Ga naar inhoud

VisionRoy - Nieuwe Auto


VisionRoy

Aanbevolen berichten

Tsja.... erg interessant dit topic over mercedes. En erg fijn dat Roy blij is met z'n nieuwe bak. En Roy is altijd een bijzondere prettige forumgenoot geweest. Ik heb zelf mijn LED-verlichting aan hem te danken (wel zelf betaald) :thumb:

 

Maare hoort dit bericht niet thuis in "off-topic" of "mijn verhaal"? Wat moet een newbe wel niet denken als hij dit forum bezoekt :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 106
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Vorige week vrijdag mocht ik eindelijk mijn nieuwe velgen op gaan halen.

 

Het zijn 18" AMG Styling 6 geworden.

gedeeltelijk gepolijst.

245/40/18 Goodyear Eagle F1 wielen erom.

 

Bij deze de nieuwe foto's :

 

dsc00903copyke0.jpg

 

dsc00904copyup6.jpg

 

dsc00905copyrb0.jpg

 

Ik had helaas geen tijd om hem te poetsen dit weekend ...dus dit keer even foto's zonder de bling bling die jullie van me gewend zijn haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja...... heb me al even stil gehouden...

 

Ik vind de wagen netjes! Niet mijn smaak maar knap om het op jou leeftijd te hebben. Wat mij gelijk bij het volgende brengt... ongetwijfeld dat je er hard voor werkt maar vind het toch een beetje patserig!

 

En jah, natuurlijk zou ik het geld ook wel willen hebben om zo een dure auto te kunnen kopen maar toch denk ik dan... ex-taxi... je ouders zijn eigenaar van taxibedrijf... Volledig voor de 100% moeten kopen of....

 

Maar goed... je hoeft daar zeker geen antwoord op te geven maar dat zijn wel dingen die ik me dan afvraag... Ik zie namelijk een kereltje van 20 jaar in een dikke E klasse... Maar goed...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja...... heb me al even stil gehouden...

 

Ik vind de wagen netjes! Niet mijn smaak maar knap om het op jou leeftijd te hebben. Wat mij gelijk bij het volgende brengt... ongetwijfeld dat je er hard voor werkt maar vind het toch een beetje patserig!

 

En jah, natuurlijk zou ik het geld ook wel willen hebben om zo een dure auto te kunnen kopen maar toch denk ik dan... ex-taxi... je ouders zijn eigenaar van taxibedrijf... Volledig voor de 100% moeten kopen of....

 

Maar goed... je hoeft daar zeker geen antwoord op te geven maar dat zijn wel dingen die ik me dan afvraag... Ik zie namelijk een kereltje van 20 jaar in een dikke E klasse... Maar goed...

 

ik vind dit soort uitspraken toch zo jammer he

als die jongen nou goed werk heeft en zijn wagen alles voor hem is en als ie goed oppast, dan kan ie hem zat kopen

 

laat een ander ook in zijn waarde

 

het is een mooie wagen, en hoe ie er aan komt zal een ander een zorg zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja...... heb me al even stil gehouden...

 

Ik vind de wagen netjes! Niet mijn smaak maar knap om het op jou leeftijd te hebben. Wat mij gelijk bij het volgende brengt... ongetwijfeld dat je er hard voor werkt maar vind het toch een beetje patserig!

 

En jah, natuurlijk zou ik het geld ook wel willen hebben om zo een dure auto te kunnen kopen maar toch denk ik dan... ex-taxi... je ouders zijn eigenaar van taxibedrijf... Volledig voor de 100% moeten kopen of....

 

Maar goed... je hoeft daar zeker geen antwoord op te geven maar dat zijn wel dingen die ik me dan afvraag... Ik zie namelijk een kereltje van 20 jaar in een dikke E klasse... Maar goed...

 

Ik geloof niet dat iemand zich maar een moment zijn aankoop hier hoeft te verantwoorden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja...... heb me al even stil gehouden...

 

Ik vind de wagen netjes! Niet mijn smaak maar knap om het op jou leeftijd te hebben. Wat mij gelijk bij het volgende brengt... ongetwijfeld dat je er hard voor werkt maar vind het toch een beetje patserig!

 

En jah, natuurlijk zou ik het geld ook wel willen hebben om zo een dure auto te kunnen kopen maar toch denk ik dan... ex-taxi... je ouders zijn eigenaar van taxibedrijf... Volledig voor de 100% moeten kopen of....

 

Maar goed... je hoeft daar zeker geen antwoord op te geven maar dat zijn wel dingen die ik me dan afvraag... Ik zie namelijk een kereltje van 20 jaar in een dikke E klasse... Maar goed...

 

Ik geloof niet dat iemand zich maar een moment zijn aankoop hier hoeft te verantwoorden.

 

Ik quote "Maar goed... je hoeft daar zeker geen antwoord op te geven"

 

Maar mag mijn mening er over wel geven...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja...... heb me al even stil gehouden...

 

Ik vind de wagen netjes! Niet mijn smaak maar knap om het op jou leeftijd te hebben. Wat mij gelijk bij het volgende brengt... ongetwijfeld dat je er hard voor werkt maar vind het toch een beetje patserig!

 

En jah, natuurlijk zou ik het geld ook wel willen hebben om zo een dure auto te kunnen kopen maar toch denk ik dan... ex-taxi... je ouders zijn eigenaar van taxibedrijf... Volledig voor de 100% moeten kopen of....

 

Maar goed... je hoeft daar zeker geen antwoord op te geven maar dat zijn wel dingen die ik me dan afvraag... Ik zie namelijk een kereltje van 20 jaar in een dikke E klasse... Maar goed...

 

Ik geloof niet dat iemand zich maar een moment zijn aankoop hier hoeft te verantwoorden.

 

Ik quote "Maar goed... je hoeft daar zeker geen antwoord op te geven"

 

Maar mag mijn mening er over wel geven...

 

Vind ik ook je mening mag je zelf zeggen en ieder zijn ding. Maar daarbuiten!!!!! Roy, mooie velgen hoor en auto natuurlijk.... maar een passat is toch net even..... uuhhhhh hoe zeg je dat??? passie!! ;) hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een verschrikkelijk lelijke auto!!! :wink:

 

Toch om in te haken op het eerder geleverde 'commentaar', ik denk dat je wel vaker gecontroleerd gaat worden door de politie. Vaak in dit soort gevallen klopt het ook niet. Of drugsdealers of volk van het woonwagen kamp van jouw leeftijd rijdt in dit soort auto's. Doet niets af aan de schoonheid van de wagen maar er zullen wel wenkbrauwen gaan fronsen als ze je zien rijden.... Das geen mening maar een op feiten gebaseerde conclusie.

 

Niettemin, fantastische auto met super mooie velgen. Daar mag je met recht trots op zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeejj Pimp, hehe, eindelijk de velgies....

:thumb: Nu kan je eindelijk gaan Boeken met je wagen, 50 cents over the spiekers, armpje uit het raampie en dan.............................

 

EEEEE EEEEEEEEE EEEEEEEE EEEEEEEEEEE (Lees wekker geluid)

En dan kan je weer aan het werk, blijkt je gedroomd te hebben over een paar dagjes die je vrij had willen hebben.

Ik zou toch wel even contact opnemen met je baas, dat je nu eindelijk wil gaan genieten, alleen maar werken, werken, werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Off topic:

Mooie velgen Roy :thumb:

Alleen vind ze niet bij de auto passen. Ik vind namelijk zo'n mercedes een "ingetogen" wagen daar horen dat soort velgen niet bij. :P

Had je nu een rode mercedes gehad dan wat het een heel ander verhaal geweest. Maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening.

 

Lijkt met wel een probleem dat de vrouwtjes maar ook de politie zich af zal vragen of die wagen echt van jou is. Misschien je baard laten staat ? :lol: :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een verschrikkelijk lelijke auto!!! :wink:

 

Toch om in te haken op het eerder geleverde 'commentaar', ik denk dat je wel vaker gecontroleerd gaat worden door de politie. Vaak in dit soort gevallen klopt het ook niet. Of drugsdealers of volk van het woonwagen kamp van jouw leeftijd rijdt in dit soort auto's. Doet niets af aan de schoonheid van de wagen maar er zullen wel wenkbrauwen gaan fronsen als ze je zien rijden.... Das geen mening maar een op feiten gebaseerde conclusie.

 

Niettemin, fantastische auto met super mooie velgen. Daar mag je met recht trots op zijn!

 

Ik snap het commentaar van JP en wat the master hier zegt is zonder meer waar.

 

Maar wees gerust jongens ... ik doe niet aan drugs, en ik woon gewoon in een normaal huis (geen kamp) haha. Wat er ook al gezegd werd ... mijn ouders hebben een eigen taxibedrijf, dus natuurlijk helpt dat mee.

Anders kan het ook gewoon niet. Das niks om me voor te schamen lijkt me, ik heb daardoor de mogelijkheid om zo'n auto te rijden, en ik besef me ook heel goed dat dat niet voor iedereen zo is. Patsen doe ik zeker niet... in ieder geval niet meer dan ik met de passat ook al deed :lol: Ik hoop dat ik zo de misverstanden en vooroodelen uit de weg heb geholpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een verschrikkelijk lelijke auto!!! :wink:

... en wat the master hier zegt is zonder meer waar.

Behalve dan dat eerste zinnetje, hé? :mrgreen:

Maar ja, the Master weet waar hij het over heeft, die mag meepraten :lol:

Natuurlijk ben ook ik wel een tikkeltje jaloers, maar aan de andere kant weet ik dat je er ook (meer dan) hard genoeg voor werkt en 'm dus ook gewoon verdiend hebt. In de taxiwereld doen ze nog niet zo aan ATV volgens mij ... :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach wat maakt het uit hoe "onze" Roy aan de wagen komt. Ik vind jaloezie en afgunst een zeer slechte eigenschap in de mens en kan ook niet tegen dat soort...

Ik vind het alleen maar super dat Roy zo'n wagen kan en mag rijden. Of zijn ouders hem daar nou mee hebben geholpen of niet. Wij vragen een ander toch ook niet of er ergens een erfenisje geweest is of niet...

 

Roy, laat iedereen maar jaloers zijn, of zich afvragen hoe het mogelijk is dat jij zo'n wagen rijdt. Ik weet als zoon van een ondernemer (en ben zelf ook ondernemer) hoe hard er gewerkt moet worden. Ook ik heb vroeger veel afgunst gekend (en nog steeds) omdat ook ik vroeger net even wat meer kon dan een ander. Voor sommige dorpsbewoners was dat reden om tot pesterijen, vernielingen etc over te gaan. Te zielig voor woorden. Tegenwoordig trek ik me er niets meer van aan ;)

 

Roy, gewoon lekker genieten en ja, IK GUN HET JE VAN HARTE! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Roy, gewoon lekker genieten en ja, IK GUN HET JE VAN HARTE!

 

Thnx Johan ;) Ik geniet ook van elke minuut die ik erin rij :D

 

Hoi Roy, je auto wordt steeds mooier.

 

Dankje Antonio :) ... Maar veel mooier dan dit zal het niet worden hoor.

Ik ben niet van plan om hier weer zoveel aan te gaan doen als aan de passat. Maar dat hoeft ook eigenlijk niet, want bijna alles wat er aan de passat was gebeurd is hier standaard :P Hij is nu eigenlijk heel erg naar mijn zin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden