Ga naar inhoud
  • 0

Lane en sign assist


Gast jered.seedorf1

Vraag

Gast jered.seedorf1

Vandaag langs geweest @ Passat rdi voor het installeren van lane assist allemaal netjes geïnstalleerd en je kunt het aan en uit klikken alleen werken het niet ☹️

 

Oranje icoon komt wel van de lane assist maar wordt niet groen.

 

Nogmaals bedankt voor het installeren Rob.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

als ik ongewild over de lijn wil dan stuurt hij eerst tegen, als ik dan verder mijn best doe en toch over de lijn ga dan trilt het stuur.

Gong krijg ik maar als ik te lang zonder handen rij en het systeem het wel genoeg vind en wil dat ik ook nog eens wat doe :smile:

Heb het vandaag nog een keer getest maar het werkt toch wel!

Was me helemaal niet opgevallen eerder.

Het keuzemenu is ook een beetje verwarrend rijbaan houden of trillen.

Terwijl bij de optie trillen ook gewoon de rijbaan wordt gevolgd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dan ga ik straks ook testen op weg naar huis ben benieuwd.

Robbie, gewoon met eendentape een massagestaaf aan je stuur tapen hahahaha

Elke keer als je naar links of rechts stuurd gaat die trillen hahahaha

 

Effe zonder gekheid, als het bij Peter werkt dan zal het bij jou toch ook moeten werken... of heeft het met de Golf7 stuur te maken

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bij mij doet ie dat niet trouwens. Heb ook geen menu overigens voor extra opties heb enkel in de mfa kopje hulpsystemen daar kan ik lane assist actief zetten of uit maar dat kan ik ook in het standaard hulpsystemen menu. Dus denk inderdaad dat het in het type stuurhuis en hw zit. Overigens alles staat wel op kombi in adaption meen ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bij mij doet ie dat niet trouwens. Heb ook geen menu overigens voor extra opties heb enkel in de mfa kopje hulpsystemen daar kan ik lane assist actief zetten of uit maar dat kan ik ook in het standaard hulpsystemen menu. Dus denk inderdaad dat het in het type stuurhuis en hw zit. Overigens alles staat wel op kombi in adaption meen ik

lees ik type stuurhuis???

Dus ook ik vermoedelijk verkeerde?? Of is het hw op te lossen?

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb je ze allemaal zo staan?

 

Front-/Vorfeldkamera --> Anpassung --> Eingriffszeitpunkt -> Selection over Kombi

Front-/Vorfeldkamera --> Anpassung --> HCA_Warning-intensity -> Selection over Kombi

Front-/Vorfeldkamera --> Anpassung --> HCA_ON-State -> Selection over Kombi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

En heb je wel eens enig verschil opgemerkt tussen de verschillende instellingen? Ik namelijk niet.

Als ik rijbaan houden aanvink houd ging gewoon de rijbaan en trilt het stuur niet meer als ik dan toch over de lijn ga. Bij vibreren houd hij de rijbaan en als ik dan toch over de lijn stuur gaat het stuur trillen. Dat is dan het enige verschil.

Het vibreren zit niet in het stuur maar komt uit het stuurhuis. Net alsof je over zo een ribbelstrook zou rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Die heb ik dus niet dat menu

 

Ja @@Thijn dat wordt een nieuw stuurhuis voor jouw hahahaha maak je nou is niet zo druk jouw stuurhuis is geschikt maar ga nou eerst is je tmps sensoren calibreren

Hahaha ok

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden