Ga naar inhoud

VisionRoy - Foto's


VisionRoy

Aanbevolen berichten

  • Reacties 86
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Dit witte rand ziet er niet slecht uit :)

Bij mij zou het niet mooi staan vrees ik (zwart met beige bekleding)

 

Maar eh die draad bij je voeten zou ik echt weg halen hoor...

Buiten dat het niet netjes uitziet kan het ook nog gevaarlijk zijn...

Voor je het weet blijf je er met je voet in hangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer het kabeltje anders onder de console te proppen...zonder iets los te maken...

klemt er misschien net onder uit het zicht.

 

Dat was inderdaad mijn idee ja....

Heb vandaag alleen even andere bezigheid. Onze monteur heeft een splinternieuwe Eos bij, dus die gaan we dalijk eerst eens even goed bekijken. En daarna ga ik "bank-zaken" doen :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

kom op man je bent pas 19... nu al toe aan rusten op de bank?

 

Ik werk als 19 jarige al rond de 60 uur per week, Mag ik dan ook even mijn rust nemen ? :P

 

Als je er HARD genoeg voor heb gewerkt..... dan........ mag je best voor een uurtje even op de bank zitten maar daarna weer lekker verder werken ;):lol::lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ehm.. ik zal je dan maar niet vertellen hoeveel een zelfstandig ondernemer dan aan uren maakt...

 

Ik werk thuis in het taxibedrijf van mijn ouders, dus ik weet ontzettend goed hoeveel uur ze maken. :)

 

Die 60 uur die ik zei is ook alleen de tijd dat ik ook daadwerkelijk achter het stuur zit. Daarnaast help ik hier thuis ook nog mee met verschillende zaken.

 

Dus geloof me maar dat ik die bank-zaken meer dan verdien :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

je kunt je kabeltje onder het tapijt door laten lopen, ongeveer waar ie nu loopt - iets naar achteren zodat je onder je stoel uitkomt, daar kun je onder het tapijt uit bij de rail. Precies bij je achterlampje denk ik zo.

1000x makkelijker als je even de stoel er uithaalt (eenvoudiger dan het klinkt hoor, wel even accu er af ivm de airbag. en pas weer contact aan als de stoel en airbag er weer in zitten). Als je die er toch uit hebt, kun je meteen mooi het lampje schop-proof monteren en een stekkerverbinding zetten bij de airbag stekker (die zit op een paneeltje) super profi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden