Ga naar inhoud

.. en jij had last van vogelpoep?


HendrikV5

Aanbevolen berichten

Vanmiddag wil ik even met de auto weg en weet even niet wat ik zie....

 

image.php?album_id=898&image_id=5734image.php?album_id=898&image_id=5735

 

Ik ben wel wat gewend met de duiven die hier door de buurt fladderen maar als de kat van een van de buren nu ook al begint.....

Ik heb de tuinslang er maar even bijgepakt want zo ga ik natuurlijk niet rijden. De kat mag van geluk spreken dat ik 'm niet gezien heb want hij had op zijn minst een flinke straal van de tuinslang opgevangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Noem je dat last hebben??? :D

Ben helaas de foto kwijt, maar heb inmiddels bij ons middels een handtekeningen actie de gemeente ingelicht....

 

Mijn auto zag en 3weken niet meer groen uit, zoals het hoort, maar wit met zwart. Wij hebben van die fijne bomen bij ons voor met van die kleine rode besjes erin, die krengen trekken de vogels aan als vliegen op een stronthoop... Me hele auto zat er van voor tot achter onder, letterlijk en figuurlijk.

Was ongelooflijk had het nog nooit mee gemaakt.

 

Gelukkig ben ik niet de enigste en dus,wat ik al zei, een handtekeningen actie op touw gezet, een brief met (helaas) de enigste foto richting de gemeente gestuurd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu ik nog eens beter gekeken heb, lijken het wel haarballen samen met brokken. bIk heb zelf ook 2 katten en deze hebben zn 2x per jaar dat ze ook zn balletje uitkitsen. Dan komt er vaak ook het laatst gegeten mee omhoog en dat is zowat altijd brok. Het ergste is dat er ook zure sappen mee komen en die hebben bij mij op mn houten vloer al eens een mooie kring gemaakt. Als je dit dus op je mooie lak laat liggen kan ik mij goed voorstellen dat dat niet bevorderlijk is voor je mooie glans.

 

Mijn katten blijven overigens ALTIJD binnen, tenzij wij zelf buiten zijn. En eenmaal buiten blijven ze alleen op ons terrein. Ze komen en nooit vanaf en dat weten ze ook dondersgoed. Heb er een hekel aan als andermans katten bij mij in de tuin gaan kloten en van dit soort fratsen op een auto gaan uithalen, daarom mogen ze van mij echt niet de plaats af.

Buiten dat ben ik bang dat ik mijn mooie Burmees kwijt ben als deze op straat gaat zwerven, maar dat terzijde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu ik nog eens beter gekeken heb, lijken het wel haarballen samen met brokken.....

...nee dit was echt verse kattenstront, de stank was onmiskenbaar. :shock:

Mijn katten blijven overigens ALTIJD binnen, tenzij wij zelf buiten zijn.

... en je hoeft je niet te verontschuldigen, jouw kat staat niet op mijn verdachtenlijstje... :wink:

 

Ik heb er al een op de korrel, regelmatig als er iemand de auto met een warme motorkap parkeert springt er een kat op om daar te liggen tot er een nog warmere parkeert. Mijn zwarte wagen was een uur tevoren even met vrouwlief wezen toeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan me helemaal vinden in je haat jegens die betreffende kat. Ik heb ook een aantal hele fijne krassen op mijn dak van een kat die van mijn dak af gegleden is en zich probeerde vast te klampen met zijn nagels :angry:

Om gek van te worden. Ik had mijn passie toen net een paar weken.

 

Afmaken die loslopende katten. Helemaal mee eens.

 

En als dat katteschijt was dan was die niet helemaal lekker denk ik. Schijt van mijn kat ziet er echt niet zo uit, en als dat wel is zit ik bij de dierenarts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden