Ga naar inhoud

RNS 510 en Schiphol parking


DJ41

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds twee dagen een nieuwe passat met een RNS 510 erin. Nu ga ik over een tijdje op vakantie en wil de auto stallen bij zo'n parking service. Ik heb net de algemene voorwaarden gelezen van twee van die services en waar het op neerkomt is dat het bedrijf nooit aansprakelijk kan worden gesteld voor de auto.

 

 

Door de diefstalgevoeligheid van het RNS systeem, zit me dit niet lekker. Zou ik het systeem er uit moeten halen en thuis in de kast moeten leggen of ben ik nu te paranoide? :shock:

Link naar reactie
Delen op andere sites

neem anders een vip parking in Zaventem (Belgie) gaat dat in ieder geval, je betaalt wel iets meer (logisch) maar je bent dan verzekert tegen alles.

Mijn vader zet zijn wagen daar ook altijd als hij ff weggaat naar het buitenland.

 

Schiphol is ook een grote luchthaven dus zullen ze dat daar ook wel hebben...

Link naar reactie
Delen op andere sites

G00gle eens op 'schiphol taxi' of 'vlieg taxi'.

 

Dan wordt je thuis opgehaald en thuisgebracht.

Je zit dan vaak in een taxibusje waar ook andere vakantiegangers in zitten.

 

En nog het aller belangrijkst; relaxed op vakantie en nog relaxter weer terug. :!:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt zwaar klote voor je. Ik (en een hele hoop mede forummers) weet helaas maar al te goed hoe je je voelt.

 

Niet normaal meer, zoek maar eens op dit forum en sta versteld hoeveel RNS 510's er de laatste tijd gejat worden. Het lijkt wel of er een RNS bende bezig is oid!?!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is dus ook waarom ik nog lekker "ouderwets" een MFD2 er in heb zitten...

 

Die blijven ook gewoon zitten, en worden niet mee genomen :mrgreen:

 

Waarom jatten ze die niet dan? :?:

 

Ja waarom jatten ze die niet, ik zit erop te wachten............... :angel:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarom wil ik ook geen 510 erin hebben.

Alhoewel het wel een mooi systeem is.

 

Vindt het raar dat er maar 4 torxen inzitten die het hele systeem vasthouden.

 

Misschien dat ze straks wel naar de MFD 2 gaan als de 510 er niet of weinig meer inzitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Misschien dat ze straks wel naar de MFD 2 gaan als de 510 er niet of weinig meer inzitten.

Denk het ook. Bij is er 2x een pioneer systeem gejat. Heb nu maar een rcd300 laten plaatsen. Als die niet veilig is, dan gaat de passat de verkoop in. Dan stap ik over op iets niet VAG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien dat ze straks wel naar de MFD 2 gaan als de 510 er niet of weinig meer inzitten.

Denk het ook. Bij is er 2x een pioneer systeem gejat. Heb nu maar een rcd300 laten plaatsen. Als die niet veilig is, dan gaat de passat de verkoop in. Dan stap ik over op iets niet VAG

 

Wat hebben dieven te maken met vag ik denk dat er bij elk merk wel iets te halen valt!!

 

MFD2 heeft toch wel een paar na delen:

geen bleutooth, moet je een cd wisselaar hebben(navi en cd gaan niet samen), navi kaarten niet te downloaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat het systeem waarvoor gekozen is voor een snelle kraak gemaakt is. Dat samen met de uitwisselbaarheid met vele modellen binnen VAG, maakt het kennelijk extra populair. Hier wordt er alleen in VW's ingebroken lijkt het wel. De BMW's, japanners, etc worden allemaal met rust gelaten. Maar goed het is ook weer een beetje de emotie die spreekt nadat het weer gebeurt is. Als je dan weer lekker aan het rondcruisen bent in je passat, dan kijk je er weer anders tegen aan. :)

Gebruik nu een weer tomtom voor navigeren. Die kan ik er tenminste uithalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden