Ga naar inhoud

Inhoud kofferbak Passat Variant > Audi A6 geworden


passatb6

Aanbevolen berichten

Wie heeft voor mij de inhoud in liters van de Passat Variant van het vorige model? Deze kan ik niet vinden op Autoweek. We hebben een nieuw hondje en nu ben ik opzoek naar een passende auto :mrgreen:

 

Deze kwam ik tegen: http://www.fransborgmeyer.nl/Occasions/occasions_demos/main.html?module=fransborgmeyer&action=detail&merk=1126&model=2621&Submit3=zoeken&category=Occasions&name=occasions_demos&message=main&carid=3851445#

 

Gr. Jos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeroen,

 

scheelt het nog iets of het een 4-motion is t.o.v. een 2-motion :-)

 

@Menno,

 

zeker een mooie auto. Ik heb er in 2002 al een tijdje gereden (1.9TDI handbak dan wel), wat mij bijstaat is dat het de ruimste kofferbak is die ik bij VW ben tegen gekomen in een personenauto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat gewoon op autoweek hoor :)

 

Volkswagen Passat Variant 2.5 TDI 180pk 4Motion Highline

 

GEWICHTEN

massa leeg 1729 kg

max. toelaatbare massa 2290 kg

max. laadvermogen 561 kg

max. aanhangermassa geremd 2000 kg

max. aanhangermassa ongeremd 750 kg

max. kogeldruk 85 kg

max. dakbelasting 100 kg

 

INHOUDEN

bagageruimte 450-1545 l

brandstoftank 62 l

 

EXTERIEURMATEN

lengte 4682 mm

breedte 1746 mm

hoogte 1498 mm

wielbasis 2703 mm

spoorbreedte voor 1515 mm

spoorbreedte achter 1515 mm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Antonio,

 

hij is aardig aan de prijs, dat idee heb ik wel ja (gisteren in een A6 Avant met alles erop en eraan gereden (alleen geen 4WD), jaartje ouder, maar wel weer een hogere catalogusprijs, en die is incl. A-selectie € 1.000 goedkoper).

 

Maar ik weet nog niet wat ik ga doen. Misschien gewoon de GTI houden en een Caddy ernaast voor de honden....

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Dutchie,

 

bedankt! 450liter.... dat is nog minder dan met de A6 waarmee ik gereden heb... die heeft 455 - 1590 terwijl mijn beeld echt anders is (verkeerd beeld dus)

 

*aanvulling*

 

maten opgezocht van de 2-motion 495-1600 dus mijn beeld was wel juist en mijn andere vraag is beantwoord :mrgreen:

 

Geen 4-motion dus :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Niels,

 

het is de 455 t.o.v. 495 en dat scheelt 40 liter, dus zeker de moeite! De honden gaan er bij mij niet in als ik de achterbank plat heb. Ze zitten bij mij achter een orgineel stalen hondenrek en anders niet.

 

uiteraard is 4-motion weer veel leuker, maar dat is meer voor de heb dan dat je er ook dagelijks lol van hebt (naar mijn idee).

 

Gr. Jos

Link naar reactie
Delen op andere sites

En een 'omslag'..... het gaat toch de Audi worden, de inhoud van de kofferbak is helaas niet zo groot als van de Passat, maar ik heb de honden er in gedaan en ik vind het acceptabel. De GTI wordt in de Showroom geplaatst en ik ga met 4 ringen aan de haal:

 

Audi A6 Avant 2.5TDI Mulitronic

29-6-2004 met slechts 78dkm op de teller

Opties best veel :

Advance Sport uitvoering +: Servotronic,Elek.verst.stuur H+L en verwarmbaar,Aut.dimmende en elek. spiegels buiten en binnen +memory,Elek. verstelb.v.stoelen met memory, Houtinleg Wortelnoot,DVD navigatie met 6 CD wisselaar,Handy voorbereiding,Geluidsisolerend glas, Blanke sierlijsten en dakrailing,Int. voorverwarming/-vent. met afstandbediening,Xenon Plus verlichting,Trekh.afn.kogel,17 inch lichtmetalen wielen PRI,Sideguaard+zijairbacks achter en nog meer.

 

a1.jpg

a2.jpg

a3.jpg

a4.jpg

a5.jpg

 

Mods waar ik aan denk:

Verlagen

18" velgen

Ruiten tinten

 

Gr. Jos

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Quincy,

 

wil je dat echt weten.... :mrgreen:

 

Heel kort... ik vertoon afwijkend gedrag :roll: Ik heb al 4 Passats gehad en rij momenteel in een GTI en ga nu dus over naar de A6. Er is geen rationeel patroon te vinden in mijn auto-historie, anders dan dat dit vanaf 1999 Volkswagen is geweest (van Polo tot Touareg).

 

Ik blijf hier wel komen omdat ik een Passat-liefhebber ben....

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha.. die Jos toch.. nog steeds geen echtscheiding? Of krijgt Patricia nu ook een andere auto ipv haar Golf Variant??

 

Verder super mooie A6.. zou ook mijn keus geweest zijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Matthijs,

 

nee, geen echtscheiding, gelukkig niet, dat is het mij zeker niet waard. En Patricia die rijdt lekker rond in haar Golf en hoeft vooralsnog geen andere.

 

Hebben we wel over gesproken van het weekend, en als deze stopt, dan gaan we voor een Golf IV Variant.

 

Wat betreft de A6, dit moet de 2.5TDI zijn zonder nokkenas-problemen, alleen nu lees ik op het Audi-forum dat de multitronic misschien nog wat vervelend zou kunnen doen. Nouja... ik wacht het wel af, er zit A-selectie op, dus dat komt dan wel goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden