Ga naar inhoud
  • 0

mistlampen

Vraag

Geplaatst

Hallo,

Sinds kort ken ik deze site en ben dan hierop ook vrij regelmatig te vinden. Zelf heb ik een passat sedan 1.9tdi van 2005 (model 3c)

Nu wil ik wel graag mistlampen inbouwen alleen ik (en de garage) weten niet of ik de stekker van de mistlampen zomaar kan aansluiten op het stuurapparaat en of mijn stuurapparaat hier wel geschikt voor is.

Wie weet hier meer van?

gr

Benny

20 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst

ik denk dat de stuurapparaten hetzelfde zijn, mistlampen aanzetten kan iemand wel doen die een officiele versie van vagcom heeft

• 0
Geplaatst

We hebben daar een thread voor....

Hier:

VW Passat . nl Forum Index » VAG-COM » Ledenlijst met Vag-Com

Daar staan als het goed is alle leden in die VAG-com hebben en wat ze ermee kunnen :)

• 0
Geplaatst

wat is niet in de buurt en is het veel werk?

Mag ik nog een vraag stellen?

Ik zit er over te denken om een electrisch zonnescherm voor de achterruit te plaatsen maar ook hier zit ik weer met het aansluit probleem van een regelapparaat, kan de mijne dat ?

gr

Berry

• 0
Geplaatst

nou ja... zoals je zit woon ik in Markelo(OV) en Vorden(Gld) en veel werk is het denk ik niet.

Is zon scherm als optie leverbaar? Ik ben dat nl nog niet tegen gekomen.

• 0
Geplaatst

Ik kom met regelmaat in Enschede (familie), dus ligt aardig op de route (Markelo). Enne dat rolgordijn is idd een optie, nou weet ik niet of dat alleen in duitsland het geval is en/of ook in nederland.

gr

Berry

• 0
Geplaatst

Oke, dank je wel voor de info. ik heb es even naar een e-schema gekeken voor dit zonnescherm en dit is idd vrij eenvoudig aan te sluiten alleen weet ik niet of mijn stuurapparaat hier geschikt voor is.

gr

Berry

• 0
Geplaatst

Ik heb ook een setje mistlampen gescoord voor mijn 3c comfortline.

Op een duits forum lees ik dat je voor aansluiten van mistlampen toch een nieuw stuurapparaat moet moet aanschaffen.

Wie kan me hier meer van vertellen? Hoe kan ik zien of mijn stuurapparaat geschikt is en waar vind ik trouwens dat stuurapparaat?

• 0
Geplaatst

Hallo Jarno,

Als je de mogelijkheid hebt om even met vag-com te kijken dan kom je het vanzelf tegen bij het rijtje met aanpassingen welke je onder andere kan doen aan de regen-lichtsensor en de aanmelding van xenon.

Meestal staat hij bovenaan de lijst en staat er "nebelscheinwerfer verbaut".

Als je dit niet tegenkomt dan kan je er vanuitgaan dat je niet het goede stuur app. hebt.

Ikzelf heb het nagekeken met mijn eigen vag-com en hij kwam er niet in voor.

Bij mijn Golf 5 zat deze aanmeldfunctie er wel op en kon ik het met een lichtschakelaar, mistlampen en een kabelboom af.

Groeten,

Cees

• 0
Geplaatst
  schreef Eric:
"Gewoon" je regelapparaat een keer door de dealer laten vervangen (onder garantie!) en dan heb je alle opties die er zijn :D

ehmmmm :shock:

Die zullen vast wel thuis geven als ik daar kom om te zeggen dat het regelapparaat vervangen moet worden....

• 0
Geplaatst

Denk het ook niet.....

Toen mijn 3C werd afgeleverd stond er water aan de bijrijderskant en dus ook in het regelapparaat......Deze is toen vervangen en dan krijg je er 1 die alle functies heeft :D

Was dus een geluk bij een ongeluk.

• 0
Geplaatst

Er zijn idd 2 versies stuurapparaten afhankelijk van de opties die op je auto zitten.

Hoe meer electronische opties hoe groter de kans op de uitgebreide versie.

Pas bij uitlezen weet je welke je heb.

• 0
Geplaatst

Even een oud topic een schopje geven.

Mn broer is nog niet terug van vakantie en die heeft Vagcom.....

En aangezien er een 3C in de familie terug is (ipv de 3B) gaan we gelijk maar kijken welke mod's er daarop gemaakt kunnen worden.

Mistlampen staan hoog op de lijst....

Vreemd genoeg niet standaard op een highline.

Is er een lijst te maken met opties die sowieso gebruik maken van het uitgebreide stuurapparaat?

Hoort hier bijvoorbeeld ook stoelverwarming bij?

Wat kost een nieuw stuurapparaat ongeveer?

• 0
Geplaatst

Hoi,

Mistilichten kan je alleen aansluiten op een 'high version' van het boordnetstuurapparaat, en dat heb je normaal als er standaard mistampen gemonteerd zijn (dat heb je dus niet) of als er standaard xenon gemonteerd is.

Grtz,

Dre

• 0
Geplaatst

begrijp ik het goed dat je alleen bij Xenon een "high" apparaat hebt?

Dat lijkt vreemd.

Auto is wel uitgerust met allerlei andere electrische highline snufjes zoals stoelverwarming, parkeersensoren etc...... maar voor mistlampen heb je het dus echt over een ander stuurapparaat?

• 0
Geplaatst

Bij een 3c is dat zo blijkbaar.... Stoelverwarming, parkeersensoren enz. hebben een eigen stuurapparaat. Alle verlichting komt echter uit het boordnetstuurapparaat.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden