Ga naar inhoud

Mening gevraagd!!


edraket

Aanbevolen berichten

Ik ben me een beetje aan het orienteren voor andere wielen. Ik heb mijn oog laten vallen op de OZ Superleggera. Deze is er in twee kleurstellingen, zilver en goud. Ik neig naar goud, want dat lijkt me erg apart onder een zwarte auto. Aangezien er ook een creme inerieur inzit, lijkt me dit een goede combi.

 

Wat vinden jullie?!?

post-1825-1423821976,0129_thumb.jpg

post-1825-1423821976,1067_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Tja, mijn voorkeur zou uitgaan naar Zilver omdat ik goud te Sjonnie vind (voor mezelf dan he!)

In jouw geval, met een zwarte auto, denk ik wel dat goudkleurig mooi zal staan hoor!

Je hebt weinig aan mijn antwoord denk ik qua beslissing, maar je vraagt om de meningen toch? ;)

 

De velg is overigens super!!!

Staat erg mooi onder een Passat!

 

Suc6 met je beslissing

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind ze alle 2 wel mooi maar, als je goud neemt lijk je wel een impreza wannabe. eigenlijk zou je gewoon ergens velgen moet passen en kijken hoe ze staan .ben zelf ook aan het orienteren en vindt het gewoon moeilijk om een keuze te maken en dan komt er nog bij 16,17of18 inch :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet idd gewoon ff passen!! Nu nog ff een geschikte paskamer vinden. Ik ben ook geen liefhebber van goud normaal gesproken, maar dit leek me wel apart. Ik houd het denk ik wel bij 17 inch, omdat ik al een sportonderstel eronder heb zitten.

 

Misschien weet iemand nog een goede site waar je velgen virtueel onder je wagen kan zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn voorkeur gaat helemaal niet uit naar deze velgen...

Mijn buurman is vertegenwoordiger voor o.a OZ. Hij heeft deze velgen ook onder zijn auto. Ook in 17iinch, maar ze lijken kleiner.

Ik vind ze niet speciaal genoeg!(zeker niet voor het geld wat je voor OZ moet betalen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou voor zilver gaan, want, dat is mijn mening, als je voor goud gaat, ... jah een beetje campersachtig (hier in de buurt een paar van die gastjes die er mee rijden)

En heeft ook iets impreza achtig, Het moet natuurlijk wel een VW Passat 3c blijven vind ik.

 

Nu wil ik niet al die kampers op mijn nek hebben hijgen, ieder zijn smaak, en dit is mijn mening

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou voor zilver gaan, want, dat is mijn mening, als je voor goud gaat, ... jah een beetje campersachtig (hier in de buurt een paar van die gastjes die er mee rijden)

En heeft ook iets impreza achtig, Het moet natuurlijk wel een VW Passat 3c blijven vind ik.

 

 

Dan moet er nog het een en ander gebeuren.

 

:wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden