Ga naar inhoud
  • 0
Log in om dit te volgen  
MarVelous

Side assist

Vraag

Na een hele tijd niks te hebben gedaan aan de passat heb ik nu weer een modje. Side assist...... de spiegels en radars heb ik inmiddels. Nu is de vraag wat heb ik nog meer nodig buiten het montage materiaal voor de radars. Is er iemand die dit al eens heeft ingebouwd achteraf? Mvg Marcel

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

• 0

@MarVelous jij heb ook een Ali kabel boom he, weet jij waar die 2 kleine snoertjes heen gaan. Je hen 2 grote kabel bomen 1 voor onder de bumper en eentje die naar voren gaat, er zit nog wel een zakje bij met 2 stekkertjes en een paar connectors. Moet je zelf ook nog draden trekken, volgens mij wel als ik het zo zie.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
@MarVelous jij heb ook een Ali kabel boom he, weet jij waar die 2 kleine snoertjes heen gaan. Je hen 2 grote kabel bomen 1 voor onder de bumper en eentje die naar voren gaat, er zit nog wel een zakje bij met 2 stekkertjes en een paar connectors. Moet je zelf ook nog draden trekken, volgens mij wel als ik het zo zie.
@Diver Ik heb inderdaad ook een kabelboom van Ali. Maar ik moet je het antwoord verschuldigd blijven. Ik weet het ook niet. Ik wilde de vraag hier ook nog wegzetten! Dus mocht iemand het weten....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

Zijn die niet voor de lampjes in de spiegel Jan?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

Ga er van uit dat die via de deurmodule lopen, en aan die 2 kabeltjes zit aan 1 kant een platte stekker en aan de andere kant pennetje voor in een stekker. In een los zakje zitten de contra stekkers van de lampjes en 5 losse connectors voor aan een draadje te knijpen/solderen

via tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

Volgens mij was er iemand die het al eens heeft ingebouwd met een Ali kabelboom... weet alleen niet meer wie!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

Ik ben nu bezig met de side assist aan het inbouwen maar tegelijker tijd even PLA aan het afmaken. Nu zit ik met het probleem dat ik 2 draadjes bij een stekker moet steken maar weet niet welke links of rechts is!! Ik heb een grijs/wit en grijs/geel, maar welke is links en welke rechts...... heeft iemand het antwoord!!??

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

@Diver Ik weet nu waar die losse kabels voor zijn! Ze zijn voor de let's in he spiegels aan te sluiten. Alleen hoe.....? Want de stekker komen niet overeen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
1 uur geleden, MarVelous zei:

@Diver Ik weet nu waar die losse kabels voor zijn! Ze zijn voor de let's in he spiegels aan te sluiten. Alleen hoe.....? Want de stekker komen niet overeen.

Dat bedoelde ik dus

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

Zijn er voor b7 spiegels ook losse kapjes te koop waar de side-assist leds in zitten? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Zijn er voor b7 spiegels ook losse kapjes te koop waar de side-assist leds in zitten? 
Je kan alleen de spiegelkappen kopen ja waar de uitsparing voor de leds al inzitten. De leds moet je los erbij kopen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden