Ga naar inhoud
  • 0

Versnellingsbak codes?


VincentP

Vraag

Mijn versnellingsbak is naar z'n grootje en zal dus vervangen of gereviseerd moeten worden. Een flinke ratel in 4e en 6e versnelling was het nare geluid dat ik sinds vandaag hoorde. Bij navraag bij het revisiebedrijf in de regio hoorde ik een "vanaf" prijs van 950,- met de nodige bijkomende kosten voor onderdelen.

 

Nu zag ik ergens een gereviseerde bak staan voor aanzienlijk minder geld, maar hier staan naast mijn bakcode HDV nog een aantal andere codes bij. Kan iemand me vertellen of deze bak wel gaat passen?

 

De codes zijn: JLT HDU HDV JLU KDN KDM KNR KNS KXW HVS

 

Het betreft een 6bak waarbij oa golf6, leon, octavia en nog een aantal andere vags bij staan, maar geen passat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Inmiddels een gokje genomen door een gereviseerde bak via ebay te bestellen vanuit Polen. Netjes binnen 2 dagen geleverd en oude bak wordt binnen 14 dagen opgepikt zonder extra kosten.

Morgen gaan we wisselen, dus dan zullen we zien of de gok goed uitpakt. Bak ziet er iig netjes en aangepakt uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Inmiddels een gokje genomen door een gereviseerde bak via ebay te bestellen vanuit Polen. Netjes binnen 2 dagen geleverd en oude bak wordt binnen 14 dagen opgepikt zonder extra kosten.

Morgen gaan we wisselen, dus dan zullen we zien of de gok goed uitpakt. Bak ziet er iig netjes en aangepakt uit.

 

Ik heb eind vorig jaar mijn DSG vervangen, in eerste instantie via marktplaats een gebruikte gekocht die goed zou moeten zijn.

Helaas had deze ook een storing, heb daar na wat discussie deels mijn geld teruggekregen en mijn leermoment gehad.

Daarna ook via een Pools bedrijfje de gok genomen voor een revisiebak met inleveren van mijn oude bak, deze bak was ineens goed en rijdt al bijna 20.000km heerlijk dus denk wel dat het goed zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden