Ga naar inhoud

Distributieriem vervangen


TDI-David

Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...

Ik zal hier mijn bevindingen plaatsen. Ik ben van de week wat garages langsgegaan om te vragen wat ze rekenen voor het vervangen van de distributieriem+spanrollen+waterpomp bij 3bg TDI uit 2002. De prijzen varieeren van 385 tot 800 euro. Het is dus wel de moeite om even langs garages te gaan.

 

Iemand voor de hobby doe het voor 385 euro

garages via mijngarage.nl 500 euro (eerlijke prijs)

VW garage 585 euro

dubieuze garages 700 tot 800 euro

 

 

_________vw dealer_mijngarage

distributier465*_____252,03

waterpmp _110______120

spanrol____0________131,1

vloeistof___10?______incl

_________ 585______503,13

 

*inclusief spanrol

 

Ik kies nu voor de tweede optie omdat iemand voor de hobby kan je moeilijk voor garantie vragen en het is een eind weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Koopje!

 

Ik was aan materiaal alleen al 600 euro kwijt. Was complete grote beurt met olie, vier filters, koelvloeistof etc. Ook is bij mij de distrubutieriem en de aircorol en riemspanner preventief vervangen omdat daar speling op zat. Alleen al die riemspanner kost gemiddeld aardig richting 200 pleuri.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Binnenkort moet mijn distributieriem vervangen worden. Als ik op mijngarage.nl kijk krijg ik een hele lijst met garages in Eindhoven. Heeft iemand een tip van een goede garage in de omgeving Eindhoven?

 

Moet je even een PB sturen aan Antonio Impagnat die woon ook in Eindhoven, en is zeker ingesteld op een goede garage.

Want allen het beste van beste is goed voor z´n passat. :angel:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 2 years later...

Mijn distributieriem moet binnenkort ook vervangen worden. Ik heb hier in de buurt geïnformeerd en moet daar rond de €550= betalen.

Uiteraard zoek ik verder want ik heb hier toch wel wat voordeliger adressen voorbij zien komen. Zijn er mensen hier op het forum die goedkopere adresjes hebben of die het misschien wel zelf kunnen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden