Ga naar inhoud
  • 0

Benzineslang kapot


Vw W8

Vraag

Hallo,

 

 

Sinds vandaag heeft mijn W8 een probleem met de benzineslang, er spuit/sist benzine uit en heb de motorkap onmiddellijk open gemaakt.

Nu zie ik dat er bij een van de klemmen waar de slang aan vast zit de benzine eruit spuit/sist dus dan zal de slang wel daar langs geschuurd zijn en heeft ie het op een gegeven moment dus begeven.

 

Nu wil ik de benzineslang zsm laten vervangen maar moet hier dan het hele motorblok voor eruit gehaald worden!?

Ik hoop het niet want dit zal heel wat geld gaan kosten..

 

Hopelijk weet iemand hier wat meer over aangezien het probleem na sluitings tijd dealer is ontstaan.

 

Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Dealer gebeld geen tijd..

Zelf maar eens gekeken en zie dat de slang/leiding helemaal door is.. het is van aluminium denk ik maar is het dan wel de benzine slang en niet een benzine leiding?

Zijn deze makkelijk te vervangen of kan ik het op een of andere manier weer bij elkaar krijgen?

Onderdelen zijn ook niet te vinden op internet..

Iemand ideeën?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb zelf dit ook gehad. Bij mij was de aluminium leiding gescheurd. Heb een stuk benzine slang gehaald en klemmen. Deze heb ik over de breuk geschoven en met klemmen aan beide kanten vast gedraaid

Ok bedankt dit heb ik nu zelf ook gedaan en is tot nu toe lek vrij.

Ik rijd er alleen mee naar de garage om het te laten vervangen want lijkt me niet goed om hier zo mee door te rijden :)

 

Nu ben ik nog een probleem tegen gekomen maar ik weet niet wat dit moet voorstellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dit was mij nog niet eerder opgevallen maar die zit er dus ook niet meer op..

Ik weet dat de slang naar t blok loopt en naar iets wat op een brandstof filter lijkt maar denk niet dat het een brandstof filter is want die hoort daar volgens mij niet.

 

Slang is al heel kort dus als ik er stukje vanaf knip past het waarschijnlijk niet meer..

Ik weet niet wat voor vloeistof eruit komt of dat er überhaupt vloeistof uit hoort te komen maar het zit los en dat is gewoon niet goed.

 

Nooit problemen gehad bij het rijden van de auto btw motor word ook niet te warm netjes 90C en geen meldingen of signalen op het dashboard, vreemd dus..

post-26316-0-60258500-1540141389_thumb.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Voor zover ik kan zien niet, maar het is een W8 en alles is zo vol gebouwd dat ik nergens goed bij kan komen en het ook niet goed kan zien maar zover ik kan zien gaat ie van dat metalen ding naar de motor en nog ergens heen richting raam.. ben geen auto monteur en heb hier ook echt geen verstand van.

post-26316-0-35742400-1540175591_thumb.jpeg

post-26316-0-68443400-1540175604_thumb.jpeg

post-26316-0-63149800-1540175614_thumb.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden