tailman Geplaatst 10 april, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 10 april, 2008 hey, ik wil mijn auto laten tunen, nu zit er sinds kort een bestaand bedrijf bij ons in het dorp, heeft iemand al eens van dit bedrijf gehoord? http://www.aspen-chiptuning.nl/aspen_eng.html Voor Uw auto hebben we de volgende optie’s: 1* + 25 PK en 55 NM aan koppel extra 2* + 32 PK en 65 NM aan koppel extra en 5 tot 8% brandstofbesparing Prijzen: 1* 320.- Euro 2* 350.- Euro Alle prijzen zijn inclusief testrit, afstelling, montage en garantie’s Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 jeroen Geplaatst 10 april, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 10 april, 2008 Volgens mij hebben hier op het forum niet veel mensne ervaring me tdit bedrijf... Wat evt een goede optie zou zijn voor jou als je niet al te ver wilt rijden is vvt tuning in Grootegast. Doen veel met vag. Maar ik heb zelf mijn wagen nog niet gechipt dus waarschijnlijk zijn er hier lui die je meer kunnen vertellen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Gast Anonymous Geplaatst 10 april, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 10 april, 2008 ik raad je 1 ding aan: ga naar een bekend bedrijf met een goed tevreden x klanten anders gaat het je meer tijd geld en moeite kosten dan je denkt k zie dat je in groningen woont, waarom rij je niet naar JOS in Uffelte ? ik ben helemaal vanuit den haag daarheen gereden! 100% tevreden, nog steeds geen 1 probleempje... veel prijsverschil zie ik ook niet Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 blastaway Geplaatst 10 april, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 10 april, 2008 Inderdaad!!! Ik heb net nog iemand hier gehad meet een a4 met problemen. Die had ook in eerste instantie een onbekende laten tunen en die had het goed verzouwd! Ik heb hem uitgelezen, maar was niet jofel. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Jee13 Geplaatst 10 april, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 10 april, 2008 VVT (Van Vught Tuning) is denk ik dichtstbij voor je Johan levert prima werk ! (Jos ook hoor ) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 dieseltje Geplaatst 10 april, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 10 april, 2008 Je kunt idd naar Jos in Dieverbrug gaan, maar hij gebruikt software van of JD of Turbo Johan (VVT) in Grootegast. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 blaauwwiekel Geplaatst 10 april, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 10 april, 2008 Johan is het dichtste bij voor je als je uit groningen komt en een goede jonge en weet wat hij doet..pb me maar voor zijn nummer.. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 3V Geplaatst 10 april, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 10 april, 2008 Ik ben geen ervaringsdeskundige, maar als ze adverteren met brandstofbesparing begint er iets te kriebelen. Want theoretisch mag het misschien waar zijn (hoewel, 8%?) maar in de praktijk blijft je verbruik ongeveer gelijk en dat weten zij ook... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 blaauwwiekel Geplaatst 10 april, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 10 april, 2008 Ja maar dat ligt aan de linker voet er is geen mens die met 100 pk net zo rustig rijd als met 60 pk..onmogelijk.Wat je hebt gebruik je het zal als je echt 100% hetzelfde rijdt wel schelen..Maar komt in de praktijk niet gauw voor nee Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 tailman Geplaatst 10 april, 2008 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 10 april, 2008 hey, linker voet????? bedankt voor de tips.. zal eens naar grootegast gaan voor info. eric Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 blaauwwiekel Geplaatst 10 april, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 10 april, 2008 hahah Sorry Rechtervoet ja ben engels gewend?Goed excuus???? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 DM Geplaatst 10 april, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 10 april, 2008 Mijn ervaring met vvt en jos is dat ze iig niet geschikt zijn voor de 1.8T, goeie jongens of niet. Een standaard chip voor een 1.8T kostte mij destijds 100 euro en daar heb ik meer dan 1 jaar probleemloos mee gereden. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 blaauwwiekel Geplaatst 10 april, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 10 april, 2008 Ja dat weet ik ook niet heb gfeen 1.8 t ik lees alleen eigenlijk de diesels en kom er zelf wel eens kijken.. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 DM Geplaatst 10 april, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 10 april, 2008 Precies, het zijn bijna allemaal diesels die reageren met hun ervaring... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 tailman Geplaatst 10 april, 2008 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 10 april, 2008 hey, 1 jaar mee gereden? en nu dan? dacht dat jij nog steeds een chip had? dus voor een 1.8T moet ik iemand anders zoeken? eric Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 DM Geplaatst 10 april, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 10 april, 2008 Ik rij nu met een K04 chip, da's mijn tweede chip, maar daar gaat het niet over. Ik wil alleen maar zeggen dat d'r een hoop bla bla omtrent chiptuning bestaat en dat vvt en jos de eventuele 1.8T files aangeleverd krijgen, voldoen ook prima maar verschillen niet met een andere standaard chip van bv de site die je noemt. Het gaat alleen om naam en pegels. Dit is alleen mijn ervaring. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 dieseltje Geplaatst 11 april, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 11 april, 2008 met je eens Arjen. Had ff niet gezien dat t om een 1.8T ging. Denk dat JD wel één van de beteren is met benzine motoren. Dus Steert. ff ritje naar Lochem! Dan terug via Duitsland. Kun je meteen goed testen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 tailman Geplaatst 11 april, 2008 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 11 april, 2008 hey, kan ik deze ook via dit forum bereiken? en is het nou dieverbrug of lochem? bedankt, eric Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Turbo-Variant Geplaatst 11 april, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 11 april, 2008 JD Engineering zit in Lochem. (of zat daar?) Dat is naar mijn mening wel een aanrader voor de 1.8T. In Dieverburg zit Jos geloof ik, ook een goede optie indien je een TDI hebt. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vdub Geplaatst 11 april, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 11 april, 2008 JD Engineering zit in Lochem. (of zat daar?) Dat is naar mijn mening wel een aanrader voor de 1.8T. In Dieverburg zit Jos geloof ik, ook een goede optie indien je een TDI hebt. Jos gebruikt chips o.a. van JD, je kunt dus bij JD voor beide terecht. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 ReflexSilver Geplaatst 11 april, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 11 april, 2008 JD Engineering zit in Lochem. (of zat daar?) Dat is naar mijn mening wel een aanrader voor de 1.8T. In Dieverburg zit Jos geloof ik, ook een goede optie indien je een TDI hebt. Jos gebruikt chips o.a. van JD, je kunt dus bij JD voor beide terecht. ga dan maar direct naar de bron Heb goede ervaringen met Jeroen. M´n GTI IV (1.8T) heb ik destijds bij www.jdengineering.nl laten chippen. Auto liep altijd prima, en ging na de aanpassing alleen maar beter lopen. Inmiddels is m´n GTI V (2.0 TFSI) ook door Jeroen gechipped, de Passat zal binnenkort volgen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vdub Geplaatst 11 april, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 11 april, 2008 Ik ben een klein beetje interieur-deel daar dus is misschien niet helemaal objectief.. maar mijn auto is daar gechipt vanaf 218dkm en zit nu op 392dkm en nog steeds probleemloos en heb nog wat mods doorgvoerd om zometeen rond de 200pk te komen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 tailman Geplaatst 11 april, 2008 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 11 april, 2008 hey, thanks voor de antwoorden allemaal... maar is wel verwarrend...bij de 1 gaat ie van 150 naar 185 pk voor 350 euro, en bij de ander van 150 naar 200 PK voor 650 euro. waar zit hem dat in dan?? en DM jij bedoeld dat het niet zoveel uitmaakt waar je het laat doen? eric Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vdub Geplaatst 11 april, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 11 april, 2008 bij JD ga je met een chip op maat naar ca 200-215pk afhankelijk van de toestand van je motor.. een enkele uitschieter hier op het forum haalde 225pk ofzo.. Wil je meer dan zul je zaken aan moeten passen, w.o. intercooler, turbo, uitlaat en injectoren. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 VW-18T Geplaatst 28 april, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 28 april, 2008 hey, thanks voor de antwoorden allemaal... maar is wel verwarrend...bij de 1 gaat ie van 150 naar 185 pk voor 350 euro, en bij de ander van 150 naar 200 PK voor 650 euro. waar zit hem dat in dan?? en DM jij bedoeld dat het niet zoveel uitmaakt waar je het laat doen? eric Hoi Eric. En........ al bij JD geweest? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 DM Geplaatst 29 april, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 29 april, 2008 Voor een standaard chip (voor een orginele motor) maakt het niet zoveel uit waar je het laat doen, die chips zijn doorgaans hetzelfde. D'r zijn uiteraard tuners die wat minder goed (of slecht) zijn uiteraard. Denk maar niet dat elke tuner z'n eigen standaard chip ontwikkelt voor elk type motor, veels te veel werk. Standaard files zijn voor heel weinig te koop en met een programmer/soldeerstation en wat kennis van zaken is een tuningzaak zo geregeld. Zo zijn een heleboel tuners ooit begonnen. Voor een custom chip is dat anders natuurlijk. Dat laatste is alleen nodig als je de motor aanpast, bv turbo, injectoren, fmic, lmm. Die ene van ~225 pk was van fasttech maar had nog een probleempje in het hogere toerentalbereik. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
tailman
hey,
ik wil mijn auto laten tunen, nu zit er sinds kort een bestaand bedrijf bij ons in het dorp, heeft iemand al eens van dit bedrijf gehoord?
http://www.aspen-chiptuning.nl/aspen_eng.html
Voor Uw auto hebben we de volgende optie’s:
1* + 25 PK en 55 NM aan koppel extra
2* + 32 PK en 65 NM aan koppel extra en 5 tot 8% brandstofbesparing
Prijzen:
1* 320.- Euro
2* 350.- Euro
Alle prijzen zijn inclusief testrit, afstelling, montage en garantie’s
Link naar reactie
Delen op andere sites
31 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten