Ga naar inhoud

Weekendje (Groningen) Winschoten


Dimitri-Turbo

Aanbevolen berichten

Afgelopen weekend naar mijn neef voor een Doopfeest afgereisd naar Groningen... hier een aantal fotos die zijn genomen op het industrieterrein van Winschoten (afgelopen zondag)

 

Heb wel eens aantal passat gezien onderweg maar geen bijzondere (naar mijn idee), ik ben dan ook (helaas) niet gespot :?

post-2437-1423822548,4956_thumb.jpg

post-2437-1423822548,6518_thumb.jpg

post-2437-1423822548,808_thumb.jpg

post-2437-1423822548,933_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt die lampen achter zijn iets donkerder dan de standaard versie, waar ze vandaan komen ???? geen idee.

 

Die uitlaten? Daar ben ik erg blij en tevreden mee! Zeker icm. met W8 Spoiler en de standaard PDC ;) nu nog de chroomring (is besteld), de stockspeedgrill en de breedbeeld MFD en dan is ie echt klaar en zit er volgens mij alles op wat er volgens het VW-boekje te bestellen (was) op de 3BG :embarassed:

Link naar reactie
Delen op andere sites

en zit er volgens mij alles op wat er volgens het VW-boekje te bestellen (was) op de 3BG :embarassed:

Hoewel jou wagen idd zeer compleet is, heb ik toch een niet te versmaden accesoire gevonden. :wink: Namelijk het schuif / kanteldak.

Ben ik persoonlijk erg verslaafd aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel een mooie kentekenplaathouder, waar kun je die bestellen??????????????????????????????

 

Ik heb thuis nog liggen, dus je kan er wel een overnemen, moet je deze wel komen ophalen met je nieuwe Passat :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

aerotwin aerotwin aerotwin aerotwin aerotwin aerotwin aerotwin aerotwin aerotwin aerotwin aerotwin aerotwin aerotwin aerotwin aerotwin aerotwin aerotwin aerotwin aerotwin aerotwin aerotwin aerotwin aerotwin aerotwin

 

gheghe

 

 

mooie bak zeg

 

gr Jee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel een mooie kentekenplaathouder, waar kun je die bestellen?

Ik heb thuis nog liggen, dus je kan er wel een overnemen, moet je deze wel komen ophalen met je nieuwe Passat :lol:

 

Die heb ik al!!!!!!! ;) zie de foto.... was juist als gein bedoeld!!! :P

 

Stom, zie t nu pas. :embarassed:

 

Enne Jee13 heeft inderdaad gelijk hahaha, je mist nog wat :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden