Ga naar inhoud

3C chroom-front op 3BG


ketelapper

Aanbevolen berichten

Wat willen de passatrijders nu eigenlijk? Een zo origineel mogelijke uitvoering of spoilers en toestanden. Zijn er puristen zoals sommige Kever-rijders of is het standaard verlagen en verbreden? Schijnbaar is er een markt voor dergelijke "grillen" maar goed, ook op deze site wordt veel gedaan aan xenon, angel-eyes, dakspoilers, verlagingssetjes, powerboxen, chippen, brede velgen etc etc. Dus wananbe 3C? Dan eerst die nieuwe achterlichen eraf! :?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rauzer, jij denk wel heel erg in vakjes :) ...

 

"Wat willen de passatrijders nu eigenlijk" zeg jij.

Maar sinds wanneer wil elke passatrijden hetzelfde ?

Ik heb bijvoorbeeld Neon in mn passat zitten, en dat vind de rest waarschijnlijk oerlelijk, Maar het is wel weer onderscheidend.

Zo ook met deze grille, er zullen vast mensen zijn die het mooi vinden. En misschien als ik het vanuit een andere hoek op de foto (of in het echt) zou zien ik ook wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

..smaken verschillen was het toch ??

 

..enne een forum is er om je persoonlijke mening te geven niet meer dan dat, dus als anderen niet vinden wat jij er van vindt, dan lig je daar toch niet wakker van of wel ?

Dat er passatrijders zijn met verschillende smaken maakt het juist erg mooi bij elkaar. Uitgaande van een 'standaard' wagen iets persoonlijks naar eigen smaak toevoegen, da's de lol.

 

Dus je afvragen wat die passatrijders nu precies willen is verloren energie, get a life, get a passat ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat iedereen een andere smaak heeft kunnen we ook mooi kijken of het onze smaak is en zo ja het dan ook toepassen.. zoals bijv. de Neon's.. ik ben namelijk gek op verlichting en electrische snufjes.. ik heb dus ook een setje blauwe neon's in de voetenruimte voor zitten..

 

Nu nog kijken of ik op een mooie manier SML kan inbouwen rondom, welteverstaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja.. De chromen neus..

 

Als je dit uberhaupt al mooi vindt, dan is het nog maar de vraag of je het wel op je een 3BG moet willen. Is wat mij betreft het verlengde van het resultaat dat je krijgt als je chromen ballonnen op een 3BG gaat zetten. Te dominant en teveel chroom dat gewoon teveel de aandacht op zal eisen..

 

Daarnaast ben ik van mening dat je niet moet proberen om van een 3B een 3BG te maken. En van een 3BG dus ook geen 3C. Persoonlijk vindt ik een sportgrill nog net kunnen, maar zo'n chromen 3C flap op een 3BG..

 

Gatverdamme.. Het is net spruitjes..

 

;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Persoonlijk vind ik het spuuglelijk!! Koop dan over 6 jaar een betaalbare 3ewim 3c. Er zijn vaak wel mooie oplossingen om je auto een model nieuwer te laten lijken, maar dit is er niet 1 van.

 

Ennuh met die sproeiers, het hoeft geen origineel Xenon te zijn, vraag maar aan JEE13 !!

 

@rauzer: Heb je je asbak al binnen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden