Ga naar inhoud

  • 0

New Passat Velgen_Ben geslaagd...zie pics


miejac

Vraag

  • Antwoorden 69
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Top Posters For This Question

Posted Images

Aanbevolen berichten

  • 0

Velg super kleur sorry k$t onder een donkere auto daar moet gewoon een zilver velg onder,anders te donker.

Banden koop geen goedkope band dat is wel je enige contact met de weg,maar moet er wel bij zeggen dat nexen een roadstone fabricaat band is en dat ik persoonlijk gek genoeg erg veel positieve berichten hoor over roadstone,maar of de compound van nexen net zo is weet ik niet. dus test it yourself,kan wel gauw voor dat geld.En als je ziet hoe giga veel dat die goedkope setjes geleverd worden op zulke banden en dat er veel 2de hands te koop is op velgen met deze band met een mm 3/4 schijnt er dus wel normaal met te rijden,dus weet het ook niet zo goed meer.Vond eerst altijd koop een dure merk band die zijn goed ,maar kom er een beetje op terug denk ik????weet het zelf nog niet wat ik zal doen?ik denk dat ik het gewoon zelf ging testen en daarna wist te vertellen of het wat was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Alleen hebben ze het banden merk nexen is dat iets?

Die moet je daar gewoon laten liggen, geen grip met nat weer en voor a-merk gaan.

 

Ik ga zeker niet voor een B merk band ..... zeker niet

Er komen dan Vredestijn Ultrac Sessanta SUV op.

 

Komplete set: € 1190

 

Ik vind de opening ook wat groot, maar heb ze al besteld,

Wel zonder aan te betalen. :roll:

 

ik ga er morgen heen als ze binnen zijn, maar twijfel nog.

Verder heeft hij heel veel op voorraad geballanseerd en al.

 

Ik hoop dat hij niet moeilijk gaat doen als ik evt een andere velg wil.

 

Toch bedankt voor de uiteenlopende meningen

 

 

Jack.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Man, onder een donkere auto staan die velgen super!!!

 

Ik heb een zwarte Toeldo gehad met black chroome velgen. Dat zag echt super uit en menig prijs mee gewonnen!

 

Niet twijfelen Jack. Die velg is mooi! Het gaat er ook om wat JIJ mooi vind he! Is jouw auto en jouw velgen! Niet iedereen vind de velgen die op onze Passat liggen mooi, maar IK vind ze geweldig.

 

Ga ervoor! Ik sta achter je! :wink:

 

Woon je trouwens dichtbij? Anders kom ik ze eens ff bewonderen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Man, onder een donkere auto staan die velgen super!!!

 

Ik heb een zwarte Toeldo gehad met black chroome velgen. Dat zag echt super uit en menig prijs mee gewonnen!

 

Niet twijfelen Jack. Die velg is mooi! Het gaat er ook om wat JIJ mooi vind he! Is jouw auto en jouw velgen! Niet iedereen vind de velgen die op onze Passat liggen mooi, maar IK vind ze geweldig.

 

Ga ervoor! Ik sta achter je! :wink:

 

Woon je trouwens dichtbij? Anders kom ik ze eens ff bewonderen!

 

 

Hoi,

 

Woon niet dichtbij....1,5 uur rijden schat ik zo.

Woon in venray.

 

Maar mijn keuze is gevallen op de nieuwe passat velg 18 inch.

Had hij net een setje van binnen gekregen.

 

wheelpoint deed helemaal niet moeilijk, want ik had uiteindelijk andere besteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden