Melvin Geplaatst 12 februari, 2006 Rapporteer Geplaatst 12 februari, 2006 Hallo, Binnen een paar maanden ga ik mijn huidige passat uit 1999 inruilen voor het nieuwere type van af bouwjaar 2001. Nu zit ik mezelf al lekker te maken door het i-net af te struimen wat allemaal voor moois te koop is. Echter ik weet nog steeds niet waar al die type uitvoeringen voor staan. Trendline,comfort,highline..enz enz.. Nu de vraag..welke uitvoeringen heb je allemaal en waar staan ze voor? Welke is de kaalste uitvoering en welke is nu de top of the bill? Mvrgr.Melvin
18T Geplaatst 12 februari, 2006 Rapporteer Geplaatst 12 februari, 2006 zou wel een mooie lijst zijn ja, je wordt helemaal gek van die onzin benamingen. Is natuurlijk expres want zo zie je niet wat er precies wel of niet in zin terwijl er wel prijsverschillen zijn. Ook met dank aan de Nederlandse BPM is het systeem nog lastiger na te gaan bij een gebruikte auto. Er is een tijd geweest dat er massa's auto's in basis uitvoering de grens over kwamen en dan hier voorzien van de benodigde accesoires. Dan ben je helemaal je overzicht kwijt natuurlijk. Met de sticker in het boekje of bij je reservewiel kun je als leek ook niet veel, allemaal codes van wat er op zit maar welke code wat is en wat wel of niet standaard was maak je er niet uit op.
elpedro Geplaatst 12 februari, 2006 Rapporteer Geplaatst 12 februari, 2006 Ik heb zelf een comfortline en daar zit het volgende op en aan, 2x airbag abs electrische ramen en spiegels startonderbreker centrale deurvergrendeling Ik heb zelf moeite met benamingen in de trant van type 3b wat houd dat in dan?
Melvin Geplaatst 12 februari, 2006 Auteur Rapporteer Geplaatst 12 februari, 2006 Inderdaad..dat is het volgende wat ik nog steeds niet snap. Heb ook geen idee welk type en in welke uitvoering ik zelf nu bezit
passatpassie Geplaatst 12 februari, 2006 Rapporteer Geplaatst 12 februari, 2006 in de carbase van autoweek kun je de verschillende uitvoeringen met elkaar vergelijken en zo kun je redelijk de verschillen zien. maar het klop niet altijd, en je weet nooit wat er nog achteraf is toegevoegd http://www.autoweek.nl/carbasemerkindex.php succes
SilverBullet Geplaatst 12 februari, 2006 Rapporteer Geplaatst 12 februari, 2006 Highline is de meest luxe uitvoering, maar ook hier heb je de keus uit extra opties. Trendline iets minder en comfort nog iets minder. Basis is de "laagste" elpedro, 3B kan je zien als bijvoorbeeld een Golf III, IV, V. MrC is met een file bezig om alle type/model nrs uit te leggen...
Bieg Geplaatst 12 februari, 2006 Rapporteer Geplaatst 12 februari, 2006 In "hierarchie" is de volgorde : 1 Basis 2 Trendline (soort sporuitvoering sportstoelen en leren stuur/pook alu netzoptik) 3 Comfortline (o.a. comfortstoelen) 4 Highline (alcantara of leren stoelen en hout of alu netzoptik) Dit geldt tot en met de 3BG serie. Daarna is de Sportline erbij gekomen.
18T Geplaatst 12 februari, 2006 Rapporteer Geplaatst 12 februari, 2006 gevonden op het net: http://www.xs4all.nl/~buijtene/audi/Uitvoering.htm Meeruitvoeringen E0A No special edition 7A2 6 CD-changer 4UE Front aibags 6XD Electric mirrors + heating 5SL Outer left rear view mirror: non-spherical 5RQ Outer right rear view mirror: convex 1KD Disc brakes rear J1P Battery 220 A (44 Ah) 1LB Disc brakes, front 1AH Electronic differential lock (EDL) 1BE Sport suspension (-20mm) 3FA Without roof insert (standard roof) 5MY Decorative aluminium inserts "stars graphite" 7X0 Without park distance control 4R2 Power windows front, mechanical window regulators rear F0A No special purpose vehicle, standard equipment 0L2 Electric throttle actuation 8GL Alternator 120A 0G1 Gearshift lever 0YR Weight category rear axle weight range 15 0JF Weight category front axle weight range 6 T6V Components for base engine, unit 06B.A 3NZ Rear seat bench unsplit, backrest split folding 8JH Ellipsoidal headlight for driving on the right U1C Instrument insert with km/h speedometer,clock, tachometer, trip odometer and add. instruments (volt., oil temperat.) X2C National sales program the Netherlands 2ZQ Leather trimmed multi-function steering wheel for airbag system 8Q1 Headlight-range adjustment 9Q2 Multi-function indicator/on-board computer with check control 8Z6 Engine cooling system, type 2 MW8 4-cyl. Gasoline engine 1.8L/110KW 20V turbo base engine is T0L/T16/T6V/T63 7Q9 Navigation system C6R Alloy wheels 7J x 16 ten-spoke style, offset 45 7K0 Without tire pressure warning light 4X3 Side airbag front with curtain airbag 2K1 Reinforced bumpers 6R2 Leather gearshift knop 3L3 Manual height adjustment for front seats 3Y0 Without roll-up sun screen 4K4 Radio remote controlled central locking operated from inside and seperate trunk release 5D1 Carrier frequency 433.92 MHz 1SA Without additional engine guard 0GG Emissions concept EU4 Q1D Sports front seats 4GH Windshield tinted with windshield sunshield
18T Geplaatst 12 februari, 2006 Rapporteer Geplaatst 12 februari, 2006 dit heb ik van m'n eigen al gevonden in deze lijst: X2C National sales program the Netherlands J1P Battery 220 A (44 Ah) 1AH Electronic differential lock (EDL) 5RQ Outer right rear view mirror: convex 5SL Outer left rear view mirror: non-spherical 3FA Without roof insert (standard roof) 1LB Disc brakes, front 0JF Weight category front axle weight range 6 staan de extra's dus nog niet bij. zoek nog even verder naar meer van deze lijsten.
Jeteka Geplaatst 12 februari, 2006 Rapporteer Geplaatst 12 februari, 2006 Het overzicht wordt inderdaad aan gewerkt! Het is lastig om in te delen als je een auto ziet, omdat er ook opties op de auto genomen kunnen zijn. Daardoor wordt het lastig(er) om de uitvoering te bepalen, maar in grote lijnen is het hierboven al omschreven. De 3B is tot 2001 geleverd, daarna kreeg je de 3BG. Het verschil zit 'm voornamelijk in de gewijzigde neus en de andere achterlichten. De 3BG is nu vervangen door de nieuwe Passat de 3C Gr. Johan
V5 Geplaatst 12 februari, 2006 Rapporteer Geplaatst 12 februari, 2006 In "hierarchie" is de volgorde : 1 Basis 2 Trendline (soort sporuitvoering sportstoelen en leren stuur/pook alu netzoptik) 3 Comfortline (o.a. comfortstoelen) 4 Highline (alcantara of leren stoelen en hout of alu netzoptik) Dit geldt tot en met de 3BG serie. Daarna is de Sportline erbij gekomen. De Trendline was er tot eind 2001 in de 3BG. Daarna werd ie vervangen door de Sportline. Veel beter.. Met VW sportonderstel en prachtige Road America lichtmetalen velgen. Ik ben ook weer zoekende naar een Passat. Een late 3B of een vroege 3BG. Een zwarte 3BG 1.8T Sportline met chromen dakrail en getint glas vanaf de B-stijl staat bovenaan de lijst..
Melvin Geplaatst 12 februari, 2006 Auteur Rapporteer Geplaatst 12 februari, 2006 Eindelijk wat licht in de duisternis Dus ik bezit een 3B en ik ben opzoek naar een 3BG.. Weet ik eindelijk wat ik nu wil
keek Geplaatst 12 februari, 2006 Rapporteer Geplaatst 12 februari, 2006 de wisseling van 3b naar 3bg was in november 2000.
SilverBullet Geplaatst 13 februari, 2006 Rapporteer Geplaatst 13 februari, 2006 En het is geen nieuw model, maar een facelift...
18T Geplaatst 21 februari, 2006 Rapporteer Geplaatst 21 februari, 2006 enorme lijst van Gerrit Speek op zijn site: http://www.gerritspeek.nl/vw-codes-wagengegevens.html
wijba Geplaatst 1 mei, 2006 Rapporteer Geplaatst 1 mei, 2006 Wat is dit: 7AA electronic vehicle immobilization device
18T Geplaatst 22 augustus, 2006 Rapporteer Geplaatst 22 augustus, 2006 http://www.passatplus.de/arbeitshilfen/ ... scodes.htm al gezien? enorme lijst met de codes en hun betekenis voor je passat.
V6-4Motion Geplaatst 23 augustus, 2006 Rapporteer Geplaatst 23 augustus, 2006 http://www.passatplus.de/arbeitshilfen/codes/ausstattungscodes.htm al gezien? enorme lijst met de codes en hun betekenis voor je passat. Die lijst is niet echt compleet, ik kan van mijn auto maar een paar dingen vinden. Deze lijst zoals eerder gepost, is beter.
Micky Geplaatst 23 augustus, 2006 Rapporteer Geplaatst 23 augustus, 2006 wat ik wel weet is dat nu trendline het goedkoopst is oa oranje pinkers voor dan comfortline= ongeveer zelfde opties als sportline maar dan mét climatronic, chroom rond de ramen en geen lm velgen, niet verlaagd en geen sport- maar comfortstoelen en oja geen klein leer pakket (stuur en pook). nu is de prijs volgorde: trendline comfortline sportline highline
ChromPassat Geplaatst 23 augustus, 2006 Rapporteer Geplaatst 23 augustus, 2006 Ahaa... De 3B(G) is toch Basis,Comfort,Trend,Sport,Highline ?
Micky Geplaatst 23 augustus, 2006 Rapporteer Geplaatst 23 augustus, 2006 trend is zeker goedkoper dan comfort
Micky Geplaatst 23 augustus, 2006 Rapporteer Geplaatst 23 augustus, 2006 eeuuuhhhh ja toch? of zit ik er naast?
ferry75 Geplaatst 23 augustus, 2006 Rapporteer Geplaatst 23 augustus, 2006 Dat klopt. Bij de 3B / 3BG Basis Trendline Comfortline Highline En volgens mij is zit sportsline tussen de trendline en comfortline in. Mvgr Ferry
sequence Geplaatst 23 augustus, 2006 Rapporteer Geplaatst 23 augustus, 2006 Bij de 3BG is de trendline in 2002 opgevolgd door de Sportline, sportonderstel en Road America velgen zaten toen standaard in het pakket.
Aanbevolen berichten