Ga naar inhoud

zonwering


M.Singels

Aanbevolen berichten

Kan iemand mij een adres geven voor een betaalbare zonwering, géén folie's, voor een variant uit '00?

Weet dat er van het merk sunnyboy een mooie set te leveren is maar om hier nu €300,- aan uit te geven...

Mijn zwager heeft het in z'n Mondeo zitten, maar dat kost dan voor een Ford de helft???

 

Nu heb ik gehoord dat er in Duitsland een soortgelijke set (doehetzelf) te leveren is dat er uiterlijk hetzelfde uitziet alleen een stuk goedkoper.

 

Wie ó wie kan mij hier meer over vertellen?

 

gr.

Marcel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik wil ze ook gaan bestellen. Ik heb gisteravond een mailtje gestuurd of ze op voorraad zijn, alleen nog geen antwoord gekregen. Over anderhalve week ga ik op vakantie, dus dan heb ik ze nodig.

 

als je ze besteld en tevens betaald heb je ze binnen een week thuis, althans zo ging het bij mij wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was vanmorgen ff bij de garage hier in Limassol en groot bekijks met mn Sonniboys....kan hier zo'n een handeltje beginnen.....

 

Enige nadeel is dat meer en deel van de Passat's hier een Limo is (hier in Limassol rijden er 4 Passat Variants rond en de limo zie je op bijna op iedere hoek van de straat)

 

Voor Touran and Golf V zou er een goede markt zijn.....

 

 

Grt Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden