Ga naar inhoud

Ik durf het bijna niet te zeggen AUTO WEER TERUG MET FOTO'S


Marcel van Es

Aanbevolen berichten

Hoi heren

Ik heb vandaag een noodstop moeten maken, 1 of andere vriendelijke mijnheer stak ineens de weg over zonder te kijken

Waardoor ik echt begon te flippen en trapde keihard de rem in. gewoon uit reflex zoals iedereen dat zou hebben gedaan niks mis mee? zou je zeggen.

Ik durf het eigenlijk niet te zeggen.................... :angry:

 

Ik wilde de weg weer vervolgen, maar ik schrok me een hoedje want er zat totaal geen bewegging meer in de passat, bleef gewoon stil staan in de D stond deze wel.

Ineens leek het wel of ik een aanrijding kreeg en dat er iemand achterop was gekomen, ik uitstappen en kijken helemaal niets te zien, ik had het nog steeds niet in de gaten, wel had ik net de 250000 km er op staan.

MAAR NEE, HET IS DIE VERROTTE VERSNELLINGS BAK WEER, HET LEEK WEL OF JE AFGESCHOTEN WERD

Het is in ieder geval weer helemaal niet goed met de automaat, deze code heeft er mee te maken 17145

RA RA wat is het waar heeft deze code mee te maken :?: Het is voor ons een raadsel

Het is in iedergeval voor mij weer eens heel erg, dat ik dat nog moet mee maken, met deze toch wel erg mooie passat uhg voor mij dan.

Sorry voor het grove taalgebruik, ik heb het even aangepast Menno,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Vervelend Marcel, maar let wat op je taalgebruik als je wilt? Ik snap dat je boos bent, maar daar kan niemand hier wat aan doen ;)

 

Sterkte kerel!

Ik heb het aan gepast, hoop dat het zo beter overkomt idd. Sorry voor het taalgebruik

Is het zo goed Menno niet lachen nu he gozer :lol::lol::mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal prima! ;)

 

Je gaat nu weer terug naar die mafkees die je bak gereviceerd heeft?

 

Ben ik geweest, kastje aangesloten en geeft deze foutcode 17145 maar hij herkent die code niet, komt ook niet in het boekje van de vag daeler voor die hij heeft.

Wat hij wel zegt is dat er wellicht of er zijn tandwielen of aandrijf as gebroken is.

Hij heeft hem in de R gezet maar maakte alleen maar een ruizend geluid, en reageren deed dien ook niet in de D 2, 3, 4 ook niet.

Ik kan er nog wel mee rijden alleen moet ie dan wel in nood loop staan anders reageert ie nergens op, kan niet eerder dan Woesdag 19- augustus terecht bij hem helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snap nie helemaal dat ze niet weten wat t betekend :roll:

 

17151 P0767 Schaltventil 4 Magnetventil 4 (N91) •Shift Solenoid D Stuck On •Schakelsolenoide D (N91), hoog signaal

 

Oftewel magneet ventien 4(N91) geeft problemen.

 

Wel kl@te dat je dit nu weer moet overkomen :angry:

Hoi eric

Idd wel klote dat dat bij mij nu weer moet gebeuren, ( zou het ook klote voor een ander forum lid rot vinden hoor :lol: )

Ik had het er van de week nog over met mijn vader, dat die weer heerlijk loopt zoals het hoort, ben zeker vergeten af te kloppen :lol:

Eric de code's die jij vermeld komen die wel overeen met 17145, want deze stonden niet in het boekje van de vw.

 

17145 kwam te voorschijn in het blauwe kastje.

In iedergeval bedankt voor de info.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Hoi heren

Ik heb vandaag een noodstop moeten maken, 1 of andere vriendelijke mijnheer stak ineens de weg over zonder te kijken

Waardoor ik echt begon te flippen en trapde keihard de rem in. gewoon uit reflex zoals iedereen dat zou hebben gedaan niks mis mee? zou je zeggen.

Ik durf het eigenlijk niet te zeggen.................... :angry:

 

Ik wilde de weg weer vervolgen, maar ik schrok me een hoedje want er zat totaal geen bewegging meer in de passat, bleef gewoon stil staan in de D stond deze wel.

Ineens leek het wel of ik een aanrijding kreeg en dat er iemand achterop was gekomen, ik uitstappen en kijken helemaal niets te zien, ik had het nog steeds niet in de gaten, wel had ik net de 250000 km er op staan.

MAAR NEE, HET IS DIE VERROTTE VERSNELLINGS BAK WEER, HET LEEK WEL OF JE AFGESCHOTEN WERD

Het is in ieder geval weer helemaal niet goed met de automaat, deze code heeft er mee te maken 17145

RA RA wat is het waar heeft deze code mee te maken :?: Het is voor ons een raadsel

Het is in iedergeval voor mij weer eens heel erg, dat ik dat nog moet mee maken, met deze toch wel erg mooie passat uhg voor mij dan.

Sorry voor het grove taalgebruik, ik heb het even aangepast Menno,

Ben van de week even geweest bij de

versnellingbak, bak is totaal lose zowat alle tandwiellen zijn gebroken en / of zwaar beschadigd.

Hij kon mij alleen niet thuis brengen waarom dit gebeurd is, ik begrijp het ook niet Remmen heeft volgens mij niets met de versnellingbak te maken.

In iedergeval krijg ik nu een nieuwe gereviceerde bak ervoor terug en hoop ik dat ik er nog jaren plezier van mag hebben.

Ik heb foto's gemaakt hoe het er bij staat, maar krjg met geen mogelijkheid foto's op de pc gezet nieuwe laptop.

Die hou je nog even tegoed van mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Marcel, je hebt idd geen geluk met die versnellingsbak. Als je al je verhalen bij elkaar leest hierover zou je nooit een automaat gaan rijden. Zeker niet egoistisch of rot bedoeld maar ik hoop dat dit soort narigheid mij bespaard blijft, eff afkloppen... ;-)

 

Veel suc6 en dat het nou maar eens en voor altijd klaar mag zijn met die versnellingsbak.

 

groet Ruud

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Marcel, je hebt idd geen geluk met die versnellingsbak. Als je al je verhalen bij elkaar leest hierover zou je nooit een automaat gaan rijden. Zeker niet egoistisch of rot bedoeld maar ik hoop dat dit soort narigheid mij bespaard blijft, eff afkloppen... ;-)

 

Veel suc6 en dat het nou maar eens en voor altijd klaar mag zijn met die versnellingsbak.

 

groet Ruud

Hoi \Ruud

Is idd niet normaal meer, ik geloof dat het de 9e x is dat de bak er onder vandaan moest, even afkloppen.

Hoop dat ie volgende week toch wel een keer klaar komt, :lol: sorry Menno maar ik bedoel de versnellingsbak. :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden