Ga naar inhoud
  • 0

knipperlicht aktiveert mistlicht


PassatMotion

Vraag

Dit kwam ik tegen op YouTube bij het aktiveren van de richtingaanwijzers worden de mistlichten geaktiveerd in de te afslaane richting.

 

Net zoals bij Alfa en Mercedes

Lijkt me wel een leuke Mod.

 

 

en dit zou de instellingen moeten zijn

 

Using Vag-Com Interfaz. You must do:

 

Luces de Giro

modulo 09 (cent. elec.)

coding

long coding

byte 23

check bit 2 y 3

transfer coding - cerrar - do it

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0
Ik heb het gisteren laten activeren op mijn 3C

 

Gave mod hoor.

 

Reageert op knipperlicht en op stuuruitslag.

 

Gaan gedimd aan en ook weer uit. Ziet er super cool uit.

 

Vdub heeft dit recentelijk bij mijn 3C geprobeerd te activeren, maar helaas zonder resultaat. Het was wel zichtbaar in VAG-Com, maar werkte niet.

Kun je de VAG-Com codering met ons delen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hoe meer ik het zie hoe meer dat ik er interesse in heb.

tevens de US lichten en de ronde ringen lijkt mij wel wat.

 

Maar bij de dealer moet je niet aankloppen, dan doen ze beroep i.v.m. de garantie.

Zal dus moeten blijven zoals de 100duizenden passat rijders. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bull*kuch*shit, heeft volgens mij niets met de garantie temaken, maar hun kunnen ze niet leveren, dus... mag het niet, kan het niet enz, enz.

Dit had ik ook met de electrische ramen achter, deze had ik niet, en hun hadden het over dat het niet kan, moest andere computer, andere draadbomen, en mijn boordcompu kon dit niet verwerken, bij onze ooster buren konden ze dit wel, dus hebb ik dit gedaan, en wat krijg je dan te horen, "ja maar, dan ben je jou garantie kwijt etc, etc" Ik heb het uitgevoerd en dan is het ja, maar dat kunnen wij ook, ja dat zal, maar eerst kan het niet, dan garantie problemen en dan in eens, ja dat kunnen we ook!

of ik wel wilde uitleggen hoe ik dat gedaan heb... o()o

Het is alleen jammer dat die LED meetings niet meer gegeven worden, das dan wel weer jammer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb deze instelling eindelijk eens ingesteld tijdens het spelen met vcds.

 

Dacht net binnen kort de mistlampen te verwijderen(1 gebarsten) en te vervangen door S6 drl's.

Maar nu weet ik het niet meer :? en mischien door kleinere drl's in te plaatsen.

 

Hier een vb:

 

EDIT: s'Nachts gemerkt dat het niet alleen via de pinkers werkt maar ook via de stuurhoek.

De mistlichten (bochtverlichting) gaan aan tussen de 0 - 30km/h

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hella heeft vervangers voor die mistlampen die ook aangepast zijn om als bochtverlichting te gebruiken... :idea:

 

En bij de originele xenons gaat de statische bochtverlichting aan vanaf 40 km/uur, afhankelijk van de grootte van de stuuruitslag, of als je de opinkers aanzet. Bij hogere snelheden werkt dan weer de dynamische bochtverlichting (meedraaiende xenons :mrgreen: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hella heeft vervangers voor die mistlampen die ook aangepast zijn om als bochtverlichting te gebruiken...

 

Dat zou beter zijn want nu is het eigenlijk niet echt een bochtverlichting en meer voor de show.

Zal eens zien wat dat zal kosten.

statische bochtverlichting aan vanaf 40 km/uur

Tot 40km/h, anders neem je bochtenwerk wel heel snel Dreke :?

Had ik maar xenons aangevinkt :cry: was ik nu niet aan het jammeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Yep, je hebt natuurlijk gelijk... maar het was nog heel vroeg, nog niet goed wakker :?

 

Had ik maar xenons aangevinkt was ik nu niet aan het jammeren.

 

Tja, spijt komt te laat.... Je kan natuurlijk nog altijd de originele xenons inbouwen :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
ik heb het vandaag nog ff aangezet bij een nieuwe golf 5 gt.. volgens de dealer was er door het 2009-model van het systeem niks mogelijk, geen 16km/l aanduiding, de gordelpiep kon niet weg etc.. dus leuke uitdaging natuurlijk voor mij.. en tadaa... ihgv de golf is een draai aan het stuur zelfs al voldoende om mistlicht/knipperlichtfunctie te activeren.

 

 

Mijn zwager heeft ook een golf 5 gt, werkt dit het zelfde als bij de 3c om deze mod aan te zetten??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
op mijn altea (5P5) van 2007 werkt het ook ...... simpel via VCDS in te stellen.

Let jij nou maar op je analyser alarmen en je oxidizer profielen, heb je het al druk genoeg mee :lol:

(Ge is door mij ook een beetje besmet geraakt....., nu nog een Pasat :wink: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden