Ga naar inhoud

beschermingsfolie achterbumper passat variant


Jee13

Aanbevolen berichten

Een paar weken geleden heb ik tijdens een poetsbeurt de transparante folie van de achterbumper verwijderd omdat deze op de randen heel lelijk was geworden.

 

Helaas bleek de lak eronder toch wat beschadigd te zijn.

 

Bij een auto bestickeringsbedrijf heb ik stukje zwarte folie gehaald (hiervoor gekozen omdat dat het beste overeenkomt bij die auto)

 

http://i127.photobucket.com/albums/p159 ... Medium.jpg

 

http://i127.photobucket.com/albums/p159 ... Medium.jpg

 

Eerst een mal gemaakt van papier, deze overgetrokken op de folie

 

nu nog plakken

 

gr Jee

post-1511-1423822576,0877_thumb.jpg

post-1511-1423822576,1658_thumb.jpg

post-1511-1423822576,2127_thumb.jpg

post-1511-1423822576,2752_thumb.jpg

post-1511-1423822576,3377_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is wel een praktische oplossing om het krassen tegen te gaan zo'n transparante folie, maar aan de andere kant heb je er ook helemaal niets aan dat wanneer je hem verwijderd je je lak aan gort trekt. (of was deze misschien al beschadigd voor deze erop geplakt is?)

 

Offtopic:

De dealer weet over het algemeen wel raad met prijzen. Gisteren ff nieuwe lampjes gehaald voor de ventilatieroosters. Kleine rotdingen kosten 4 euro per stuk! Maar goed ziet er dan wel weer netjes uit natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb al paar keer zo'n sticker verwijderd, zonder problemen

 

Met de fohn goed warm maken en rustig stukje voor stukje eraf trekken

 

maar nu ging t niet helemaal goed met lak, (mss was die niet goed uitgehard voordat sticker erop ging)

 

gr Jee

post-1511-1423822576,4158_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zijn bekende beelden Jeroen...

Ik heb hetzelfde gehad en had het (onfortuinlijk) geluk dat ik in Nov. 2jr geleden een Twingo van mn achterklep en bumper moest afkrabben... (jij had toch ook zoiets?, ;) )

 

De schadehersteller heeft toen een nieuwe bumper geplaatst inc. beschermstrip.

En die doet goed werk als mn hond weer eens niet goed de hoogte kan inschatten...

 

:mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zijn bekende beelden Jeroen...

Ik heb hetzelfde gehad en had het (onfortuinlijk) geluk dat ik in Nov. 2jr geleden een Twingo van mn achterklep en bumper moest afkrabben... (jij had toch ook zoiets?, ;) )

 

De schadehersteller heeft toen een nieuwe bumper geplaatst inc. beschermstrip.

En die doet goed werk als mn hond weer eens niet goed de hoogte kan inschatten...

 

:mrgreen:

 

Jep wij hadden exact deze zelfde deuk in bumper toen

 

Heb op huidige passat na het herspuiten van bumpers er geen folie meer op laten plakken

 

gr Jee

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden