Ga naar inhoud

R-Line spoilerset in bestelling


Leen

Aanbevolen berichten

Ziet er erg fraai uit moet ik zeggen. Helemaal goed 8)

 

Wel is op alle R32 foto's de stootstrip tussen het knipperlicht en de chromen grille en de omranding van het knipperlicht zwart, terwijl die bij de comfortline en highline standaard in de kleur zijn meegespoten. Wat ga je daar mee doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 138
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ziet er erg vet uit Leen.

Ik ben "niet zo van de spoilers" maar dat origineel-VW spul vind ik meestal wel mooi, zo ook in dit geval.

Ben inderdaad benieuwd hoe jou rode eruit komt te zien als je dit anabole-pak heb aangetrokken.

Heb je ook die R-wielen besteld of was dat "te-veel-van-het-goede".....

 

Nee, ik heb niet de R-wielen besteld. Ik heb zelf al 18" velgen waar ik tevreden over ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er erg fraai uit moet ik zeggen. Helemaal goed 8)

 

Wel is op alle R32 foto's de stootstrip tussen het knipperlicht en de chromen grille en de omranding van het knipperlicht zwart, terwijl die bij de comfortline en highline standaard in de kleur zijn meegespoten. Wat ga je daar mee doen?

 

Voorlopig laat ik de stootstrips in de kleur van de auto. Ik kan altijd achteraf nog die zwarte strips monteren. Wel ben ik nog opzoek naar chrome randen voor de mistlampen. Op motor-talk staan er een paar, die hebben ze uit de USA laten overkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Setje bestaande uit achter- en voorbumperspoiler en siteskirts incl. spuiten en montage kost om en nabij de 2800 euro. In Duitsland kost zo'n setje incl. achterspoiler en badges op de zijkant af fabriek volgens mij zo'n 1700 euro snik!! Hulde wederom voor Pon dat ze deze set niet leveren in Nederland. Er bestaat ook een R-line interieurset af fabriek. Dit setje bestaat o.a. uit een stuurwiel (aan de onderzijde niet rond maar recht zoals in de R36), speciale dashboard inleg, chroomkleurige pedalen en instaplijsten met R-line embleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat vind ik nou zo kut van Pon dat ze dit soort dingen niet af-fabriek leveren in Nederland. Heel wat leaserts zullen deze set bestellen voor die paar euro extra per maand, en als zo'n set buiten en binnen voor mij 75 euri per maand meer zou kosten zou ik het zeker doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is overigens niet alleen Pon die dit soort leuke dingen achterhoud voor de Nederlandse consument. Over het algemeen maakt elke Nederlandse importeur zich schuldig aan dit soort praktijken. Ze denken vaak dat de afzetmarkt te klein is voor dit soort opties of ze hebben geen zin om een grote hoeveelheid opties te leveren waarover ze eerst moeten onderhandelen met de fabrikant. Ik heb het probleem ook gehad met één van mijn vorige Mondeo's. Ik bestelde altijd een stylingset op mijn Mondeo omdat ik de standaard versie maar saai vond. Zo ook had ik dat bij mijn laatste Mondeo gedaan. Helaas vond de importeur dat de set teweinig verkocht werd en had 'm uit het leveringsprogramma gegooid op het moment dat mijn Mondeo in bestelling stond. Het gevolg was dat ik de auto met geen mogelijkheid meer geleverd kon krijgen met deze stylingset. Ik kreeg dus een auto die uiterlijk niet naar mijn zin was. Ik kon nog wel de achterspoiler en de zijskirts geleverd krijgen maar de RS voor- en achterbumper niet. Uiteindelijk heb ik zelf alle onderdelen los besteld en deze laten spuiten. Na een maand of acht had ik 'm eindelijk zoals ik 'm besteld had. Eigenlijk best tries vind ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Setje bestaande uit achter- en voorbumperspoiler en siteskirts incl. spuiten en montage kost om en nabij de 2800 euro. In Duitsland kost zo'n setje incl. achterspoiler en badges op de zijkant af fabriek volgens mij zo'n 1700 euro snik!!

 

Zwaar betaald... Hier kost die set 850 Euro + BTW als je 'm samen met het R-Line interieur neemt. Ik heb er eentje besteld maar kon het exterieur pakket niet bekomen in de nieuwe Silver Leaf kleur. Dit desondanks een samenstelling op de Belgische internet Car Configurator, een offerte én een ondertekende bestelbon van de dealer.

 

Er is een hele hetze ontstaan op ons Belgische forum. Zie http://www.autoforum.be/showthread.php?t=31649 en http://www.autoforum.be/showthread.php?t=31067

 

Ik ben er intussen ook nog niet helemaal uit of het een Caractère ombouw wordt of de originele kit nabestellen. De laatste optie is inderdaad een vrij dure zaak.

 

In bijlage alvast een Caractère versie met een licht aangepaste grille R Line stijl met uitzondering van de kleur van deze laatste.

post-5643-1423822792,0284_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wist dat het in Belgie veel goedkoper was dan in Nederland. Helaas heb ik geen keus. Het valt zelfs voor de dealer niet mee om alle onderdelen hierheen te krijgen. Hij zit nog te wachten op een aantal onderdelen.

Het bestellen van iets wat later om de meest vreemde redenen niet leverbaar is is zeer frustrerend, ik weet er alles van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er intussen ook nog niet helemaal uit of het een Caractère ombouw wordt of de originele kit nabestellen. De laatste optie is inderdaad een vrij dure zaak.

 

In bijlage alvast een Caractère versie met een licht aangepaste grille R Line stijl met uitzondering van de kleur van deze laatste.

 

 

Caractere is voor mij persoonlijk veel mooier dan :shock:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wist dat het in Belgie veel goedkoper was dan in Nederland. Helaas heb ik geen keus. Het valt zelfs voor de dealer niet mee om alle onderdelen hierheen te krijgen.

 

Ik heb contact gehad met www.vagparts.com in Engeland. Helaas moesten ze een chassisnummer hebben om uit te vissen welke onderdeelnummers er aan te pas komen. Weet je daar toevallig meer van ?

 

De frontspoiler kunnen ze leveren aan 99 Pond excl. BTW en verzendkosten. Lijkt mij niet te duur.

 

De Caractère kit kost hier 761 € excl. BTW en verzendkosten. Daar zit de voor-, achterbumper en dakspoiler in. :P

 

Ik heb wel één en ander op zijn kop gezet hier bij de invoerder. Dat heeft als resultaat gehad dat de R-Line gewoon uit de C.C. is gehaald tot ze de problemen met de configurator en de dealer software hebben opgelost. :shock:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er intussen ook nog niet helemaal uit of het een Caractère ombouw wordt of de originele kit nabestellen. De laatste optie is inderdaad een vrij dure zaak.

 

Maar deze vind ik anders ook niet mis. Zeer stijlvol...

http://www.abt-sportsline.de/tuning/sho ... iler-1060/

post-5643-1423822792,2315_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden