Ga naar inhoud

vaders heeft met 140 km/uur een Eend aangereden


blastaway

Aanbevolen berichten

Zo, was net ff bij mijn ouders. Mijn pa had goed de balen. hij had met 140 km per uur een eend aangereden. Die vloog op uit de middenberm op de snelweg. Uitwijken ging niet meer.

 

Een flinke slag en enorm veel veren blijkbaar.

Hij stoppen en kijken. Eend-onderdelen zaten in de gril en radiator. Dit was gisteren gebeurd. De taxatie van de kosten 1250 euro schade aan de A4. Nieuwe gril, radiator en iets van de airco-unit.

 

Let dus op voor wilde eenden!

:P

 

Hier wat kiekjes van de gril

post-2285-1423822673,7227_thumb.jpg

post-2285-1423822673,9102_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Anonymous

Vanavond wellicht Peking eend op het menu gehad?

 

Ooit hetzelfde met een fazant gehad, vol op de koplamp. Spatbord gedeukt, van binnen naar buiten toe, steun van de koplamp afgebroken. Destijds enkele guldens schade....... Ja dat tijdperk heb ik nog bewust mee mogen maken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is mooi knudde voor je pa.

 

Ik heb een keer een grote dikke zee meeuw op de gril van een bedrijfs auto gehad. ( VW caddy )

Gril, bumper radiator koplamp plus steun moterkap spatbord en als klap op de vuurpeil een ruitenwisser en een barst in het voorraam.

 

Dat heeft ook een flink bom duiten gekost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow, ziet er niet goed uit... Ik heb een keer een eend geraakt met 100km/h, die liep over de weg van rechts naar links, dus ik wil netjes rechts voorbij (dus ik zag hem wel)

Loopt die "Canar" weer terug en wil net wegvliegen, tenminste, poging toe, KWAK! een hoop veren, en toen ik op de plaats van bestemming was, zag ik alleen zijn snavel nog in mijn grill :shock:

Ik heb deze met een punttang verwijderd.

(en neen niet mijn passie, het was een volvo 440)

Link naar reactie
Delen op andere sites

alleen zijn snavel nog in mijn grill :shock:

 

*spuugt koffie over toetsenbord van het lachen*

muhahaha

 

zo'n eend weegt een grammetje of 700-1400 (bron: google.com) en gooi dat maar eens met 120km/h tegen een glazen pui aan...

 

Vette schade joh, dat is balen zeg. Je vader kwam van rechts (eend middenberm, speciale verrichting naar rechts i.v.m. oversteken, eend is de schuldige juridisch gezien 8) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zooo

 

 

Das een beste klap geweest ! Was wel ff schrikken denk ik?

 

Hij zei van niet. Hij dacht alleen... MIJN AUDI!!! Ja, zo vader, zo zoon!

Heeft hem gisteren zelf nog helemaal in de wax gezet. Hij is helemaal Turtle wax minded. Krijg hem niet aan de Meguiars.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden