Ga naar inhoud

Melvin

Members
  • Aantal items

    48
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over Melvin

  • Verjaardag 31-03-1972

Profile Information

  • Plaats
    Almere

Melvin's Achievements

0

Community reputatie

  1. Minimaal...het pakt meestal hoger uit
  2. Wat is en wat doet meguiars eigenlijk? Ik kom dit al een paar keer tegen maar wat is er nu zo bijzonder aan? Geeft dit mischien nog meer glans dan bv. turtle wax?
  3. Just curious.... Ik lees allemaal "Aaahhhhh.." en "Oohhhh.." kreten hoe mooi die W8 verlichting nu wel niet is. Maar als ik op de foto's kijk zie ik alleen maar een paar rode lampjes bij je verlichting. Wat is hier nu zo bijzonder aan dat iedereen in extase reageert over het resultaat? Geven ze soms zoveel licht dat het een bepaalde gloed in je auto brengt? Mvrgr.Melvin
  4. Melvin

    Krassen

    Geen commandant? Wat is hiervoor de reden?...ik begreep van anderen dat JUIST Commandant zo goed zou zijn Wat adviseer jij Chippie? Mvrgr.Melvin
  5. Melvin

    Krassen

    Je hebt wel werk gemaakt van de uitleg Super!!.... Maar ik neem aan dat je om gebruik te maken van de stuifrand van boven naar beneden moet spuiten? Ik had zelf bedacht om de zijkant zeer ruim in te pakken en dan van onderen af te spuiten. Zodat de knik in mijn spatbord als het ware voor een stuifrand zorgt. Is dit een slimm(er)e optie of toch beter met de stuifrand/tape aan de slag? .. Nu is het nog te koud om het te gaan proberen,maar zodra de temp. iets omhoog gaat wil ik toch een poging wagen. Kan je de nevel goed weg krijgen door met de hand aan de slag te gaan? Beginnend met Commedant nr.3 en dan eindigen met nr.5? Nogmaals bedankt voor je uitleg, Mvrgr.Melvin
  6. Melvin

    Krassen

    Bedankt voor de tip's. Uitnevelen had ook mijn voorkeur alleen ik vroeg me idd. af hoe ik de nevel kan beperken... Als ik niets afplak blaas ik alles onder.. Ga je afplakken dan zie je een verdikking. W.Heeskens: bedankt voor je duidelijke uitleg+foto's. Alleen ik snap het nog steeds niet ...sorry (en ik ben nog wel schilder) Op de foto's kan ik helaas niet zien wat je nu precies bedoelt.. Kan je de tip nog 1x proberen te verduidelijken? Kleur is trouwens donker blauw geen metalic. En tevens de laatste vraag. Welk merk spuitbus is raadzaam? (ik bedoel meer het merk wat de kleuren het meest weet te benaderen) Mvrgr.Melvin (ik zie nu dat er meer reply's zijn...zag de volgende pagina niet De krassen zitten op de uiterste platte rand van mijn wielkas... De rand die naar buiten komt (logisch...dat is de plek wat als eerste geraakt wordt). Krassen gaan dus niet de knik om... Mischien dat met deze info een passende tip gegeven kan worden?
  7. Melvin

    Krassen

    Mag ik deze topic gebruiken om een soort gelijk probleem aan te kaarten? Iemand is met iets langs mijn wielkas geschuurd wat resulteerde in tientallen diepe (tot het witte) krassen op de uitstekende rand om je wielkas. Cleanen is absoluut geen optie...je nagels blijven gewoon haken in de groeven. Nu wil ik proberen zelf bij te spuiten omdat (volgens mij) dit de meest ideale plek is om zelf aan de slag te gaan. (Je hebt de hoek waarop je hem kan afhouden). Nu echter mijn vraag wat beter is. Moet ik een tape plakken precies op een hoek waardoor ik een iets verdikte rand krijg als ik het tape weg trek maar wel een mooie strakke afscheiding krijg. Of kan ik beter iets uitnevelen en dan met cleaner aan de gang. Mvrgr.Melvin.
  8. Ahhh...ok...dat van die chromen strips wist ik niet Weer wat wijzer En zodra ik wat zie zal ik hem zeker hier plaatsen...zit wel al veel sites af te scheumen naar wat moois. Maar ik wil graag een echte topper en dan nog vriendelijk geprijst ook (we blijven nederlanders he). Vooral een leder interieur of zo'n licht creme interieur vind ik erg mooi. Ach...heb geen haast Ok V5...dus ook aan de datum valt al info af te lezen Al die V6 uitvoeringen zal ik maar snel vergeten...V6 is mij net iets te duur Wederom bedankt voor de hulp Mvrgr.Melvin
  9. Kan je aan de datum al het type herkennen dan?? Welke chromen strips bedoel je? Je hebt gelijk dat een trendline nog luxer kan zijn dan een highline. Maar soms is de informatie zeer karig,dan is het wel handig om af te gaan op de uitvoerings type die ze aangeven. Tussen de honderden auto's die te koop staan moet je sellecteren op de informatie die ze meegeven. Vandaar dat een beetje inzicht voor mij zeer welkom is Mvrgr.Melvin
  10. Dit is ook precies wat ik van plan ben. Zoals ik al zei heeft deze passat mij de eerste week na aanschaf al 700,- euro gekost aan onkosten. Maar 206,- is nog best veel geld...dacht dat het goedkoper was. Maar hoe dan ook...zo'n keuring is idd. een verstandige optie Mvrgr.Melvin
  11. Bedankt voor je aanbod. Mocht hij iets hebben staan wat ik zoek zal ik dit gelijk laten weten. Alvast bedankt Mvrgr.Melvin
  12. Mijn huidige Passat heb ik gekocht bij een particulier. Ik ben te vluchtig en te goedgelovig geweest bij de aankoop. In 1 week tijd had ik rond de 700,- euro aan reparaties. Dit gebeurd mij geen 2e keer meer dus (hoop ik) Het gaat mij er ook niet om wat de verschillen zijn tussen de uitvoeringen onderling,maar hoe kan ik zien of de aangeboden uitvoering ook echt klopt. Maar deze vraag is nu beantwoord lees ik Bedankt voor de reply's overigens Mijn huidige passat heeft trouwens ook verlichting in de deur (onderkant) maar is zeker geen highline. Weet het niet zeker maar ik dacht een comfortline.
  13. hmmm....jammer...ik vond de prijs wel zeer aantrekkelijk. Maar aangezien ik mijn neus al aan deze Pasat aardig heb gestoten ga ik nu iets voorzichtiger te werk. In iedergeval bedankt voor de tip (bel morgen even op naar Paul versteeg). Maar als iemand mijn eerste vraag weet te beantwoorden hoor ik het graag
  14. hahaha...niet de meest betrouwbare dealer begrijp ik?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden