DurkieBoy Geplaatst 27 mei, 2018 Rapporteer Geplaatst 27 mei, 2018 Een aantal weken terug plaatste ik een bericht over een website met kaart updates te koop met prijzen die te mooi om waar te zijn leken. Daarop reageerde Roeland via pm. Hij hanteert ongeveer de zelfde prijzen. Kaartje kreeg ik toegestuurd. Hij wil het kaartje wel weer terug. Mijn schoonvader is zeer content met de nieuwe kaarten. Bedankt nog Roeland. Heb je dus behoefte aan updates van je kaarten op rns systemen, stuur hem even een pm. 7
0 Roeland Geplaatst 27 juni, 2018 Rapporteer Geplaatst 27 juni, 2018 (aangepast) @@DurkieBoy Thanks voor het vertrouwen! 27 juni, 2018 aangepast door Roeland 1
0 Harrynak63 Geplaatst 27 juni, 2018 Rapporteer Geplaatst 27 juni, 2018 Op 27-5-2018 om 19:31, DurkieBoy zei: Een aantal weken terug plaatste ik een bericht over een website met kaart updates te koop met prijzen die te mooi om waar te zijn leken. Daarop reageerde Roeland via pm. Hij hanteert ongeveer de zelfde prijzen. Kaartje kreeg ik toegestuurd. Hij wil het kaartje wel weer terug. Mijn schoonvader is zeer content met de nieuwe kaarten. Bedankt nog Roeland. Heb je dus behoefte aan updates van je kaarten op rns systemen, stuur hem even een pm. Eens. Ook goeie ervaringen met Roeland. 1
0 comfortcruiser Geplaatst 27 juni, 2018 Rapporteer Geplaatst 27 juni, 2018 Op 27-6-2018 om 06:02, Harrynak63 zei: Eens. Ook goeie ervaringen met Roeland. +1 1
0 rusty1977 Geplaatst 30 juni, 2018 Rapporteer Geplaatst 30 juni, 2018 Op 27-6-2018 om 06:02, Harrynak63 zei: Eens. Ook goeie ervaringen met Roeland. +1 Verzonden via PTT post..... 1
0 Patuljaka Geplaatst 2 augustus, 2018 Rapporteer Geplaatst 2 augustus, 2018 Ik was vanaf het begin een beetje sceptisch. Misschien wel bang dat het fout zou gaan en mogelijk daardoor de RNS 315 niet meer zou werken met alle gevolgen van dien. Maar dit bleek onterecht te zijn. Ik heb afgelopen week een aantal keren met Roeland gemaild. Door deze mails was mijn twijfel weggenomen en ik kan iedereen hem aanbevelen. Zijn service is snel en goed!!! Groet Maarten 2
0 BARRY_TDI Geplaatst 2 augustus, 2018 Rapporteer Geplaatst 2 augustus, 2018 @@Patuljaka Ook welkom op het forum 1
0 R-line Geplaatst 3 augustus, 2018 Rapporteer Geplaatst 3 augustus, 2018 Vreemd, ik probeer Roeland een PM te sturen maar krijg de melding dat hij geen berichten meer kan ontvangen? Is hij geblokkeerd?
0 rusty1977 Geplaatst 3 augustus, 2018 Rapporteer Geplaatst 3 augustus, 2018 Dan zit zijn inbox vol..... Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 1
0 Roeland Geplaatst 3 augustus, 2018 Rapporteer Geplaatst 3 augustus, 2018 Op 3-8-2018 om 06:53, R-line zei: Vreemd, ik probeer Roeland een PM te sturen maar krijg de melding dat hij geen berichten meer kan ontvangen? Is hij geblokkeerd? Op 3-8-2018 om 06:57, rusty1977 zei: Dan zit zijn inbox vol..... Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Klopt sorry is opgeschoond! 1
0 Roeland Geplaatst 5 december, 2018 Rapporteer Geplaatst 5 december, 2018 (aangepast) He hallo, RNS315 V11 is nu ook beschikbaar!! 0620870459 Groeten Roeland 5 december, 2018 aangepast door Roeland 2
0 comfortcruiser Geplaatst 9 januari, 2019 Rapporteer Geplaatst 9 januari, 2019 Vandaag West-Europa V11 geïnstalleerd op de RNS315 via Roeland. Snelle reactie via de PM en goede service, wederom weer een goede ervaring met hem! Thanks Roeland 1
0 Roeland Geplaatst 9 januari, 2019 Rapporteer Geplaatst 9 januari, 2019 Kijk mooi dat het gelukt is! Nu ook de V8 Oost Europa beschikbaar voor de mensen die naar Kroatië op vakantie gaan! 2
0 DexterXL Geplaatst 9 januari, 2019 Rapporteer Geplaatst 9 januari, 2019 Momenteel staat de Passat aan de lader en word V11 geïnstalleerd, is de 2e update die bij hem vandaan komt, zal wel weer goed gaan 1
0 Roeland Geplaatst 15 februari, 2019 Rapporteer Geplaatst 15 februari, 2019 Op 9-1-2019 om 18:59, Roeland zei: Kijk mooi dat het gelukt is! Nu ook de V8 Oost Europa beschikbaar voor de mensen die naar Kroatië op vakantie gaan! Ik heb gemerkt dat de V8 Oost Europa vanaf een SD kaart laden niet bij alle RNS315 helemaal goed gaat! Kaartje laad wel goed maar wanneer er een adres ingevoerd word breekt hij bij het laden van de route af. Helaas
0 E-Man Geplaatst 20 maart, 2019 Rapporteer Geplaatst 20 maart, 2019 Ook ik heb mogen genieten van de goede service van Roeland. Update V11 West Europa opgestuurd gekregen, en via PM een goede support van hem gekregen mbt de uitvoering van de update. Bedankt @Roeland! 2
0 Ramon_Passat_B7 Geplaatst 26 maart, 2019 Rapporteer Geplaatst 26 maart, 2019 Eerder al eens een update gekocht via Roeland, perfect in orde. Een week geleden PM gestuurd maar (nog) niets vernomen. Is er iets aan de hand?
0 Roeland Geplaatst 26 maart, 2019 Rapporteer Geplaatst 26 maart, 2019 (aangepast) Hè hoi Niks aan de hand geen bericht ontvangen!!! Ik heb je een Pm gestuurd mag ook gewoon een appje sturen 0620870459 Gr Roeland 26 maart, 2019 aangepast door Roeland
0 Ramon_Passat_B7 Geplaatst 1 april, 2019 Rapporteer Geplaatst 1 april, 2019 (aangepast) Na een nieuw bericht (ik had gereageerd op een oud bericht van Roeland) was het zó geregeld. Dag erna had ik al het kaartje V11 in huis. Vandaag in 2 uurtjes geïnstalleerd en lijkt goed te werken, was bijna thuis toen de installatie klaar was dus weinig kunnen testen. Maar ziet er goed uit, A2 tunnel Maastricht staat er in elk geval op! Kaartje ziet er ook superprofessioneel uit met een glossy VW sticker. Nooit de "echte" gezien, maar voor mij is dit nauwelijks te onderscheiden van te real thing. 6 april, 2019 aangepast door Ramon_Passat_B7 1
0 Roeland Geplaatst 1 april, 2019 Rapporteer Geplaatst 1 april, 2019 Hè hoi, Op 1-4-2019 om 19:19, Ramon_Passat_B7 zei: Na een nieuw bericht (ik had gereageerd op een oud bericht van Roeland) was het zó geregeld. Dag erna had ik al het kaartje V12 in huis. Vandaag in 2 uurtjes geïnstalleerd en lijkt goed te werken, was bijna thuis toen de installatie klaar was dus weinig kunnen testen. Maar ziet er goed uit, A2 tunnel Maastricht staat er in elk geval op! Expand Mooi dat hij werkt! Niet anders verwacht Het gaat trouwens om de V11 hoor!!
0 Ramon_Passat_B7 Geplaatst 2 april, 2019 Rapporteer Geplaatst 2 april, 2019 Op 1-4-2019 om 19:31, Roeland zei: Hè hoi, Mooi dat hij werkt! Niet anders verwacht Het gaat trouwens om de V11 hoor!! Expand Ja, de V11 inderdaad. Is het kaartje nu wel meermaals bruikbaar? Had het vergeten eruit te halen en vanmorgen kreeg ik weer de vraag of ik de kaart wilde toevoegen. 1
0 Roeland Geplaatst 2 april, 2019 Rapporteer Geplaatst 2 april, 2019 Op jouw radio wel ja mocht er iets gebeuren waardoor je radio de navigatie kaart kwijtraakt kan je hem opnieuw instaleren. Een andere radio zal niet gaan..... is gekoppeld aan je radio. veel plezier ervan!
0 Roeland Geplaatst 11 april, 2019 Rapporteer Geplaatst 11 april, 2019 Nu ook de RNS 310 V11 2019 beschikbaar!! 1
0 marcels Geplaatst 4 mei, 2019 Rapporteer Geplaatst 4 mei, 2019 Op 11-4-2019 om 19:53, Roeland zei: Nu ook de RNS 310 V11 2019 beschikbaar!! Expand Kan je me ook helpen met een update voor de 510? Zie aardig wat dvd op MP maar weet niet of deze zullen werken
0 Roeland Geplaatst 4 mei, 2019 Rapporteer Geplaatst 4 mei, 2019 Hè hoi, nee die heb ik niet. Weet wel dat er op het mensen zijn die wel zon dvd hebben werkt ook niet altijd goed en kopie je lens van de dvd spelen in je 510 moet goed schoon zijn en het nog goed doen.... je kan volgens mij ook via je sd kaart je 510 voorzien van nieuwe kaarten gaat sneller..... moet je effe op het forum zoeken is wel en topic over groeten Roeland
Vraag
DurkieBoy
Een aantal weken terug plaatste ik een bericht over een website met kaart updates te koop met prijzen die te mooi om waar te zijn leken.
Daarop reageerde Roeland via pm. Hij hanteert ongeveer de zelfde prijzen.
Kaartje kreeg ik toegestuurd. Hij wil het kaartje wel weer terug. Mijn schoonvader is zeer content met de nieuwe kaarten. Bedankt nog Roeland.
Heb je dus behoefte aan updates van je kaarten op rns systemen, stuur hem even een pm.
28 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten