Ga naar inhoud

  • 0

anti carjack aanzetten met vag com?


eagle382

Vraag

  • Antwoorden 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb toevallig vandaag de anti-carjack functie aan laten zetten bij de dealer. Moest er toch nog even zijn en hij moest toch even aan de computer.

De monteur had hier nog nooit van gehoord maar ik had een printje meegenomen van gerritspeek.nl/vag-com.html en aan de hand daarvan heeft ie t aangezet. Hij was zelf ook wel benieuwd of t zou werken. Hij deed het, ben me inderdaad de eerste keren echt kapot geschrokken. :shock:

Maar wel een goede functie om aangezet te hebben, gezien de laatste aflevering van opsporing verzocht...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Heb ik gemist, vertel is.

 

Een mijnheer vertrekt 's ochtends vroeg van huis. Is onderweg in zijn woonwijk, remt voor een drempel. Op dat moment komt een kerel aanrennen en stapt achterin. Onder bedreiging van een wapen mocht mijnheer een heleboel pinautomaten langs.

 

Do I need to say more?? :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Misschien een vreemde vraag (:embarassed:) , maar geldt deze functie ook voor de kofferbak, of alleen voor de portiersloten?

Heb nl mijn laptop altijd in de kofferbak liggen. Mocht het alleen voor de portiersloten werken, is het natuurlijk makkelijk op te lossen.... laptop op de achterbank :lol::lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Misschien een vreemde vraag (:embarassed:) , maar geldt deze functie ook voor de kofferbak, of alleen voor de portiersloten?

Heb nl mijn laptop altijd in de kofferbak liggen. Mocht het alleen voor de portiersloten werken, is het natuurlijk makkelijk op te lossen.... laptop op de achterbank :lol::lol:

 

bij een variant, gaat de achterklep mee op slot samen met de deuren

 

ik denk bij een sedan ook, kan een sedanrijder dit bevestigen ?

 

gr Jee

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik heb toevallig vandaag de anti-carjack functie aan laten zetten bij de dealer. Moest er toch nog even zijn en hij moest toch even aan de computer.

De monteur had hier nog nooit van gehoord maar ik had een printje meegenomen van gerritspeek.nl/vag-com.html en aan de hand daarvan heeft ie t aangezet. Hij was zelf ook wel benieuwd of t zou werken. Hij deed het, ben me inderdaad de eerste keren echt kapot geschrokken. :shock:

Maar wel een goede functie om aangezet te hebben, gezien de laatste aflevering van opsporing verzocht...

 

ja waar schrik je harder van: deuren die op slot springen of een gun tegen je hoofd ?

 

in de stad is deze functie helemaal super natuurlijk

 

gr Jee

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden