Ga naar inhoud

VisionRoy - Foto's


VisionRoy

Aanbevolen berichten

Netjes hoor

 

Officieel moet scratch X hoger in je lijstje, daarna polish of wax erover

 

Ik vind de embleemloze grill in chroom en de ondergrill in chroom erg netjes

 

Wel wil ik een opmerking maken over je audiosticker

dit trekt sommige mensen aan, je kofferbak open te slopen op zoek naar een leuke versterker of sub.

 

gr Jee

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 86
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Wel wil ik een opmerking maken over je audiosticker

dit trekt sommige mensen aan, je kofferbak open te slopen op zoek naar een leuke versterker of sub.

 

Daar ben ik inderdaad ook bang voor ja, maar ik denk ook niet dat ik er die sticker lang op zal laten zitten. Toch bedankt voor de tip :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou als ik jou was ook m'n ramen laten blinderen. Dat staat niet alleen erg mooi maar neemt ook voor groot gedeelte het zicht weg in de auto voor autokrakers en dergelijke. Ik heb zelf een spiegelende folie laten aanbrengen en het is bij mij nu erg moeilijk om naar binnen te kijken.

Zeker met zulke boxen achterin weet dat tuig dat er vaak meer te halen is en donderen zo je ruiten eruit. En idd die sticker eraf halen.

Het is triest dat het allemaal moet maar das nu de realiteit in dit land. :cry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas wel The Master :(

 

Ramen blinderen heb ik ook aan zitten denken, maar ik vind dat wel ontzettend duur. Ik heb een offerte aangevraagd voor de ramen achter de B-stijl en dat was ergens tegen de 300 euro.

 

Ik heb nu als tijdelijke oplossing gewoon een laken over mijn hoedenplank liggen als ik hem ergens heb staan. Maar spiegelende folie zou idd wel een super mooie en praktische oplossing zijn.

 

Verder had ik trouwens ook nog een vraagje voor je .....

Ik wil misschien neon Onder mijn auto gaan maken, maar ik weet dat dit wettelijk niet toegestaan is. Maar wat ik mij dan afvraag is ... mag het er gewoon absoluut onder geen enkele voorwaarde onder zitten ? Want ik wil de neon niet gebruiken als ik rijd ... omdat dit de aandacht van andere bestuurders ook te veel af zou lijden en gewoon gevaarlijk is. Maar stel ik monteer de buizen onder mijn wagen, en ze zijn niet aangesloten ? en op dagen dat ik naar meetings ga bijvoorbeeld wel aansluit. Is het dan nog steeds verboden als hij niet aangesloten zit ? Ook heb ik gehoord dat als de politie je betrapt met neon, dat het ook nog van invloed is welke kleur het is. En dat ze blauw bijvoorbeeld harder straffen dan groen omdat blauw een kleur van de politie is ... klopt dit ?

 

Ik weet dat ik nu waarschijnlijk verontwaardigende reacties ga krijgen van de mede-passatrijders over het feit dat dat niet zou staan bladiebladiebla , maar ik vind het gaaf en ik ben jong en ik wil wat :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha, ik geloof dat je die reacties als een eerder gehad hebt.

 

Maar ik moet je teleurstellen, het is verboden om die lampen onder je auto te monteren, of ze u aan zijn of niet ze mogen er uberhaupt niet onder zitten.

In het Voertuigregelement staat namelijk dat je geen andere lampen op of aan een voertuig mag aanbrengen dan de lampen welke zijn toegestaan.

 

Echter als jij ze alleen maar op een meeting terrein aan hebt en er verder niet mee rond gaat rijden zul je er natuurlijk niet snel een bon voor krijgen.

Ik heb nog nooit een collega gezien die zonder enige aanwijzing dat er neon onder een auto zat op z'n knieen onder een auto gezien om te zien of er misschien ook neon oid onder zit. Het hangt dus voor 99% van jezelf af.....

 

En over het blinderen, ik heb mijn auto laten doen in Enschede bij een jongen die bij een proffessioneel bedrijf werkt. Hij heeft alle ramen, behalve de voorruit en de voorste zijruiten gedaan met super goede folie voor €160,-.

Ik geloof dat ondertussen al een stuk of 8 forumleden bij hem zijn geweest, onder wie Vdub en Impagnat. Misschien is dat een optie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke Johan op zich heb je wel een punt maar wanneer de ruit knalt dan ben je nog niet veel verder, het folie houd namelijk al het glas tegen.

Maar goed om een van Neerlands beste voetballer te citeren:

Elk voordeel hep z'n nadeel, nietwaar.

 

@VisionRoy: Doe Vdub ff een PM, hij heeft het telefoonnummer van die vent nog wel. Ik ben het kwijt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lol...

Misschien is het beter om gewoon meteen kogelvrij glas te installeren :D

 

Ik heb al wel zitten denken aan een 2-weg alarmsysteem.. met een handzender waar je een melding op krijgt als er iets aan de hand is met je auto. Ik ben toch nooit heel erg ver van mijn wagen weg, dus dat zou opzich wel een oplossing zijn.

Maar helaas groeit het geld niet op mijn rug en ben ik niet zo handig om het zelf in te bouwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer een kleine update...

Heb vandaag even een 25cm Neonbuisje in mijn koffer gemonteerd i.p.v. de reguliere kofferbakverlichting.

 

Hij gaat alleen aan als de koffer opengaat, exact zoals de originele verlichting. Maar het normale lampje brand niet meer, die wou ik er zoiezo uithalen maar dat was niet nodig aangezien hij 5 sec nadat de neon eraan zat al kapot sprong uit zichzelf :P

 

Ik moet vanavond even kijken of ik het buisje laat hangen waar hij nu hangt. Moet even kijken waar hij het mooist de koffer verlicht.

 

Hier alvast wat daglicht foto's .... ik zal kijken of ik vanavond nog wat avond foto's kan maken.

 

kofferneon1zi4.jpg

 

 

kofferneon2km3.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat is het nut van deze "optie"?

Volgens mij zie je geen reet met dat "licht".

 

Het nut .... Show ?

Het zal idd niet erg veel licht opbrengen, en dat is ook niet de bedoeling.

Maar de blauwe gloed zal wel duidelijk zichtbaar zijn. En het zal ook wel leuk reflecteren op de chrome versterker enzo.

 

Maar ik weet dat je geen fan bent van neon, want de neon bij mn voeteinden heb je toen ook al afgekraakt johan ;) Maargoed, dat is je recht als medeforummer. Je MOET t niet mooi vinden ... het mag :) Ik ben gewoon gek van neon, thats it.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Neej dankje, ik heb graag gewoon normale neon buizen :P , niet dat soort dingetjes. En zoiezo niet van de lidl (no offence). Enigste wat ik nu nog zou willen doen is ook nog neon bij de achterste voeteinden, en neon onder de auto.

 

Inderdaad Roy, ik hou niet van die toeters en bellen. Maar ieder zijn eigen meug

Ik snap alleen niet dat je het prettig vindt om in het donker bij zo'n vreselijk licht iets in je koffer te zoeken thats all

 

Zo is dat kerel :) ...

En ik kan me voorstellen dat het voor mensen die vaak in hun koffer moeten zijn niet praktisch is. Maar ik hoef praktisch nooit iets uit mijn koffer te hebben ... dus vandaar dat ik het leuk vond om er neon te hangen :P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij deze nog even een avondfoto ...

al moet ik zeggen dat het er in het echt veel beter uitziet i.v.m. de neongloed die mijn camera niet op de foto wil zetten. Maar je krijgt iig een kleine indruk.

 

Overigens kijk je op normale hoogte niet in het licht van de buis, maar ik heb de foto extra laag genomen voor de duidelijkheid :P

 

kofferneon3rk9.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Volgende update :

 

Nieuwe mattenset met witte omzoming.

Niet echt iets heel speciaals, maar niemand hier heeft het volgens mij, dus ik dacht ik post de foto's ff.

 

Voor :

dsc01638largems5.jpg

 

Voor met neon aan :

dsc01640largerk2.jpg

 

Achter :

dsc01642largehv3.jpg

 

De foto's zijn met flits genomen, vandaar dat je het verschil tussen het zwart van de matten en het grijs van mn interieur zo duidelijk ziet. In het echt valt dat wel mee. En de neon stond aan bij daglicht. S'avonds verlicht hij heel de witte rand.

 

En voordat iemand het vraagt : Dat draadje bij mijn voeten, dat is voor de neon bij de achterste voeten. Ik wist toen ik het inbouwde niet hoe ik dat beter weg kon werken, en je ziet het niet tenzij je op je knieën zit (zoals op de foto) dus heb ik het lekker laten zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden