Ga naar inhoud

Erelijst

Populaire inhoud

Toont de inhoud met de hoogste reputatie sinds 07-10-25 in Berichten

  1. Hallo allemaal. Door een aanval op de server waar het forum op draait was het forum niet meer bereikbaar de afgelopen dagen. Helaas is het nog niet helemaal opgelost en mogelijk gaan we nog meer hinder ondervinden. Er blijft nog steeds spam mail binnen komen en achter de schermen zijn ze bezig dit op te lossen.
    4 punten
  2. Afspraak staat inmiddels voor volgende week in Nuenen. Wat er exact aan NM uit zal komen zie ik vanzelf wel. Vind het leuk om een keer met een auto gedaan te hebben. Zal resultaat posten als ik geweest ben.
    4 punten
  3. Vandaag bij VAG geweest. Was het wachten waard, zeer netjes allemaal daar. Uiteindelijk getuned 421 NM. Zeer blij mee.
    3 punten
  4. Zeker niet Oele, de auto is perfect nu. Net een beetje meer pit en meer rijplezier 😀
    1 punt
  5. Denk dat het dat was Peter. Ik had dat al eens gedaan, maar nu ook daarna de standkachel op de unit direct aangezet. Nu zie ik links op het scherm verwarmen staan als ik het menu oproep, daar stond ventileren altijd. Bedankt voor het meedenken beiden.
    1 punt
  6. Goede ervaringen met VAG Techniek hier in huis. Wij hebben voor de CC 2.0 van mijn zoon de tuning door hun laten verzorgen. Omdat het een combideal was met DSG tuning hebben we mijn DSG in de CC 1.8 laten tunen.Twee auto´s op 1 deal dus. Inmiddels al wat jaartjes geleden maar we zijn er beiden nog steeds erg blij mee.
    1 punt
  7. Van VAGtechniek weet ik dat opgegeven vermogens conservatief zijn. Als je op hun website kijkt, zie je een stage 1+ uitdraai met 422Nm en 282pk. Omdat je het hebt over een uitdraai erbij, concludeer ik dat je voor stage 1+ gaat. Maar wat Mathijs al aangeeft, de combinatie componenten op je auto en de staat ervan bepalen het eindresultaat.
    1 punt
  8. Het getril bij koudstart kwam van mijn egr klep..deze gaf geen foutmeldingen. Maar de egr klep is vervangen. En het getril is weg.
    1 punt
  9. De belasting op de trekhaak hangt af van de kogeldruk. Een wegklapbare trekhaak werkt met een blokkeermechanisme en dat is normaal gesproken zwakker dan rechtstreekse montage en heeft dus vaak een lagere maximale kogeldruk. Ik keek even in mijn papieren (ik heb een B8.5 met wegklapbare trekhaak) en daar staat tot mijn verbazing een maximale kogeldruk van 100 kilo en een maximale belasting met een fietsendrager van 75 kilo. Dat is meer dan bij menige vaste trekhaak (die hebben meestal een kogeldruk van rond de 90 kilo). Als het goed is zit er (onder) op je trekhaak een typeplaatje waar dit op staat. Verder moet alleen de stekker van de fietsendrager kloppen met de aansluiting van je Passat, en moet het gewicht van de drager + fietsen dus onder de waarde op het typeplaatje blijven.
    1 punt
  10. Bij mij lekte die ook alleen met regen. Je bent op de goede weg!
    1 punt
  11. Mooier kunnen we het niet maken, leef je uit. Handschoenenkastje uitbouwen.pdf lampje uitbouwen..pdf Schakelaar daschboord kastje uitbouwen..pdf
    1 punt
  12. Vandaag de achterste kanalen ook even schoongemaakt. Je kunt er vanuit de kofferbak makkelijk bij. Waar de accu zit en aan de andere kant bij het klepje bij de trekhaak module. Slang haal je voorzichtig uit de rubberen houder en die trek je uit het chassis. Zo gedaan. Zaten behoorlijk dicht.
    1 punt
  13. Iemand toevallig de achterste kanalen al eens gereinigd? Denk dat die ook nog verstopt zitten maar geen idee hoe ik daar bij kom. Laatste raam is namelijk vast
    1 punt
  14. Aangezien er zo veel problemen zijn met dit panorama dak heb ik mij maar even nuttig gemaakt, en even in Elsawin gekeken, misschien hebben jullie hier wat aan. Panorama dak afvoer reinigen 2.pdf Panorama dak afvoer reinigen 3.pdf Panorama dak afvoer reinigen..pdf
    1 punt
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden