Ga naar inhoud

  • 0

anti carjack aanzetten met vag com?


eagle382

Vraag

  • Antwoorden 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Aanbevolen berichten

  • 0

Je kan ook in VAG-COM instellen dat bij een enkele klik alleen de bestuurdersdeur opengaat en bij twee klikken alles. Als je een enkele klik doet en daarna de anti-carjack aangaat (vanaf 20km/u) dan merk je amper dat geluid. Het is voornamelijk het geluid tegelijkertijd uit vier richtingen dat het luid maakt. Maar ach .... alles went :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Misschien een vreemde vraag (:embarassed:) , maar geldt deze functie ook voor de kofferbak, of alleen voor de portiersloten?

Heb nl mijn laptop altijd in de kofferbak liggen. Mocht het alleen voor de portiersloten werken, is het natuurlijk makkelijk op te lossen.... laptop op de achterbank :lol::lol:

 

bij een variant, gaat de achterklep mee op slot samen met de deuren

 

ik denk bij een sedan ook, kan een sedanrijder dit bevestigen ?

 

gr Jee

 

Bij een Sedan ook maatje ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

bij een variant, gaat de achterklep mee op slot samen met de deuren

 

ik denk bij een sedan ook, kan een sedanrijder dit bevestigen ?

 

gr Jee

 

Bij een Sedan ook maatje ;)

 

 

Te gek!! :thx:

 

Vrijdag krijgt 'ie een grote beurt, kan ik dit meteen laten activeren!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb over de anti carjack funtie toch nog effe een vraagje.

 

Ik ben laatst bij de dealer geweest voor onderhoud en APK, en meteen gevraagd of ze dit aan zouden kunnen zetten. Ze hebben het geprobeerd en ze kwamen terug met het antwoord dat dit bij mijn Passat niet gaat.

Nu las ik op www.gerritspeek.nl dat de auto wel uitgevoerd moet zijn met de comfort-module, anders lukt het niet.

 

Nu komt mijn (wellicht stomme) vraag, maar hoe weet ik of ik deze module ook heb :embarassed: ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Euh, het wordt bijna eentonig, maareh, is er iemand in de omgeving van Roermond die dit bij mij ook kan activeren?

 

(1 klik bestuurdersdeur open, 2 klikken alles, en anti-carjack)

 

Gezien het feit dat Roermond ook al zo'n veilige stad is...ahum

 

Hoebaah,

mocht je iemand gevonden hebben die dit voor je in kan stellen dan hou ik me aanbevolen... (vergelijkbare stad :embarassed: en ze liggen redelijk bij elkaar in de buurt mocht je het in je woonplaats laten doen).

Mocht het lukken: Thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

 

Hoebaah,

mocht je iemand gevonden hebben die dit voor je in kan stellen dan hou ik me aanbevolen... (vergelijkbare stad :embarassed: en ze liggen redelijk bij elkaar in de buurt mocht je het in je woonplaats laten doen).

Mocht het lukken: Thanks!

 

Ja hij heeft iemand in Endhoven gevonden :angel:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Inderdaad, Antonio heeft dit ingesteld.

 

Bij 20 km/h gaan de deuren op slot, en bij het uit het contact halen van de sleutel gaan ze weer open (kon los van elkaar ingesteld worden)

 

Ook heeft Antonio de moeite genomen om het storingsgeheugen uit te lezen. Het enige wat naar voren kwam was de verwarming van de spiegels, maar dat had ik zelf kortgeleden opgelost door nieuwe te monteren. Na het wissen van het storingsgeheugen kwam dus een schone log tevoorschijn! Niet slecht he voor een auto met 260.000 km op de teller...

 

Nogmaals bedankt Antonio, en beterschap he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik zit nu in de auto met vag-com alleen als ik dus naar [adaptation - 10] ga en ik wil voor kanaal 3 kiezen zoals er op gerrit speeks staat uitgelegt komt er te staan: in 4 verschillende vakjes "Error Channel 03 Not availeble" Hoe kan dit?

 

Als iemand de oplossing weet ik zit nu in de auto met vag-com

 

thnx

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden