Ga naar inhoud
  • 0

Nieuwe 20'' S6 Velgen


Hitec

Vraag

Ik ben al een tijdje aant rond kijken voor mooie velgen voor mijn Passat 3B. Nu zag ik deze op marktplaats NEW S6 velgen ze geven daar aan dat ze alleen voor het nieuwste type passat zijn. Maar de steek is gewoon goed. Weet iemand of dit wel of niet past? En of iemand nog een adres weet waar dees te koop zijn.

 

Met vriendelijke groet,

 

Hans

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Volgens mij moet dit wel kunnen passen, het probleem is alleen een passende bandenmaat te vinden. Het kan zijn dat je wel 5 of 10mm spacers moet gebruiken om de velgen iets verder naar buiten te trekken. Een 4Motion heeft namelijk net iets minder ruimte in de achterwielkasten dan een FWD.

Zoek wel even op dit forum op zijn firmanaam, er zijn wat problemen met een fictief keurmerk dat hij in het verleden gebruikte. Ik zou echter geen alternatief weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik zal ze morgen eens bellen, als ik ze zou aanschaffen wil ik ze zo bij zo zonder banden. Een maat van mij heeft namelijk een garage en dat kan me een hoop geld schelen met nieuwe banden.

 

Alvast bedank voor jullie reacties zover!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Klik anders hier eens om te kijken naar passende bandenmaten. 225/30-20 lijkt nog het meest in de buurt te komen (afwijking 2%) maar het is de vraag of die te krijgen zijn. Er rijdt hier op het forum nog iemand met 20" rond, maar volgens mij is dat met een uitgebouwde 3BG.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik denk dat dit voor niet zal passen ivm de et waarde, het wiel komt nl te ver naar binnen toe en zal de veerpoot raken, met een spacer zou je wel naar buiten kunnen maar dan kom je weer in de wielkast aan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

hoi

 

DAT ZIJN ECHT VETTE VELGEN

 

 

 

ik heb ook banden moeten halen voor mijn 20 inch

het probleem is dat het 225/30/20 moet zijn voor de kasten bij mij

 

heb een bedrijf in köln gevonden

115 euro per band( hankok)

 

hier in nederland voor dezelfde band 200 euro per

 

 

greetzzz

darren

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden