Ga naar inhoud

Nieuw dubbeldin van Blaupunkt voor o.a. 3C


Vdub

Aanbevolen berichten

Communicatie-centrum in dubbel-DIN-formaat

zaterdag 17 januari 2009

 

Steeds meer auto’s zijn voorzien van een dashboard met dubbel-DIN-uitsparing voor een audiosysteem. Met de New Jersey MP68 heeft Blaupunkt hier een functionele en oogstrelende vulling voor. Het is niet alleen een hoogwaardige audio-unit, maar tevens handsfree telefoonbediening.

159503_657_1230632115226-blaupunkt-new-jersey-mp68.jpg

 

De New Jersey MP68 werkt in combinatie met elke bluetooth-telefoon. Blaupunkt heeft veel aandacht besteed aan de gebruiksvriendelijkheid. Via het toetsenpaneel op de MP68 zijn telefoonnummers eenvoudig te kiezen en kan toegang worden verkregen tot het telefoonboek van het mobieltje (EasyDial). De nummerinformatie verschijnt op het grote grafische scherm van de New Jersey. Blaupunkt levert er een eenvoudig te installeren microfoon bij voor een perfecte geluidskwaliteit.

 

De MP68 beschikt ook over een USB-interface voor externe apparatuur en een iPod-aansluiting. Een geïntegreerde 4x50 Watt versterker en 3-band equalizer garanderen een subliem geluid.

 

De displaykleuren zijn af te stemmen op de kleur van de dashboardverlichting van de auto.

 

Auke Cupédo (Redactie Auto & Motor TECHNIEK)

Link naar reactie
Delen op andere sites

op zich een mooi ogend toestel maar helaas geen navi.

daaraan kan hij aan de RNS 510 niet tippen. maar is dan ook een pak goedkoper dan de RNS.

maar de rns heeft dan weer het nadeel dat er geen intern bluetooth systeem aanwezig is

 

http://www.mbcaraudio.nl/?menu=article&categoryID=24947&articleID=6127798

Link naar reactie
Delen op andere sites

Communicatie-centrum in dubbel-DIN-formaat

zaterdag 17 januari 2009

 

Steeds meer auto’s zijn voorzien van een dashboard met dubbel-DIN-uitsparing voor een audiosysteem. Met de New Jersey MP68 heeft Blaupunkt hier een functionele en oogstrelende vulling voor. Het is niet alleen een hoogwaardige audio-unit, maar tevens handsfree telefoonbediening.

159503_657_1230632115226-blaupunkt-new-jersey-mp68.jpg

 

De

De displaykleuren zijn af te stemmen op de kleur van de dashboardverlichting van de auto.

 

Auke Cupédo (Redactie Auto & Motor TECHNIEK)

 

Hij oogt inderdaad écht geweldig....strak

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo ieder, heb vorige week de MP 68 besteld voor mijn passat variant modeljaar 2007.

Had er bij aankoop 1 din autoradio in (af garage en ook blaupunkt), wat afbreuk doet aan het dashbord, zeker als de kinderen dat lege vakje gebruiken voor allerlei rommel in te duwen :( . Heb lang gewacht en ben blij dat blaupunkt op de markt komt met dit model, verlichting past heel goed bij de vw's en ontwerp mag er ook zijn. Wanneer hij geplaatst is normaal binnen de twee weken, laat ik zeker hier nog een eerste indruk na.

Groetjes uit vlaanderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo ieder, heb vorige week de MP 68 besteld voor mijn passat variant modeljaar 2007.

Had er bij aankoop 1 din autoradio in (af garage en ook blaupunkt), wat afbreuk doet aan het dashbord, zeker als de kinderen dat lege vakje gebruiken voor allerlei rommel in te duwen :( . Heb lang gewacht en ben blij dat blaupunkt op de markt komt met dit model, verlichting past heel goed bij de vw's en ontwerp mag er ook zijn. Wanneer hij geplaatst is normaal binnen de twee weken, laat ik zeker hier nog een eerste indruk na.

Groetjes uit vlaanderen.

 

Hoor graag van je Barry

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, zal ik straks even doen, wat de radio betreft, donderdag langsgeweest bij de dealer

toestel was aanwezig en ziet er echt wel leuk uit. Enige nadeel de dealer had geen inbouwkader meer

voor de passat, hij dacht dat het toestel zo wel zou passen, niet dus :x . Hij heeft wel al de bijhorende

microfoon geplaatst ( mooi achter de achteruitkijkspiegel, niet zichtbaar ). Moet nu morgen teruggaan om

het toestel te plaatsen (nog 5 minuutjes werk) en hoop er dan eindelijk van te kunnen genieten. Ik hou jullie op de

hoogte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden