Ga naar inhoud
  • 0

TDI temperatuur

Vraag

Geplaatst

Hallo heren . 

vroeg me af of het normaal is dat mijn temperatuur meter van de alltrack na een rit van 35 km nog geen 90 graad aangeeft.

zo koud is het buiten niet dus ik verdenk de thermostaat 

het betreft een 2.0 TDI 170 pk motor

21 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst

Ik belde net onderdelen magazijn. Die had nog nooit van onderdeel gehoord . Tevens had hij chassis nummer nodig en die heb ik niet bij de hand. Weten jullie toevallig onderdeel nummer. Ik vond deze via winparts 1K0121113A

• 0
Geplaatst

Afgelopen week even goed opgelet. Als ik 100 rijd komt temp op ongeveer 70 graad en olie temp op 83. Als ik 130 rijd dan klimt de water temp naar 80 en de olie naar 89. Heb de nieuwe thermostaat binnen en ga deze morgen vervangen. 

• 0
Geplaatst (aangepast)

Ik ben helemaal blij! Vandaag de olie koeler thermostaat vervangen. Het was goed te doen. Even test rondje gedaan en de water temp klom heel snel naar 90 graad. Opgelost ! Iedereen erg bedankt voor meedenken 👍

aangepast door steef32
  • 0
Geplaatst

Gisteren de nieuwe thermostaat kon je niet dooorheeen blazen. Deze zat overduidelijk dicht (zoals het hoort). De oude kon je gewoon doorheen blazen dus die bleef overduidelijk open staan 

• 0
Geplaatst
7 minuten geleden, steef32 zei:

Ik ben helemaal blij! Vandaag de olie koeler thermostaat vervangen. Het was goed te doen. Even test rondje gedaan en de water temp klom heel snel naar 90 graad. Opgelost ! Iedereen erg bedankt voor meedenken 👍

Graag gedaan

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden