de speakers op de hoedenplank met de tweeters aan de binnenkant gemonteerd ? Voor een beter stereo-effect zover mogelijk uit elkaar plaatsen.

 

 

Ik snap je vraag niet helemaal ....

 

Bedoel je dat de beide tweeters naar het midden van de hoedenplank gericht zijn, of dat de tweeters boven zitten (in de auto dus) in plaats van de conus boven ?

 

In ieder geval ... kheb ze niet zelf ingebouwd, en de persoon die ze ingebouwd heeft die heeft er wel verstand van dus het zal wel goed zijn :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er mooi uit!

Ziet er idd erg schoon uit, ik ga ook maar eens een cursus poetsen volgen!

 

Heb je geen cursus voor nodig hoor :) ... ik heb het ook allemaal zonder cursus geleerd :P ... je hebt gewoon de juiste gereedschappen nodig.

 

Begin maar eens met een leuke collectie Meguiars spullen aan te schaffen.

Ik zal een lijstje geven van wat ik gebruik :

- Gold Class Shampoo (wassen)

- Crystal Clear Paint Cleaner (lak reinigen)

- NXT Tech Wax (waxlaag erop)

- NXT Glass Cleaner (glas zo schoon als een spiegel)

- Hot Rims All Wheel Cleaner (al het aangekoekte vuil van je velgen)

- ScratchX (kleine krasjes bijwerken)

en dan natuurlijk de nodige sponsjes en doeken van Meguiars.

verder heb ik ook nog bandenzwart van het merk System om mijn banden en stootstrips altijd netjes zwart en shiny te houden.

 

Als je dat allemaal gedaan hebt, dan krijg je het resultaat zoals bij mij.

Houd er wel even rekening mee als je het allemaal gaat doen en je doet het op een normaal tempo met de nodige rookpauze's dat je een uur of 4 bezig bent wil je alles netjes doen. Maar zoals je ziet is het resultaat de moeite waard.

 

Ik hoop dat je wat aan mijn uitleg gehad hebt. Als je nog meer vragen over het poetsen enzo hebt of je wil een goed adres om je Meguiars spullen te bestellen ... P.M. me maar even.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Houd er wel even rekening mee als je het allemaal gaat doen en je doet het op een normaal tempo met de nodige rookpauze's dat je een uur of 4 bezig bent wil je alles netjes doen.

Dan kan ik het in drie uur doen aangezien ik niet rook!

 

Roy bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden