Ga naar inhoud

R-Line spoilerset in bestelling


Leen

Aanbevolen berichten

R-Line Exterior Teile!!

 

Frontlippe (grundiert) 3C0805903B GRU 145,08Euro

Heckteil (grundiert) 3C9807433H 347,48Euro

Seitenschweller (grundiert links) 3C0853855D 233,83Euro

Seitenschweller (grundiert rechts) 3C0853856D 233,83Euro

 

@Guyke Zie PB voor reden

 

heb volgens mij onlangs ''live'' je mooie passat gezien in Den Haag. was bij een architect, van Mourik, op bezoek en je stond volgens mij daar pal voor de voordeur geparkeerd...strakke bolide met deze zet in de kleur rood.

 

Grt Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 138
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Als je de volledige kit wil monteren dan bestaat die uit volgende onderdelen, nummers volgen nog want ik moet de faktuur er bij nemen.

 

Achterschort bestaat uit 2 onderdelen, de bovenste in grondverf en een zwart tussenstuk dat onderaan aansluit in deze schelp. Uitsparing links voor dubbele uitlaat.

Zijdrempels bestaan uit 2 delen en bijbehorende afsluitdekseltjes die binnen in de achterste wielkasten zitten. De originele zijn echter perfekt bruikbaar want ze hebben dezelfde vorm en blijven zwart. Het heeft geen zin om gekleurde deksels binnen in een wielkast te plaatsen.

Aan alle deuren zijn de onderste zwarte sierlijsten vervangen door andere in grondverf. Deze zijn tevens glad uitgevoerd in plaats van gekorreld.

De frontspoiler is tevens in grondverf gelakt en glad.

De front grille werd vervangen door de matte alu versie en aangepast VW logo dat gesloten is en lichtjes bol van vorm.

Onderste grille ben ik het spoor bijster. De dealer heeft weliswaar een ander type geplaatst maar die is bij mij in donker chroom uitgevoerd. Het originele partnummer kon ik niet achterhalen.

 

Onderdeelnummers volgen straks :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

R-Line Exterior Teile!!

 

Frontlippe (grundiert) 3C0805903B GRU 145,08Euro

Heckteil (grundiert) 3C9807433H 347,48Euro

Seitenschweller (grundiert links) 3C0853855D 233,83Euro

Seitenschweller (grundiert rechts) 3C0853856D 233,83Euro

 

@Guyke Zie PB voor reden

 

heb volgens mij onlangs ''live'' je mooie passat gezien in Den Haag. was bij een architect, van Mourik, op bezoek en je stond volgens mij daar pal voor de voordeur geparkeerd...strakke bolide met deze zet in de kleur rood.

 

Grt Peter

 

Klopt!! Ik werk bij het bedrijf naast van Mourik als systeembeheerder. Wij werken regelmatig samen met Arch. van Mourik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dus als ik het goed lees en ik heb die grill niet nodig dan moet ik alleen nog het nummer hebben van dat zwart stuk dat in die achter bumper word geklikt waar die uitsparingen voor de uitlaat in voorzien zijn .

normaal past de standaard grill ook .

en dat 2 de stukje van die zijschorten .

8) 8) jeaaaaaaaah .

grz guy .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zwarte middenstuk heet onderlaag volgens de dealer en heeft het nummer 3C9807482C.

Het gesloten VW kenteken heeft nummer 3C0853601A (JZA)

 

De 4 beschermstrips onderaan de deuren hebben de nummers 939B / 940B / 949B en 950B achteraan met GRU code achter.

Van deze heb ik nog niet de volledige nummers.

 

De matte alu frontgrille heeft nummer 3C0853651Q 3Q7. Opgelet ! volgens bouwjaar zijn er 3 verschillende versies !

 

De onderste bumpergrille nummer 3C0853601A (JZA) maar is dus niet de juiste ! (donker chroom)

 

Update volgt ! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

nu zijn we kompleet zeg .

dus als ik alles nog eens op een rijtje zet dan hebben we het volgende allemaal nodig voor een r-line set te bestellen .

 

3C9807482C. zwarte onderdeel wat tussen de achter bumper komt met uitsparing van uitlaat

 

3c0805903b gru- 148,66 € voorste lip voor onder bumper

3c9807433h -- 345,00 € achterste lip voor onder achterbumper

3c0853855d -- 235,00 € zijschorten links

3c0853856d -- 235,00 € zijschorten rechts

 

3C0854939B GRU lijsten voor onder de deuren 4x

3C0854940B GRU

3C0854949B GRU

3C0854950B GRU

zo en nu maar bestellen wie deze mooie kit wilt .

bedankt voor de hulp voor het opzoeken van de nummers iedereen .

grz guy .

post-3679-1423823370,1201_thumb.jpg

post-3679-1423823370,167_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik vraag mij af of de R36 voorbumper niet net weer iets anders is (en dan bedoel ik niet de grille en de onderlip) en of ook de vorm van het gat waar het rooster en de mistlamp in geplaatst worden niet anders is. En verder is de stootstrip en omranding van het knipperlicht in de voorbumper zwart en niet kleur meegespoten, net als bij een trendline, vermits dit gat en de stootstrip dus niet anders van maat en pasvorm zijn.

 

Of dient het extra zwart gewoon om het optisch bij het (mistlamp)gat te trekken zodat het zwarte vlak in zijn geheel groter oogt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mistlampen zijn er voor een R36 niet te krijgen

Dat dacht ik ook, dan is die foto van Hiddem van een R-line model. Bij de R36 is die plaats bezet door andere onderdelen heb ik begrepen, (koel)slangen oid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

r-line vind ik persoonlijk de moeite niet van het geld, dan kun je beter de onder en achterlip en de zijschorten in de kleur van de wagen zetten... bekom je ook een mooi resultaat, dan de kit ...

 

of je moest zoals marten de volledige r36 kit steken dat is wel de moeite, ofwel voor mij persoonlijk dan de voor en achterschort en dakspoiler van caractere voor de 3c die is ook subliem...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden