Ga naar inhoud

zonwering


M.Singels

Aanbevolen berichten

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vandaag sprak ik 'iemand' van Sonniboy, spul is nu even moeilijk te leveren maar is er weer in week 27. Voor mij is dit voldoende, belangrijkste is dat het er voor de vakantie in zit :-D

 

Peter Cy, Heb jij last van de branden op Cyprus?

 

 

Nee, was ongeveer 20-25 km bij mijn huis vandaan..., blus vliegtuigen/helikopters bleven af en aan vliegen vlak boven mn huis..mooi gezicht maar trieste oorzaak

 

wel veel as op de auto de volgende ochtend....we hadden een noorde wind die ochtend...alles vol met as en temperatuur van 38 graden om half acht 's ochtonds...

We hebben een slechte winter gehad...haast geen regen en alles is gort en gort droog...dit was niet de laatste bosbrand deze zomer :(

 

Grt

 

Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik overweeg ook Sonniboy zonwering aan te schaffen voor de zijruiten van de achterdeuren.

Ik vraag me alleen af: is het niet onhandig dat je er permanent mee zit en dat als de zon niet schijnt je het scherm niet makkelijk omhoog kan doen?

En blijft het zicht naar buiten goed?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind zelf het zicht naar buiten nog steeds goed. Het lijkt een beetje als je naar achter kijkt alsof je door de schemering rijdt.

 

Wat ik wel vind, is dat het niet echt mooi uitziet om bijvoorbeeld alleen de achterdeuren ermee te voorzien. Het beste kun je meteen alles voorzien van Sonniboys (achterdeuren, ramen achter en achterruit), maar dat is persoonlijk natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow wat zijn jullie snel zeg. Ik ben toch echt bang dat mijn veeleisende meisjes (5 en 2) gaan zitten te mopperen als ze tegen die zonwering aankijken terwijl de zon niet schijnt. Bedankt voor de tip om gelijk alles te doen. Ik hik wel een beetje tegen het bedrag aan. Misschien dan toch maar weer naar Frankrijk met voor 5 euro te kleine en lelijke Halfords rolhorretjes...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow wat zijn jullie snel zeg. Ik ben toch echt bang dat mijn veeleisende meisjes (5 en 2) gaan zitten te mopperen als ze tegen die zonwering aankijken terwijl de zon niet schijnt. Bedankt voor de tip om gelijk alles te doen. Ik hik wel een beetje tegen het bedrag aan. Misschien dan toch maar weer naar Frankrijk met voor 5 euro te kleine en lelijke Halfords rolhorretjes...

 

Ja het is een hoop geld daar ben ik me van bewust,

 

maar...Je hebt wel kwaliteit, het ziet er nog netjes uit ook!

en als je je wagen verkoopt kan je de sunny's eruit halen en voor een leuke prijs verkopen.

 

Het is net wat het je waard is en wat je eraan wilt uitgeven.

 

Succes met je keuze :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is inderdaad veel geld (helemaal als je alles in 1 keer koopt). Ik krijg alleen maar positieve reacties op de Sonniboys van mensen welke zo ook wel willen hebben.

En zoals hierboven ook al aangehaald het ziet er super strak uit.

 

Edit:

Het zicht naar buiten vindt ik verrassend goed, ook bij minder mooi weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow wat zijn jullie snel zeg. Ik ben toch echt bang dat mijn veeleisende meisjes (5 en 2) gaan zitten te mopperen als ze tegen die zonwering aankijken terwijl de zon niet schijnt. Bedankt voor de tip om gelijk alles te doen. Ik hik wel een beetje tegen het bedrag aan. Misschien dan toch maar weer naar Frankrijk met voor 5 euro te kleine en lelijke Halfords rolhorretjes...

 

Die veeleisende meisjes van je, gaan helemaal niet mopperen die vinden het geweldig.

Mooi naar buiten kunnen kijken en geen last van de zon hebben.

Ik zelf ook twee kids en die vinden het perfect.

 

En over de kosten dat ben je al weer vergeten als je ze eenmaal hebt gezien en geprobeerd.

Helemaal met die reis naar Frankrijk in het vooruit zicht. :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Is 199,16 euro voor een complete site een goede prijs of zijn ze ergens anders nog goedkoper? Dit is iig vanuit Duitsland.

 

http://www.duw.de/shop/detailview.aspx?CatalogProductId=252616

 

das knappe prijs

 

kamei zelf produceert ze namelijk niet meer en ze zitten onder de eigen adviesverkoopprijs

 

als je ze hierheen kan krijgen zeker doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze deze week ook besteld bij Sonniboy.nl. Balen dat de leverancier backorders heeft. Hoop dat ze nog op tijd binnenkomen voor de vakantie naar zuid frankrijk. Heb gelijk maar de hele set, achterdeuren, ramen achter en achterruit besteld. Ziet er op de foto's fantastisch uit.

 

Groeten, Maurice

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze deze week ook besteld bij Sonniboy.nl. Balen dat de leverancier backorders heeft. Hoop dat ze nog op tijd binnenkomen voor de vakantie naar zuid frankrijk. Heb gelijk maar de hele set, achterdeuren, ramen achter en achterruit besteld. Ziet er op de foto's fantastisch uit.

 

Groeten, Maurice

 

Je gaat er geen spijt van krijgen :thumb:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben net terug van 2 weken Zuidfrankrijk met de habbi-babbi rolgordijntjes van Halfords. Die gaan dus over een paar weken de kliko in, want ik ga toch een complete set Sonniboys bestellen. Wat een gepruts met die nooit lekker passende standaard gordijntjes (en vervolgens alsnog lekker veel zon in de auto :bash: ). Geen wonder dat mijn 6 maanden oude moppie het ondanks de airco toch warm had achterin.

Over de schrik van de pijs voor de Sonniboys ben ik al lang heen en ik ga ze voor alle ruiten bestellen (ik was ook eerst van plan alleen voor de ruiten van de achterdeuren, maar als je merkt hoeveel zon er door de andere ruiten binnenkomt is de complete set geen overbodige luxe). Ik was gewoon te laat met het bestellen om de Sonniboys nog voor mijn vakantie te kunnen krijgen (stom, stommer, stomst?).

 

Ik weet nu wel wat "verstandig" is. Suc6 met jullie afwegingen en keuzes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden